Rok 2006
Prevádzková dĺžka trolejbusových tratí [m] 47 758
Dĺžka siete trolejbusových tratí [m] 97 424
Počet trolejových výhybiek 140
Najväčší sklon komunikácie Limbová ul. do 12 %
potom pribudli este Dlhe Diely - cize to moze byt realny udaj
"V meste dnes premáva 116 trolejbusov, pričom spolu zdolávajú okolo 48 kilometrov"
možno je to zrozumiteľnejšie, ale aj tak sa mi to nezdá. neni to nejak moc, tých 48?! ?
Tento krát sa vyznamenala sita, nájdite v článku 10 blbostí ?
Dobré nápady:
- t-busy zadara,
- historický t-bus na železnej (ale kde presne?) (Oerlicon, alebo Tr? alebo Sanos? ? ),
- 25 Tr SAV? - železná studienka (alebo Vojenská Nemocnica, príp. Lesopark?)
- tender na 20 T-busov? a tých zvyšných 6 25 Tr je už pase? a 20 sólo či kĺb?.. každopádne prichádza 5 minút po 12tej... ale zasa lepšie neskoro ako nikdy... ? ?
"Za všetko hovorí to, ako neoblomne zastávali to, že zatrolejovať obratisko pre L33 netreba lebo sa bude onedlho trať predlžovať a napájať na existujúcu sieť... "
Nie predlžovanie, nie DPB a ani nie nik kto by trolejbusy na Dlhých Dieloch (ne)chcel, ale istá petícia istých obyvateľov Svrčej ulice, ktorí mali obavy, že trolejbusy na otočke budú robiť nadmerný hluk. Chudáci, keď im tam potom vždy štartovali, vrčali a smradili pomocné dieselové agregáty na 25Tr-kách, tak asi zmenili názor... (pozri aj #59885 a súvisiace príspevky, písalo sa tu o tom)
Všetko ? No hlavne kabina vodiča a rôzne plasty, taktiež dosť hrkocu dvere a "skrinky" na strope po bokoch v interieri a skla + madla ktore su pri dverach. Tiež s ami zda, že použili nejake tenke madla, dosť labilne su za jazdy.
Neviem ake poruchy sa vyskytuju vnimam to hlavne z pohľadu cestujuceho ale dosť blbne elktronika. No najviac mi vadi ake, že vrzgaju a trepu viac ako nejaka 700vka po 15tich rokoch v prevadzke + to naklananie, celkovo nestabilne su tie vozy.
2xT3SUCS