To je ta spojka co sa odpaja krakto za stanicou Flughafen Wien a pripaja k trati Wien - Petrzalka medzi stanicami Götzendorf an der Leitha a Trautmannsdorf an der Leitha? Nebolo by to predsalen trochu zdlhave? A v akom stave je ta spojka dnes?
Co sa tyka napojenia trasovania cez Marchegg, potom by nebolo mozne tahat ten vlak az na letisko? Pokial viem tak Hlavna-Letisko by sa malo dat jazdit, nie?
A vcera ma napadla este jedna vec... viaceri sme sa zhodli ze v sucasnej financnej situacii ZSSK, ZSR a statu je predlzenie Pressburgerbahn do Petrzalky blbost.. ale napadlo ma - nemohlo by sa to financovat z eurofondov? Tym ze by to slo od Wolfsthalu by to vlastne nebol projekt len v BA kraji a teda by sme na to nieco mohli dostat...
Existuje, cez tzv. Goetzendorfskú spojku pôjde TEN-T 17 z 7-čkovej trasy na tú "hlavnú" na Most nad Litavou...
Avšak najnovšie začínajú Rakúšania špekulovať, či radšej neťahať TEN-T 7 do BA cez Marchegg... a spojenie letísk by sa tým okašlalo...
tomu sa hovorí fungujúci preklad liniek
Re #132567 no.ev.di.: tým si zabil spojenie Horský Park-EUBA, keďže tam vypadol bus s int 8 a 12...
nezabite ma, nijako som to neprepočítaval,ale mi napadlo, že keď už, tak potom 83 zlepšiť interval dajme tomu o 2 či 3 minúty, zrušiť 34, prípadne z nej spraviť krátku (ak by malo ostať spojenie Sokolská-Povraznícka) na trati Vojenská nemocnica(kratšia alt.Kramáre)-Patrónka-Sokolská-Povraznícka-SAV-Dubová-Voj.nemocnica a 84 dať na Ovsište-SadJK(DigitalPark)-Zochova-Vazovova v int. 10. a ostalo by zachované spojenie hopa-euba na jeden prestup s približne pôvodným intervalom...
Re #132571 luky133: ejha, vajíčka nám podraželi, keď jedno už stojí 0,33 € ?
Re #132580 kacka: no predsa na kúpu nových busov na nové linky pre DD
Prečo sa chodí L31 točiť na Jelačičovu a navyše na Trnavské mýto prichádza cez Lagionársku čo nikdy nebolo predtým ? to už nemohli L31 dočasne potiahnúť na Jelačičovu?!
Upresním: Škoda kúpila Ganz (teda jeho časť) a tá sa odvtedy volá Škoda-Ganz. Staršie budapeštianské Trolliná nesú len značku Ganz, hoci ich výzbroj je rovnaká ako u o niečo novších vozidiel Škoda-Ganz. V Solarise sa elektrovýzbroje nikdy nevyrábali, nie je to firma zaoberajúca sa elektrotechnickým priemyslom.
Dakujem adminom a fotografom za skvely fotoupdate linky 32. Trosku som to aj cakal, ked som videl, ze boli uz linky 29,30,...a teraz 32. Tamy boli Tamy ?
v histórii sa už udialo mnohokrát, že trolejbus je výsledkom často jednorázovej spolupráce viacerých firiem - a troj, či aj päťmenný názov nie je ničím neobvyklým.. Firmám sa skrátka nemusí oplatiť vytvárať úplne nový branding pre spoločný projekt na niekoľko rokov.
hoppusmark01