Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #132087:
Bratislava otvorene má infiltrovaného o. i. aj Domovníka.
Reply on: TeBeCe #132078:
Čím môžeme mať za dokázané, že Vlado Dulla (tu a inde vstupujúci ako vlado13) je ŠKODCA verejnej dopravy v Bratislave a zaslúži si byť uvrhnutý do achtu.
Bratislaváci, trošku vás pohnevám. ?

Dva páry fotiek z používania Van Hoolov v NR.

NR-149EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3647010413/

NR-332EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3656671009/

NR-331EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3656440021/

NR-541EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3657464612/

Sú to krásky, v poludnajšej špičke ich môžete vidieť v centre aj 3 za sebou. Ale tak, až také skvelé za nie sú z môjho pohľadu. ?

ps: Taká "historická" na záver, Karosa B732 NR-180AP http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3674536209/
?
Reply on: kecho #132099:
Počkaj, Ty si myslel Kaliňáka ako fešáka Huberta? Ja že Kadnára... ?
Reply on: All1111 #132074:
Dosť pochybujem, že by cesta od EUBA na AS cez zastávku Prístavný most trvala 30 minút a mala 20 km (údaje z CP).

Re #132087 Emo: Lolo momentálne bojuje proti zástavbe v priestore medzi Hálovou, Rusovskou cestou a Chorvátskym ramenom.
Reply on: no.ev.di. #132097:
Pretože sa dlhé roky čaká iba na električku a s tým spojenú výstavbu cestnej komunikácie.
Investori čakajú... http://www.petrzalkacity.sk/index.php?act=oprojekte Na zbytok blbosti v príspevku no comment
Reply on: Emo #132090:
fešák Hubert by s tým nájmom asi mohol mať len veľmi málo spoločného, jedine že by jeho ľudia nepustili bystrice na diaľnicu 😉
Re #132094 kacka: no veď napísali "smerom" ku OD 🙂 takže keď vieš, kde je OD, tak vieš, ktorým smerom budú rozkopávať cestu ? a možno to nakoniec potiahnu až po Kamenné 😉
Reply on: Emo #132089:
Ten "znalec" býva kúsok odo mňa a neviem čo mu tak prekáža na tej električke. Neviem prečo by nutne s električkou musela prísť urbanizácia okolo Chorvátskeho ramena. Všetko je na magistráte ako sa rozhodne naložiť s územím okolo Chorv. ramena. Podľa mňa by jednoznačne mala byť vydaná uzávera na stavbu akýchkoľvek polyfunkčných objektov alebo obytných objektov v jeho blízkosti. V temer celej dĺžke ramena s výnimkou úseku Markova - Technopol kde je cyklotrasa a nejak sa podarilo upraviť breh ramena, je starostlivosť o rameno minimálna. Na Vlasteneckom nám. je v ramene taký humus, že ? Čo sa týka zelene, tak oblasť medzi ramenom, Gessayovou a Rovniankovou až po Technopol je bez údržby (rastie to na divoko) pričom keby sa tam vybudovali malé chodníčky a nejak organizovala starostlivosť o zeleň, mala by Petržalka druhý Sad J. Kráľa. Avšak stále tam sú vykopané jamy pre pôvodnú dráhu metra a navyše medzi kostolom na Tupolevovej a Rovniankovou je Chorvátske rameno stále prekryté betónovými panelmi ? už mohlo konečne dakoho napadnúť, keď tam je postavený kostol aby dali tie panely preč a postavili tam odbočku z cyklotrasy medzi Kauflandom a Technopolom na Tupolevovu. Ale keď rozumné nakladanie so zelenými plochami a ich ošetrenie vyzerá tak, že ich mesto radšej dá zabetónovať než si tam predstaví električku v prírode.
trochu neskor, ale predsa
Električka K2S #7111 obdržala novú celoplošnú reklamu na bratislavské Kultúrne leto a Hradné slávnosti 2009.
http://213.215.107.96/fotoalbumy/256/768/mf_256768736_f127b03a16e7d2c0f7aa6d6bbcf092ee.jpg
Co sa Petrzalky tyka, mesto by malo jasne povedat ze bud moze vybudovat elektricku, alebo nic.. jednoducho odmietat davat peniaze na nefunkcne a zbytocne predrazene riesenia. Bud sa postavi kvalita za fajn cenu, alebo nech si to Petrzalka plati sama. Je to taky problem?
Reply on: kecho #132079:
hm tak z tohto vela neviem teda "konkrétne pravý jazdný pruh od križovatky s premostením ku Carrefouru smerom ku križovatke pri OD Tesco." a mame tu hypermarket nie obchodny dom ? ?
Reply on: AAA #132077:
Je možné, že aj tam bol dáky Termostav (možno iná prevádzka alebo tak). ?
Reply on: Puki #132091:
Ja som pochopil, čo si myslel. Len som spochybnil, či je to ten správny dôvod, prečo zvolávajú tlačovku. ?
Reply on: Emo #132088:
Ďakujem ale slepý zatiaľ nie som... Iba som napísal názor prečo vôbec bojujú proti električke, a to nikde nenájdeš. Tlačová konferencia a jej prezentácia je jedna vec a dôvody, pre ktoré ju zvolávajú môžu byť úplne iné. Nepochopil si to skôr ty čo som myslel. Ale radšej si počkajme na tu tlačovku, možno sa dozvieme aj niečo viac. 🙂
Reply on: kecho #132081:
: "veď cez prázdniny ich možno ani nebude treba... ale potom od 2.9. sa začne zábava"

A možno ani nie. Možno dovtedy Záhradkár a fešák Hubert vymodlikajú ďalšie predĺženie nájmu. ?
Reply on: no.ev.di. #132082:
No ja by som sa nedivil, keby že odtiaľ vietor fúka. ?
Reply on: Puki #132085:
"Bratislava - Tlačová konferencia na tému Najväčšia dopravná
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)"

Pochybujem. To, o čom píšeš Ty, sa tam nikde nespomína.
Reply on: TeBeCe #132078:
Týmto sa mi len potvrdzuje, že rôzne ochranárske združenia sú najväčšou brzdou v rozvoji. A veľmi ma prekvapuje, že v zozname "účinkujúcich" nevidím LoLa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.