ciastocne to ale pravda je, pretoze pri zapadnom portali neboli BKV panely, ale tiez kolaje na podvaloch v strkovom lozku (foto podbijacky v tuneli z 30.8.1983 na otvorenom zvrsku).
No z kontextu to tak vyznieva ("...električka prešla prvýkrát tunelom..." a "...koľajisko ale nebolo zadláždené..."). Aj keď v Tvojom článku to bolo napísané zrozumiteľne, to len tá novinárka to spackala...
Len aby nám nevyšlo, že rekonštrukcia mosta sa bude "záhadne" predražovať a ku koncu nám výjde číslo nemálo vzdialené číslu, ktoré by sme dostali keby sme stavali komplet nový most. Ja mám tucha, že majú skryté esá v rukáve a počas rekonštrukcie odhalia to čo predošlými výskumami akože nešlo. Oni budú dobre vedieť čo most potrebuje ale budú to tajiť a potom vyťahovať, že o to a to treba navýšiť rozpočet lebo sa nepočítalo s tým a tým. A na rekonštrukcii dakto dobre zarobí, podľa mňa ak sa nezmení osadenstvo magoriátu a VÚC a ostatných organizácii čo do toho kafrú, tak za krátko po rekonštrukcii sa bude stavať nový mosť, takže som úplne kľudný čo sa "STARO-NOVÉHO" mosta týka.
Pred pár dňami tu niekto písal, že DPB za posledných X rokov kúpil len jeden klbák - CapaCity - a aj to nie celkom (Ikea)... Chcem len pripomenúť, že v minulom roku (2008) kúpil z Banskej Bystrice ojazdený Tambus 1414. ? http://skratka.sk/5m5p1m
PS: Jazdí iba na 63-ke alebo aj na iných linkách? To vozidlo je mladšie ako bratislavské Tambusy?
Vcera som siel vozidlom 4838 a zaujali ma nove potahy na sedadlach. Za prve su cervene, ale hlavne z materialu pripominajuceho kozu. Vedeli by ste mi k tomu povedat cosi viac? Vdaka
kacka