Reply on: kacka #131762:
Jediné čo nás môže tešiť je, že máme z K2 historické vozidlá už isté a taktiež plnohodnotnú náhradu za ne. Čo sa však vôbec nepodarilo pri Ikarusoch 28x, tie vyradené sa musia zmietať v (pomyselnom) hrobe, nakoľko sa za ne nepodarilo zakúpiť náhradu... Čierny rám a parte by som dal keď sa na večný odpočinok odoberie voz.č. 1512. Už že na Ikarusy 28x spomíname, ako by sa nám teraz hodili nemajú tie vozidlá ani po "smrti" pokoj.
vlado13
súčasný stav je už neudržateľný, prístavbu treba odstrániť, zväčšiť (nahradiť) odbavovaciu halu, vyriešiť prestupy, medzi vlakmi a MHD i MHD navzájom, chce to spoločný terminál, ak by sme ho umiestnili na provrchu (zmena línie elektirčiek), tak hala by asi bola tiež na povrchu, to všetko by sa nedalo bez zakrytia výhľadov na historickú budovu, preto sa myšlienka umiestniť pod zem terminál i novú odbavovaciu halu je pochopiteľná, parkoviská po zemou sú lepším riešením,
rozsah bchodného centra, administartívneho centra i hotela je mierne redukovaný, ale stále veľký, je daný predstavou developera a pravdepodobne budúcich investorov o návratnosti investícií, ak by mali dovolené postaviť výrazne menšie stavby, asi by nešli do financovania stavieb verejnej dopravnej infraštruktúry, ktoré majú po dokončení bezodplatne odovzdať mestu,
zväšiť obratisko busov a T-busov o 50 % by si vyžiadalo mimoriadne náklady, a to tak na povrchu, ako pod zemou, napr. tretie nástupište by si vyžiadalo cca 6 m šírky cesty a cca 4 m šírky nástupišťa, k tomu príslušný príjazd v oblúku, k tomu ešte bezpečný príchod pre chodcov,