Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #132514:
Ale daj hned pokoj. To co popisujes je konkurencia na bystricky sposob, PROSIM NIE.

Som za normalnu regulovanu konkurenciu formou tenda na linky..
Reply on: no.ev.di. #132505:
Never. Nie je to paskvil, ale normalna linka. Neviem co ti na nej stale vadi.
Reply on: MiroBA #132517:

Omyl -všetkých nevyradených je 104 a CNG 93, naftových 11.
Reply on: M3go #132515:

Myslel som počet kĺbových karos CNG -no presne 104.
Reply on: luky133 #132514:
V Prahe jazdia vačšinou na prímestských linkách. Niečo také ako u nás 21-tka.
Aj vo Viedni je hneď niekolko dopravcov.
Reply on: MiroBA #132513:
Len 100 😃 na to že je rok 2009 je mich až až 🙂

Re #132512 m@rtin: To je myslene ak ov súprave 2 vozy?
Dožvie ako by to tu vyzeralo kebyže má DPB konkurenciu... Tušímže, v Prahe je viac dopravcov síce neviem na akých linkách jazdia, ale určite by to bola konkurencia a občan by si mohol vybrať či sa odvedzie plne klimatizovaným busom ,alebo rozhrganou Karosou napr. ☺
Reply on: m@rtin #132512:
Rozhodne zaujímavý článok. Prekvapil ma fakt že, "s výstavbou sa začalo v září 1983". ja si osobne pamätám že stavať začali v r. 1989 a tak ako rýchlo začali tak i skončili a podarilo sa vyhĺbiť dve jamy. Odvtedy sa projekt okresáva - najprv ťažké metro, potom ľahké metro, potom električka. -No realita je taká ako každý vie -Petržalka nemá ani metro, ani električky a navyše nebudeme mať čo chvíla zrejme ani autobusy! -už len preto lebo IK 435 melú z posledného, Tambusom tiež praskajú rámy a CNG karosy bohvie koľko vydržia a ich je len 100.
Tehdy měly v Bratislavě v metru jezdit jen dva vozy?
viz. tento článek:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/306595.jpg
Reply on: M3go #132510:
dik ?
Reply on: kacka #132508:
ba@imhd.sk
Reply on: MiroBA #132507:
Dobry prispevok/dobre porovnanie.. Aspon vidno, ako "daleko" sme s verejnou dopravou v BA..
chcem sa len opytat, ze komu mam poslat foto 7904+03 s novou reklamou aby mohla byt aktualizovana novinka (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7308 ) ? ?
Akurát dnes som bol v Šalingrade a musím povedať, že Bratislava výrazne zaostáva za Brnom ohľadom verejnej dopravy.
Čo som osobne videl -električková trakcia. Vypravované vačšinou vozy K2 +ich modifikácie a Anitry na L2,4,6,12,13 na L7 chodili kupodivu KT8D5 zrejme pre nejakú výluku. Na L3 a občas L1 13T. K videniu bolo ozaj minimum súprav vozov 2xT. Občas sólo vozy T aj to úspornou výzbrojou TV1,TV8 a pod. Čo sa týka vozidiel 13T -ohúril ma ich počet -približne každá tretia zo všetkých čo som videl -hlavne na L3.
Čo pozerám v stave ich majú zatial 16 tak zrejme vo výprave boli všetky a pravdepodobne aj všetky Anitry.
Interaval na nosnej linke 1 cez víkendy! -7,5 minuty oproti nasim intervalom 20minút.
Čo som sa viezol 13T -úplne, úplne iný komfort jazdy než ako by som šiel našou rozhrkanou súpravou 2xT.
Trolejbusová trakcia -vypravované drvivou vačšinou 21Tr a kĺbové 25Tr. Brnenské 25Tr majú aj lepšie - krajšie riešenú hornú kryciu lištu po bolkoch. Za celú dobu som videl možno jeden 14Tr a takisto jeden 15Tr.
Autobusy -autobusov som videl minimum, z toho čo som mal možnosť -Citelis, Citibus, Karosy9xx. ANI JEDNU 7xx.

-Zhrnutie: na rozdiel od Bratislavy zo všetkých náhodne videných vozidiel bola minimálne polovica ak nie 2/3tiny nízkopodlažných.

Je to Hamba pre Bratislavský dopravný podnik vzhľadom na to že Brno nie je ani hlavné mesto.
Reply on: 810zssk #132498:
Predsa z električiek sa vystupuje iba na konečnej takže sa cestujúci po trase iba naberajú 😃
Reply on: 810zssk #132504:
Ja som to myslel inak. Mali nachystať linkové vedenie 2-och liniek na radiálu, teda konečne dačo zmysluplné urobiť. Tomu, že by si nevystúpil proti návrhu L16 keby ho niekto uverejnil pred výlukou sa mi nechce ani trochu veriť, nakoľko ťa poznám už nejaký ten piatok čo sa tvojich reakcií na podobné nápady týka. A neverím, žeby si taký paškvil ako je L16 schvaľoval keby vyšiel z klávesnice dakoho pred výlukou. A myslím, že niesom jediný...
Reply on: no.ev.di. #132501:
Jezisi, co je na tomto nevyhovujuce? Mali to spravit ako linky 11 a 14 s tym ze by menili ciel a nikto by nepindal.. mimochodom, nikdy som sa proti takemuto navrhu nevyjadril.
Reply on: Ike #132502:
Však čert to vzal aj s L16, viem, že Šafko by neunieslo ešte aj 11 a 14 navyše. Ale mohli aspoň 5 a 9 potiahnúť do 23 večera a 16 ukončiť o 20-21. Aj tak zo Šafka sa dá do Ružinova dostať L50, ale do Rače je to najhoršie zo všetkých m.č.
Reply on: no.ev.di. #132501:
pravda je,že dpb rád experimentuje 🙂 a preto dve podobné výluky majú rôznu organizáciu
Reply on: 810zssk #132500:
Ale ty si mimo, mi nepovedz, že sa výlukové trasy nedajú spraviť tak, aby to vyhovovalo viacerým. Ešte než sa zvrejnili samotné výlukové trasy, tak sme tu experimentovali a niekto navrhol aj takéhoto motáka a hneď bol oheň na streche. Vymyslí to DPB a už to je super-duper-eno-nuno-technical-progressive. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.