"Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto. " a presne preto, že ich nevyužíva ale vyhadzuje, tak nevidím dôvod na to. Keď už z tých peňazí hovno je, tak aspoň by potešilo keby tie busy mohli využívať ľudia na bežných linkách.
K debate kde klbový voz a kde nie - Dnes bol na L 93 kraťas R1504. To dofrasa nemohli tam dať 15m R16xx ? alebo všetky už boli vtedy v premávke?
Keby to nebol jeden z mojich obľúbených Manov tak ani by som nenastúpil. Aj tak sa v ňom cestovalo ako dobytok, tak som si ani neužil komfort týchto výborných busov.
Prosim ta neries to, ja chodim do VW brigadovat kazde rano a poobede L92, do prveho ranneho spoja sa len tak ťažko vopcháš, druhý za ním chodí trocha prázdnejší, viem to lebo prestupujem pri ZOO a viem aké chodia plné, a naspät ráno chodia prázdne a to preto lebo VW zrušil nočné,...
Ja viem iba o tejto verzii. Koľko sa ich vyrobilo, neviem. Posledné informácie čo mám o 755 sú také, že je vo Vrútkach a občas (tak 1x raz do mesiaca) ho vytiahnu na nákladný vlak. Tieto info sú ale staré už niekoľko rokov. ?
ze Ti vadi 25ka s 2 zdvojenymi odchodmi v spicke, nechapem.
Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto.
A to ci su plne, neries. Ja ako zmrzlinar ti predam zmrzlinu a tiez neriesim, ci ju lizes zhora,zdola,ci kuses, ci konzumujes kornutok a kde sa okicas. Ty si dostal zmrzlinu, ja bubaky, je to tvoja vec
Predseda SDKÚ Mikuláš Dzurinda odmieta tvrdenia, že by opozícia za posledné tri roky prešla štiepením. "Neprešli sme delením. SDKÚ určite nie. To, že odišli mafiáni a konjunkturalisti v Bratislave? Čo pre tento národ priniesol Valerián Mikuš alebo Branislav Zahradník? Komu budú tieto celebrity chýbať?" pýta sa Dzurinda. ☺
A to som obišiel linky ako 21,31+39,50,61,63, alebo aj 34+83 ktoré v úseku Dúbravka - centrum robia interval 4/7-8/5 cez pracovné dni, svojím spôsobom vytvárajú interval nosnej linky.
Ale v časoch keď s klbákmi nevychádzame ani na normálne linky je od DPB chrapúnstvo si dať platiť za to, že budú jazdiť prázdne do VW. Uznaj, že by nikomu z VW neodpadlo z tela keby nejakú dobu jazdili na tých pracovných spojoch sóla. Vždy je to menšia pohroma keď na nejakom pracáku kde sú obsadené všetky sedadlá a stojí do 10 ľudí (to hovorím o prípade maximálnej naplnenosti) príde sólo ako na takej 68,93,94 a 95, s ktorých obsadenosťou sa 25 a 92 môžu ťažko porovnávať. Si zober ešte, že aké dlhé je kolo na 92 a aké na 93,94 a 95. Aj 68 a 98 skôr spravia jedno kolo než L92.
vďaka za vysvetlenie ? o somároch viem, ale má viac verzií nie? Všetko vychádza pôvodne z radov 742 a 770+771. Niektoré sú s pojazdom Bo´+Bo´a niektoré Co´+Co´. Koľko sa ich vôbec vyrobilo? Hlavne by ma zaujímalo ako dopadol 755 ?
1. Peršing: toto slovo sa pôvodne používalo v úplne inom význame. Boli to americké raketové strely (anglický pravopis je pershing) s rýchlym štartom a krátkym doletom. Analogicky sa však začalo používať aj pre lokomotívy 162, 262 a 363, lebo mali "rýchly štart" (rozjazd) a "krátky dolet" (dojazd). Inými slovami, rýchlo sa rozbehli a po ceste vždy chytili poruchu.
2. Somár: opäť analógia so správaním sa živého somára.
Na tých "vyťažených" spojoch ja nevidím nič zlé. Skús sa previezť 25 niekedy popoludní okolo 14. hod, keď pracovníkom končí služba. 92 sa tiež dokáže naplniť. Všetko to musíš pozerať v pravý čas. Plynový kraťas na 83 mohol byť kľudne aj ZV, cez týždeň bývajú (ne)zvyčajne krátke ZVs. A taktiež 28 býva plná, ale to závisí od podmienok (napr. počasie).
Ale čo ? neviem prečo by mal byť odrazu problém na 299 poslať klbáky keď je víkend a vtedy je klbákov dostatok vždy. Keď môžu voziť tých smiešnych 20 ľudí na L28, tak už by ten jeden deň navyše čo by nasadzovali klbáky ich asi zabil. Radšej nech DPB namiesto takýchto hlúpostí rokuje s VW o tom, že na tie ich "vyťažené" VWagen-kové 25 a 92 budú premávať sóla, najmä čo sa spojov o 13 a 14 týka. Vtedy ako som šiel večer si pozrieť ich "vyťaženosť" tak sa ešte o 21:30 na L83 premával plynový kraťas. ?
no.ev.di.