Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #132924:
errata *10ky
Reply on: no.ev.di. #132922:
Havko, tých desať súprav je financovaných zo sektorového operačného programu Doprava - čo je nástroj štrukturálnej politiky EÚ... Tá má za prioritu vyrovnávať rozdiely v krajinách spôsobené transformáciou zo socíkov do demokracie... a keďže Bratislavský kraj je 4 najbohatší z pristupujúcej 15ky (a teda úspešne sa adaptoval) a ostatné kraje, resp oblasti (fondy sa pridelujú oblastiam, nie krajom) sú na chvoste, tak asi by EU tie peniaze nedala, keby ZSSK napísali, že pôjdu do BA... Takto do zámeru dala nákup vlakov do ZA a KE, teda postupuje podľa priorít a tak EU peniaze poskytla...

už polopatistickejšie sa to napísať nedá...
Reply on: Solider #132872:
A dakto je tak lenivý, že ani prejsť pešo na bus sa mu nechce a do večierky čo má 500m od domu musí ísť autom... Každý si myslí, že tá jeho potreba auta je tá najoprávnenejšia na svete. ?
Reply on: Ike #132920:
A v BA sa nepracuje? Volkswagen, Slovnaft, študenti z priľahlých dedín sem dochádzajú aj z TT, MA, DS... Trnava má logistický park v Zavare. To myslím dáva oveľa viac zamestnancov ako USS a KIA. Ťahaj za nos dakoho iného. Nové motorové jednotky čo došli na Slovensko tiež kde sú? Alebo modernizované 813+913? Nič z toho nikdy nebolo v BA. Do DS a Komárna stále jazdia 810 alebo 811 s vlečnými vožňami 010, resp. 011.
Reply on: 810zssk #132916:
Práve preto, že otec nechcel ísť na konečnú ale do práce a revízor trval na tom, že budú riešiť vec na Rádiovej, pričom on potreboval vystúpiť na Slovinskej. Revízor očividne si mastil ruky na pokutu už a žiadne ospravedlenie nebolo, chlapík len kukal jak na vyvalené vráta... Mimochodom jedného revízora poznám zo škôlky ešte kam sme chodili spolu, aj meno si ešte pamätám ?
Reply on: no.ev.di. #132911:
Havko, asi preto, že aj tam sú ľudia a asi preto, že aj tam je koncentrácia zamestnaných ľudí v Kia Motors Slovakia, resp. US Steel, Košice...
Reply on: Solider #132872:
Nemyslím si, že slovenský národ je "línej ako prase"... zas nešotoušme... ľudia tu nie sú pre dopravu, ale doprava pre ľudí...

Nemôžeš chcieť od takých Novovešťanov (napr.) aby sa celé sídlusko každý deň presúvalo peši 15 minút na stanicu... to je troška na hlavu...

Rovnako v niektorých mestách, Pezinok, či Senec... tiež je tam stanica od ruky a nemôžeš im zrazu všetko stopnúť a začať ich "cvičiť"...

tým odoberáš doprave význam... To potom môžme rovno poslať napr. Modranov do Pezinka peši...

Treba vytvoriť prestupné body, vytvoriť možno novú kategóriu vlakov, prispôsobiť MHD prestupným bodom v BA a môže to krásne fungovať...
Reply on: Solider #132876:
Tak Miloslavov to má bližšie do BA ako na stanicu 😃 čiže myslím, že sú príklady, kedy netreba špekulovať ?
Reply on: Solider #132876:
"o tratiach, kde by bol potenciál, ale sú príliš ďaleko od obcí " - bežne vo svete funguje P+R. Svedčia o tom aj plné parkoviská pri oboch tratiach medzi BA a W.
Reply on: no.ev.di. #132910:
A ako mal revizor vediet ze ho tvoj otec nechcel "osalit"? Ja som raz mal problem s kartou, slusne som poziadal nech ju vyskusaju na druhej citacke. Vyskusali, slusne sa ospravedlnili a nebol problem. Mozno staci rozum.
Reply on: Martin Fundárek #132905:
Dakujem za doplnenie.
Reply on: no.ev.di. #132913:
A v KE a ZA jazdia samé nové súpravy, však áno? ?
Reply on: no.ev.di. #132911:
Mimo to, Osobné vlaky BA-MA-Kúty, BA-TT-TN, BA-NZ-Štúrovo/Zvolen neexistujú? Západné Slovensko sa neráta alebo čo prdele?! Platia si všetci rovnako ale z nových vozov pre ZSSK dojde na západné Slovensko zas hovno ?
Reply on: no.ev.di. #132910:
Ja mam take stastie, ze za cele 2 roky, co chodim cez celu Blavu do skoly, som stretol iba 1 krat revizora - a aj to ked som nesiel do skoly ale ku doktorke ? Ale take nejake to zle pohlady malo
Reply on: m@rtin #132811:
Z akého dôvodu majú tieto jednoty byť pre okolie ZA a KE? Čo takto náhodou trať Trnava - Kúty?! Tam nie je treba rad 560 nahradiť nečim novým? ?
Reply on: MatejBA #132800:
Dosť z nich je ozaj, že parchanti prvej triedy. Môj otec keďže chodí do roboty v Trnávke a má údaje pre električenku nahrané na čipovej karte ZSSK, tak mal práve raz problém z revízorom lebo mu čítačka nechcela načítať jeho električenko-režímku. Tak začal na neho revízor, že musí vystúpiť na konečnej a tam to budú riešiť. Na to otec trubirohovi povedal, že on nie je nikam povinný chodiť ako on bude pískať preto, že oni sú neschopní si dať dokopy čítačky, tak aby im fungovali a že ak zmešká do práce, tak bude mať z toho problémy revízor a to riadne, že sa o to postará. Ďalej otec začal že si zapíše jeho číslo a meno jeho požaduje, že to bude riešiť ďalej, tak sa chlapík dosral skoro a zavolal kolegu Fera. A Ferovi čítačka šla. Otec na neho "Ferovi čítačka funguje, akoto, že Vám nie?" ? utvorte si obraz sami teda podľa akej "logiky" revízori postupujú, že či kontrolujú čiernych pasažierov a riešia tých čo cestujú na čierno a porušujú prepravný poriadok alebo sa zameriavajú špeciálne na slušných ľudí, kde dúfajú, že im v peňaženke skôr drieme 40 EUR ako v peňaženke nejakého asociála ?
Reply on: kacka #132908:
Lebo by potom sotousi bezali k tomu cislu ktore vidis na fotke ?
preco je take dolezite aby mal voz cislo aj vpredu? ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2270&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3129
(Karosa B 732 NGS #3616 bez #na prednej maske. Ani dva mesiace po odfotení nikomu nevadilo, že nemá číslo. Číslo sa objavilo až v marci 2003, navyše bolo dopísané fixkou...)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: M3go #132891:
Cez tunely jazdili poschoďáky v relácii Bratislava-Brno. Neraz som sa nimi viezol.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.