Re #131934 Peon + #131936 Majo: Ja to nechápem... Teraz po novom na CP.sk ten CP 23-ky je stále zlý v smere na Mláku a podľa mňa v smere do Lamača ťažko zrozumiteľný!
To keď nevedia údaje z DPB do ich systému nejako preniesť, tak nech CP MHD pre BA láskavo nerobia a nech ich CP nekonkurujú imhd a DPB!
Je pravda že tie zelené plochy kde mala pokračovať Jantárova cesta sú divoké, takže je to ako si napísal... Avšak dúfam, že tam medzi budovami bude aj nejaký voľný priestor a skrášlia ho zeleňou. Teraz v lete niet nad to si zaliezť do chládku pod stromom. ? Chápem, že v úseku od Muchovho nám. cez Vlastenecké nám. po Technopol by sa zišla nejaká zástavba, tam proti nej neprotestujem. Potom už v okolí Draždiaku by sa mohlo pristúpiť ku skvalitneniu peších a cylistických trás a nič iné tam nebudovať.
no z hladiska urbanizmu je ta zona okolo buducej trate elektricky priam stvorena na novu vystavbu. Ja som za, aby boli v meste parky.. Ale to, co tam je teraz, nie je park, ale jedna obrovska na divoko zarastena plocha.. Taketo plochy nepatria do mesta.. Okrem toho Petrzalka by potrebovala viac kancelarskych budov a obcianskej vybavenosti, a tento priestor sa priam ponuka na podobnu vystavbu, kedze vdaka elektricke bude mat dobre dopravne napojenie a nezatazi okolie autami.. Petrzalka potrebuje administrativu hlavne preto, aby sa vyvazili nerovnomerne prudy ludi, ked rano idu vsetci z Petrzalky do mesta, a vecer naspat.. Cize moj nazor je taky, ze idealne pre ten priestor je zastavanie urcitej casti obcianskou vybavenostou a kancelarskymi budovami (samozrejme nie s vyskou 20 poschodi, ale max.10) a nejaku cast vyclenit na parky. Podotykam "parky", nie lesy ? Mat v strede mesta divoky les alebo velku travnatu plochu (aj keby sa upravila a boli tam chodniky, to je jedno) nijak neskvalitnuje zivot v meste, ale naopak obcianska vybavenost a mensie parky ano..
Nikdy nepochopím prečo sú ochranári takí neodbytní a iniciatívni keď sa jedná o stavbu električkovej alebo trolejbusovej trate. Na to vždy treba mať 100 stranové posudky a neviem čo ešte. Keď sa ide postaviť kdejaké biznis-centrum, diaľnica, parkovisko alebo nákupné centrum tak to prejde ako nôž maslom a nikto sa nevzpiera faktom, že daná stavba pritiahne do oblasti ešte viac IAD a s tým aj hluk a nečistôt do ovzdušia. Potom už len ostáva použiť proti trolejbusom "overený" fakt z BB, že pneumatiky na autobusy sú lacnejšie a takisto, že trolejbusy sú hlučnejšie a CNG busmi sa dá robiť rovnako ekologická doprava a ďaľšie "perly" ktoré VÚD vypustil ?
Aké blbosti? Podľa teba je blbosť to, že chcem zachovať v okolí Chorv. ramena zeleň, alebo tam vytvoriť park? To je nejaká zelená plocha uprostred sídliska proti trendom alebo čo? Ak to zastavajú tak tu bude fakt "super" život. Ľudia čo majú psov to tam využívajú. Síce sa tam chodia psy vyšpiniť, no vždy to menej škodí tráve ako keď tam nabehne stabychtivý mešuge ?
Čím môžeme mať za dokázané, že Vlado Dulla (tu a inde vstupujúci ako vlado13) je ŠKODCA verejnej dopravy v Bratislave a zaslúži si byť uvrhnutý do achtu.
fešák Hubert by s tým nájmom asi mohol mať len veľmi málo spoločného, jedine že by jeho ľudia nepustili bystrice na diaľnicu
Re #132094 kacka: no veď napísali "smerom" ku OD takže keď vieš, kde je OD, tak vieš, ktorým smerom budú rozkopávať cestu ? a možno to nakoniec potiahnu až po Kamenné
Ten "znalec" býva kúsok odo mňa a neviem čo mu tak prekáža na tej električke. Neviem prečo by nutne s električkou musela prísť urbanizácia okolo Chorvátskeho ramena. Všetko je na magistráte ako sa rozhodne naložiť s územím okolo Chorv. ramena. Podľa mňa by jednoznačne mala byť vydaná uzávera na stavbu akýchkoľvek polyfunkčných objektov alebo obytných objektov v jeho blízkosti. V temer celej dĺžke ramena s výnimkou úseku Markova - Technopol kde je cyklotrasa a nejak sa podarilo upraviť breh ramena, je starostlivosť o rameno minimálna. Na Vlasteneckom nám. je v ramene taký humus, že ? Čo sa týka zelene, tak oblasť medzi ramenom, Gessayovou a Rovniankovou až po Technopol je bez údržby (rastie to na divoko) pričom keby sa tam vybudovali malé chodníčky a nejak organizovala starostlivosť o zeleň, mala by Petržalka druhý Sad J. Kráľa. Avšak stále tam sú vykopané jamy pre pôvodnú dráhu metra a navyše medzi kostolom na Tupolevovej a Rovniankovou je Chorvátske rameno stále prekryté betónovými panelmi ? už mohlo konečne dakoho napadnúť, keď tam je postavený kostol aby dali tie panely preč a postavili tam odbočku z cyklotrasy medzi Kauflandom a Technopolom na Tupolevovu. Ale keď rozumné nakladanie so zelenými plochami a ich ošetrenie vyzerá tak, že ich mesto radšej dá zabetónovať než si tam predstaví električku v prírode.
Co sa Petrzalky tyka, mesto by malo jasne povedat ze bud moze vybudovat elektricku, alebo nic.. jednoducho odmietat davat peniaze na nefunkcne a zbytocne predrazene riesenia. Bud sa postavi kvalita za fajn cenu, alebo nech si to Petrzalka plati sama. Je to taky problem?
hm tak z tohto vela neviem teda "konkrétne pravý jazdný pruh od križovatky s premostením ku Carrefouru smerom ku križovatke pri OD Tesco." a mame tu hypermarket nie obchodny dom ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Puki
Investori čakajú... http://www.petrzalkacity.sk/index.php?act=oprojekte Na zbytok blbosti v príspevku no comment