Reply on: Peon #134139:
Pokiaľ je ticho čo bolo (lebo je noc) tak je počuť sirény poplachové ale aj hasičské nakoľko vzdušnou čiarou to je len 3km (teda zvuk je počuť za ticha). Ale ináč by som si to nevšimol kebyže nesledujem policajnú akciu pod mojími oknami lebo vykradli alebo sa niečo stalo v jednej vile kde bolo asi 5 policajných áut (nakoľko až zaroh ja nevidím presne neviem) 2 SBSky a neskôr prišli ďalší policajti... A dovidím do Hainburgu, Wolfhsthalu, vidím ešte aj pilier mostu v Rakúsku cez Dunaj (ak vieš ktorý myslím) a ak sa nakloním z bakóna tak temer hranice až.
Preßburg.Germane
Ja som na začiatku hlavne náražal na to, že p. Záhradník sa prezentuje tak ako keby to boli najmodernejšie vozidlá.
Tie mestá T6A2 pri toľko dodaných kusoch je to len atyp.
Bratislava je v tomto predsa len trocha inde - 58 vozidiel z 231 nie je až také zlé.
Čo sa týka električiek s neotočnými podvozkami, tak neotočné podvozky sú akási daň za 100% nízkopodlažnosť a drvivá vačšina moderných vozidiel má takéto podvozky.
A to je ich najväčší nedostatok pretože sa viac opotrebuvávajú aj udržované trate.
Čo sa týka stavu tratí , nuž niektoré úseky by si vyžadovali opravu. Vozy Combino kúpila napr. aj Budapešť neviem ako sú na tom zo stavom tratí oni. inak ULF, aj keď len nejaké 3kusy kúpilo nejaké mesto v Rumunsku, no možu mať aj lepšiu trať. U nás keby sa opravil úsek v Dúbravke a oblúk v Karlovej Vsi tak by mohli tie vozidlá byť prevádzkované aspoň na trase linky Dúbravka - Rača.
Nemyslím si, že by mali byť neotočné podvozky v BA problém. Taká L 5 je skoro priama trasa, jedine ostrejšie oblúky sú na Obratiskách, Skalná a Kapusúnska ulica a aj tam by bolo možné oblúky zmierniť. A aj ostatnú radiály sú priame, možno by bol problém Šaf. nám. odbočenie z nám. SNP na Obchodnú a triangle na Vazovovu ul.
Podstatne viac takých oblúkov má Brno alebo Praha ktoré také vozidlá už prevádzkujú.
V tomto prišiel dobre vhod výrobok Škoda ForCity.