mimochodom Lamac trolejbusy nechce lebo ta trasa je planovana cez Zecak a uz tam stavaju na cierno takze ziadna cesta tam nebude ? a este ked bude aj samostatny Lamac tak naco trolejbus ?
Zdravim. Nevie niekto poradit, kde je mozne zohnat historicke cestovne poriadky primestskych a dialkovych liniek, ktore premavali na Slovensku (len vybrane obce) v roku 1987, resp. 1988? Nema niekto nahodou zbierku takych starych cestovnych poriadkov? Konkretne ma zaujima linka myslim 90083 a 90022 na severe Slovenska.
Napr. prečo sa nepočíta zatiaľ s električkou na Dolné hony po Gagarinovej, keď tam trolejbusy trčia v zápchach a kapacitne tiež to nie je to najlepšie.
hmm nechapem autora toho clanku, co sa tak navaza do uniforiem a co maju uniformy spolocne s obnovou vozoveho parku. Tie peniaze za uniformy nestacia ani na polovicu jedneho klboveho autobusu, takze ak by sa uniformy nerealizovali, ziadne nove autobusy by sa za to nekupili.
Takze spajat to do jedneho problemu je hlupost. Nevidim ziadny problem realizovat obidve veci naraz. Uniformy, aj obnovu vozoveho parku. K obnove voz. parku ale treba hlavne peniaze, uniformy povazujem za nutnost, a pritom financne zanedbatelnu..
Ja dobre viem o trolejbusoch z toho čo mi servíroval LOLO za sračky. Ten sa oháňal, že magistrátu podstrčí zatrolejovanie celej Petržalky a cez stred Petržky pôjde len vlak ? Zatrolejovať jednoznačne, však nemôže všade premávať električka a tam kde nebude môcť, tam pôjdu autobusy v silných intervaloch ako doplnok k električke. Keď už hovoríš o zvyšovaní kapacity, ktorú električka môže poskytnúť, tak kam by si v Petržalke rozšíril električku a hlavne ako?
Môžeš byť kľudný, pokiaľ viem, mesto zatiaľ so žiadnymi trolejbusmi do Petržalky neráta. Ak to ešte stále tak je, prioritou by malo byť zatrolejovanie od mesta po Riviéru, Avion a Lamač. S tým Lamačom by som však ja osobne váhal, vzhľadom na teroristické sklony pani Keltošovej.
len sa do toho zapojím... Podľa mňa trolejovať Petržalku je dvojsečná a vzhľadom na naše slovenské pomery nebezpečná zbraň.
Ako tu už bolo naznačené, trolejbus nie je nástroj zvyšovania kapacity, ale nástroj zvýšenia ohľadu na životné prostredie a nákladov na spotrebu. Trolejbus sa teda prioritne (bez ohľadu na interval) hodí najmä do hornatých oblastí ako sú Dlhé diely, Koliba, eventuále by sa hodil aj na Železnú studienku, miesto 41 a podobne.
Isteže aj ekológia je dôležitá aj na rovine, kde leží Petržalka, ale keď sú možnosti, prečo to nevyužiť a nepostaviť tam rovno tú rýchloelektričku, ktorá nielen že berie ohľad na ŽP ale tiež zvyšuje prepravnú kapacitu (k tomu, je náročná na výstavbu z hľadiska topografie, tá je však v Petržalke priaznivá).
Celý nápad s trolejbusmi v Petržalke by som zotrel zo stola z jedného dôvodu - akonáhle sa niečo také spraví, politici vám obyvateľom zalepia huby s tým, že už sa pre Petržalku spravilo strašne dôležité riešenie a zostanete na ďalších 50 rokov bez nosnej dopravy (lebo trolejbusy nech sú akokoľvek ekologické, nosné nebudú).
Trolejbusy môžu potom nahrádzať doplnkové linky, keď nosná električka už bude stáť..
možno by nebolo odveci spojiť 68 a 94 ako to tu už bolo kedysi dávno bývalo spomínané ako L68 v jednom smere a 69 v druhom, pričom dajme tomu cez víkend by jazdila iba jedna linka (94) v trase súčasnej 68čky... prípadne skrátiť 94 po Zochovu, 84 stočiť ako int 10-12 po vazovku a dajme tomu aj ako SU (z 96tky) s prejazdom cez Krasovského a Digital a 34+83 zlúčiť so zhusteným intervalom... tým pádom by aj študenti euba z HoPa mohli byť pokojní... a v Pe by mohli prejsť na 88 prípadne na 99. ale toť len ako nápad, nič nie je prepočítavané...
chcel by som ťa poprosiť či by si aj ty neprispel nejakým návrhom ktoré časti Petržalky trolejovať, alebo v akých trasách. Viem, že neznášaš fantasmagórie a teoretizovanie, ale verím, že by si vedel určite dať na papier, alebo sem na DF dačo čo by stálo za to ?
Najlebsie bude asi linkou 70 na konecnu Novy Most a odtial pokracovat linkov 37. Cele to zvladnes na jeden hodinovy listok (cez vikend plati 90 min).
A pripadne este sleduj tuna aktuality a mozno bude podobne ako minule roky posilnena doprava z pod noveho mosta, vid: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6023&text=markiza
Kto chce Petržalku PREDNOSTNE obsluhovať trolejbusmi je idiot. Trolejbusy majú výhody energetické a ekologické ale žiadnym spôsobem nezvyšujú oproti autobusom kapacitu ani cestovnú rýchlosť. A to som prosím pekne trolejbusový fanda!
nechcem kritizovať, mám záujem sa oboznámiť s komplexným návrhom,
som pesvedčený, že Petržalka je akoby stvorená na prednostné obsluhovanie t-busmi, ešte ak by aj LA99 alebo jej náhrada mohla byť LT,
k linkám cez Nový most, dostal som takú informáciu, že je natoľko zaťažený, že už neznesie ďalšie priťaženie od stĺpov a trolejov, pravdivosť nezaručujem
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.