Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #132612:
"8 a 15" nie 12 ?
Reply on: pressburger #132570:
tomu sa hovorí fungujúci preklad liniek 😉
Re #132567 no.ev.di.: tým si zabil spojenie Horský Park-EUBA, keďže tam vypadol bus s int 8 a 12...
nezabite ma, nijako som to neprepočítaval,ale mi napadlo, že keď už, tak potom 83 zlepšiť interval dajme tomu o 2 či 3 minúty, zrušiť 34, prípadne z nej spraviť krátku (ak by malo ostať spojenie Sokolská-Povraznícka) na trati Vojenská nemocnica(kratšia alt.Kramáre)-Patrónka-Sokolská-Povraznícka-SAV-Dubová-Voj.nemocnica a 84 dať na Ovsište-SadJK(DigitalPark)-Zochova-Vazovova v int. 10. a ostalo by zachované spojenie hopa-euba na jeden prestup s približne pôvodným intervalom...
Re #132571 luky133: ejha, vajíčka nám podraželi, keď jedno už stojí 0,33 € ?
Re #132580 kacka: no predsa na kúpu nových busov na nové linky pre DD 😉
Daimler Buses odovzdal 1 000. Mercedes-Benz Citaro do Rumunska:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5840
Reply on: m@rtin #132512:
Každá súprava = dva vozy (aspoň tak to vyplýva z článku).
Prečo sa chodí L31 točiť na Jelačičovu a navyše na Trnavské mýto prichádza cez Lagionársku čo nikdy nebolo predtým ? to už nemohli L31 dočasne potiahnúť na Jelačičovu?!
Reply on: Majo #132607:
na prvy pohlad to vyzeralo horsie ?
Reply on: kacka #132582:
Sú aj dlhšie názvy, tu sú len dve firmy (Škoda-Ganz a Solaris).
Reply on: Martin Fundárek #132583:
Som si istý, že ak by sa postavilo to provizórium, máme ho tu minimálne do roku 2050.
Reply on: Emo #132598:
Na to, aby sa nabalili.
Reply on: no.ev.di. #132590:
Upresním: Škoda kúpila Ganz (teda jeho časť) a tá sa odvtedy volá Škoda-Ganz. Staršie budapeštianské Trolliná nesú len značku Ganz, hoci ich výzbroj je rovnaká ako u o niečo novších vozidiel Škoda-Ganz. V Solarise sa elektrovýzbroje nikdy nevyrábali, nie je to firma zaoberajúca sa elektrotechnickým priemyslom.
Dakujem adminom a fotografom za skvely fotoupdate linky 32. Trosku som to aj cakal, ked som videl, ze boli uz linky 29,30,...a teraz 32. Tamy boli Tamy ?
Reply on: Ámos #132594:
Zdá sa ti, že mesto a mestské časti hospodária s peniazmi dokonale? 🙂
Reply on: kacka #132582:
v histórii sa už udialo mnohokrát, že trolejbus je výsledkom často jednorázovej spolupráce viacerých firiem - a troj, či aj päťmenný názov nie je ničím neobvyklým.. Firmám sa skrátka nemusí oplatiť vytvárať úplne nový branding pre spoločný projekt na niekoľko rokov.
Reply on: S499.1023 #132599:
Čiže na nič (slušne povedané). ?
Reply on: Emo #132598:
Však som to tam napísal.
Reply on: S499.1023 #132584:
Načo ju potom vyvýjali?
Reply on: S499.1023 #132596:
Blbé hospodárenie s tým čo máme, prázdne kecy namiesto činov. Magistrát chodí na výlety po Európskych metropolách, kecajú aké to tam je a prd robia aby bolo tu tak ako u nich. Ak som sa sekol alebo dačo vynechal oprav ma.
Reply on: Ámos #132594:
Má Bratislava väčšie príjmy ako Brno? Ak nie, ako je to možné?
Reply on: luky133 #132593:
Som dúfal, že pochopíš, že ide o PRÍKLAD z Prahy, ktorú si vzýval ako príklad konkurencie v MHD. Ja keď idem na KONKRÉTNU linku, tak na nej mám KONKRÉTNEHO dopravcu a nie že mi príde na zastávku súčasne B741 na električenku, Citelis za dvacku a klimatizovaná Setra za 50,-.
A čo sa smeroviek týka, tak si myslím, že je úplne jedno, či dám číru žiarovku pod oranžový kryt alebo oranžovú žiarovku pod číry kryt.
Reply on: S499.1023 #132587:
Ma Bratislava moznost davat zo svojho rozpoctu viac?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.