súhlasím, dnes bol krásny deň. teda aspoň pre nás, čo sme si ho mohli vychutnávať 8-10 hodín v kabíne. tých, čo sa mohli zdržať vo voze ledva 15-20 minút, je mi úprimne ľúto ?
Ale aspoň majú mikrofón s reproduktormi. ☺ Dnes ráno tak vodič 22-ky v Tedome pred zastávkou "Mokrohájska" upozornil cestujúcich na zmenu trasy. Btw, vonkajšie aj vnútorné transparenty ukazovali cieľ NOU... Ostatné linky s výlukovými trasami som videl so správnymi transparentami.
1) Tak mi napadlo, že či by nebolo lepšie (ale žiaľ drahšie), keby 22-ka išla normálne cez Patrónku, potom by zastavila až na zastávke "Sokolská" a konečnú by mala na Hlavnej stanici Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.
2) A v smere do DNV by išla cez Kramáre s tým, že tam by zastavila na svojich stálych zastávkach ("Nemocnika Kramáre" a "Pri Suchom mlyne").
3) Neviete náhodou, na zastávke "Sokolská" sú terčíky a CP liniek 21 a 63? Tuším nie sú. Preto, že tam nie je dosť miesta ALEBO preto, že by sa museli na všetkých zastávkach vyvesovať?
Lebo linky 22, 32, 212 majú (asi) na všetkých zastávkach nové CP. Sú vyvesené aj samostatné prádzne CP liniek 204 a 211, na ktorých je zrozumiteľne napísané, že "nepremáva" (aj s dátumom odkedy dokedy).
riso, nebud agresivny. ved bol dnes taky pekny den ?
ja sa tu nechcem pustat do planovania, zmien a podobnych veci liniek, ktorymi skoro nechodim. tam to mi len tak uslo ?
ozaj, ked chce DP kupit busy, tak o elektrickach sa do buducnosti neuvazuje? alebo tych mame zatial dost? ?
HLUPOST!!! prave hustejsie intervaly dokazu pritiahnut cestujucich do MHD !!!
Ja, osobne sa cez vikend snazim vyhybat elektrickam, lebo pri 20 minutovych intervaloch sa tym jednoducho neda cestovat...a pri super syteme 3 linky na radialu s tym, ze nemam na 100 percent zabezpeceny prestup, tak ma tym cestovat nikto anilen nedonuti...
preto som zastanca systemu 1 linka na radialu a s nejakymi v meste dajme tomu 2, max. 3 prestupnmi bodmi...
v ramci pripravy na zaverecnu skusku som nasla aj takuto otazku:
Ak dôjde k zastaveniu vozidla na železničnom priecestí, vodič je povinný (2b)
A - odstrániť vozidlo zo železničnej trate; ak tak nemôže urobiť, musí bezodkladne vykonať také opatrenia, aby bol vodič koľajového vozidla pred nebezpečenstvom včas varovaný
len som si pri nej spomenula na ten nestastny bus zpred par mesiacov
zrušili by sa linky, nie električky... a spoje by sa pridali tam kde by ich bolo potreba a nie na vozenie vzduchu z Hl.st. Tým nechcem povedať, že L2,3 a 8 sú nepotrebné, avšak jedna linka je tam navyše. Sadni si na zastávku STU a sleduj ako sú vyťažené električky. 13 ešte ako tak, možno keby 3 a 8 nechodili hneď po sebe, bolo by to lepšie.
a kam má teda linka zo ŽST Nové Mesto Premávať? Ja nehladím na to, že kedysi jazdila L14 na tej trase, ale pozerám na to aby bolo električkové spojenie z Trnavského mýta na Hlavnú stanicu, na tú linku by na STU alebo Vazovovej prestupovali aj ľudia z Račianskych liniek. Pamätaj, že nie vždy rušenie danej linky bolo správne, inak by sme v BA mali super MHD. Prečo to tak furt nie je?!
Tvoje choromyseĺné úvahy budú našťastie navždy len "by", lebo TAK sprostí ani v DPB nie sú. Prečo asi bola zrušená bývalá d-14 Hlavné nádražie - žst. Nové mesto?
Vo 24Tr v Temešvári bolo nádherne mrazivo. Asi tam nemajú žiadneho Gardenescu, ktorý by povedal "Klimatizácia by bola v Temešvári neúčinná". Medzizastávkové vzdialenosti sú tam kratšie ako v Bratislave.
podľa mňa nič horšie ako ten súčasný neexistuje lebo je nenormálne aby električky mali inteval 12min v pracovné dni a 20 cez víkendy...ak sa ti to páči tak to je tvoja vec, ale si možno 1 z 20
Najlepšie by bolo prehodnotiť nielen linkovanie v Petržalke a prípadne dačo poondiť vo Vrakuni (kde nakoniec aj tak museli 67 a 87 prehodiť), ale v celom meste. Trolejbusy sú v norme celkom, jediné čo by to chcelo sú nové vozidlá a trate rekonštruovať kde sú zastaralé. Ale ten mrdník čo sa roky drží z neviem akého dôvodu v električkách je teda chrapúnstvo. Keď som do DPB písal prečo s tým niečo nespravia, tak napísali, že by to m.č. neschválili. Petržalka tiež neschvaľovala tieto zmeny a DPB s magsitrátom si ťažkú hlavu nerobili. Na Petržalke vďaka auditu ušetrili a ešte aj to majú problém zaslať z tej posranej vozovne z Trnávky a Juráku 10 klbákov do rezervy.
Električky by mohli spraviť takto :
L2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st. (6//12)
L4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra (6//12)
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves (8//15)
L7 : Rača - Americké nám. - Nám. Ľ. Štúra/Šafárikovo nám. - Dúbravka (8//15)
L9 : Dúbravka - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - Ružinov
(8//15)
L12 : Ružinov - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra - Karlova Ves (8//15)
L13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra (8//15)
- dúfam, že je zrejmé z návrhu, že linky 2 a 4 sú vedené v prekladoch na spoločnom úseku
- L12 som obojsmerne poslal cez Jesenského lebo zo Šafka premáva do Ružinova tiež L50 a každých 6min premáva aj L4 na Trnavské mýto k linkám 9,12 a 78
myslím, že keď sa dostaneš na trnavské tak sa môžeš dostať do mesta ešte 3 linkami, ktoré nejdú na HLŽST, zatiaľ čo na račku iba 2 a to ešte aj z tej istej radiály - v prípade nehody problém...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kacka