To snáď nie? Prečo #7086 už nejazdí veď bola v omnoho lepšiom stave ako #7084?
Ale chala bohu si ju spolu s #8133 mali zachovať. Ale trčali by v Juráku. Ale, že už dojazidla ? ? ? ? ja sa asi fakt rozplačem ? ? ?
ako atrakcia tam moze jazdit trolejbus na bateriovy pohon. Podla mna je v tej oblasti vystavba trolejoveho vedenia neprijatelna. Aj co sa tyka estetiky, aj co sa tyka zasahu do prostredia pocas vystavby.
Za cenu 1 km trate sa da kupit aj vozidlo aj nejaka "zasuvka" na dobijanie bateriek na konecnej Vojenska nemocnica.
Veď aj tie 4 petržalské Vrakosy B 732 prešli GO (resp. niektoré aspoň nejakou väčšou opravou), takže neviem, o čom rozpráva... A hlavne tie bystrické 900-ky sú určite v "perfektnom" stave, keď dlhodobo stoja pod holým nebom, väčšinou bez pohnutia...
Po Železnú sú verejného osvetlenia a za Železnou myslím, že už ani tie nie. Ale v súčasnosti, keď alternatívne pohony sú na vysokej ekologickej úrovni, nepovažujem to za účelné.
Karosy radu 700 bez GO??? Máš namysli tie 4 Karosy B 732, ktoré sú momentálne na 4.kolóne a jazdia iba v najnutnejších prípadoch??? Lebo iné Karosy bez GO nám nejazdia a kĺbak už vôbec!
Chceš povedať, že B 732-ka je v lepšom stave ako Ik415??? Skús toto povedať vodičom asi by si bol prekvapený ich reakciou!
Priznaj sa...čo si pil...lebo to čo si napísal je teda akože královská volovina!
A v čom je podľa teba prevádzka Karosy radu 900 taká výhodná oproti Ikarusom??? ? ?
Ja mám pocit, že tam ani žiadne stĺpy nie sú. Samozrejme, že to vôbec nie je priorita, to len keby sme niekedy náhodou (vo veľmi vzdialenej budúcnosti) nemali čo s peniazmi. ?
Neviem načo tam vôbec robiť parkovacie miesta, ak tak maximálne 100-200. Ak tam plánujú robiť tie parkoviská s tým,že chcú ich obhajovať prestupným terminálom na MHD, tak je to volovina. Také niečo ako Park and Ride (P+R) by malo byť na Patrónke už, odkiaľ by som viedol električku cez Pražskú na Hl.st. a do centra. Tým pádom by sa na Pražskej ubrali nejaké jazdné pruhy a ľudia by dávali prednosť električke. Tak by sa frekvencia dopravy na Pražskej znižovala a určite aj na Šancovej a Štefánikovej tým pádom.
stavať sa bude, aj keď sa to teraz nezdá ako reálene, čo nie je isté, či stavebníkom bude IPR, alebo niekto komu predá práva po tom, čo ÚR nadobudne právoplatnosť,
súčasný stav je už neudržateľný, prístavbu treba odstrániť, zväčšiť (nahradiť) odbavovaciu halu, vyriešiť prestupy, medzi vlakmi a MHD i MHD navzájom, chce to spoločný terminál, ak by sme ho umiestnili na provrchu (zmena línie elektirčiek), tak hala by asi bola tiež na povrchu, to všetko by sa nedalo bez zakrytia výhľadov na historickú budovu, preto sa myšlienka umiestniť pod zem terminál i novú odbavovaciu halu je pochopiteľná, parkoviská po zemou sú lepším riešením,
rozsah bchodného centra, administartívneho centra i hotela je mierne redukovaný, ale stále veľký, je daný predstavou developera a pravdepodobne budúcich investorov o návratnosti investícií, ak by mali dovolené postaviť výrazne menšie stavby, asi by nešli do financovania stavieb verejnej dopravnej infraštruktúry, ktoré majú po dokončení bezodplatne odovzdať mestu,
zväšiť obratisko busov a T-busov o 50 % by si vyžiadalo mimoriadne náklady, a to tak na povrchu, ako pod zemou, napr. tretie nástupište by si vyžiadalo cca 6 m šírky cesty a cca 4 m šírky nástupišťa, k tomu príslušný príjazd v oblúku, k tomu ešte bezpečný príchod pre chodcov,
A nemuseli by sa tam meniť stĺpy, aby sa dalo nainštalovať trakčné vedenie?
Ja neviem, ale tak momentálne taká trať by bola asi posledná v zozname priorít. Okrem toho by bola aj rentabilnosť asi dosť otázna. Súčasné riešenie podľa mňa celkom postačuje.
Oni tam stále niečo vymýšlajú. Pochybujem že SAD Zvolen sa len tak vzdá MHD BB -však aký tam bol cirkus len ked im odobrali trolejbusové trasy. Tí to dajú celé ešte na súd a neviem čo...
Samozrejme aby v BB prevádzkoval dopravu výhradne DPMBB si prajem aj ja. Ale pochybujem, to za tú dobu predmetné BB Karosy doslúžia -otázne je kde. Či v BA v premávke alebo zhradzvejú v nejakom areáli v BB.
Už len teraz odrazu je o nich záujem.
Náhodou dopravu v BB poznám dobre lebo často tam chodím a mám tam početné príbuzenstvo.
Aj keby tam vypadla celá sieť nebodaj ráno, dobre nech im ostane 20 záložákov, alebo by náhradnú dopravu tam robila jednoducho SAD Zvolen -ked už toľko bojovali za tie linky.
Aj ten ich Citybus jeden -pekne stojí odstavený a zatial na linke 80 určenej pre telesne postihnutých chodí klasická karosa 951 s plošinou pre vozíčkarov. -však to tam vidím. Ani ten jeden nízkopodlažák sa Zvolenská spoločnosť neunúvala odkúpiť.
Miesto prenájmu busov mesta BB sa tam ponakupovali ojetiny z celej ČR. A že robí DPMBB regionálne spoje -to pri tých intervaloch im jeden bus na to stačí.
A u nás v BA , myslím že by bolo vhodnejšie, aj je, prevádzkovať karosy 9xx ako naše 7xx bez GO ako tak pozerám ktoré ešte stále v prevádzke máme. A predpokladám že sú aj v lepšom stave ako naše rovnako staré IK315.
V čom sa mýlim?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
vlado13
súčasný stav je už neudržateľný, prístavbu treba odstrániť, zväčšiť (nahradiť) odbavovaciu halu, vyriešiť prestupy, medzi vlakmi a MHD i MHD navzájom, chce to spoločný terminál, ak by sme ho umiestnili na provrchu (zmena línie elektirčiek), tak hala by asi bola tiež na povrchu, to všetko by sa nedalo bez zakrytia výhľadov na historickú budovu, preto sa myšlienka umiestniť pod zem terminál i novú odbavovaciu halu je pochopiteľná, parkoviská po zemou sú lepším riešením,
rozsah bchodného centra, administartívneho centra i hotela je mierne redukovaný, ale stále veľký, je daný predstavou developera a pravdepodobne budúcich investorov o návratnosti investícií, ak by mali dovolené postaviť výrazne menšie stavby, asi by nešli do financovania stavieb verejnej dopravnej infraštruktúry, ktoré majú po dokončení bezodplatne odovzdať mestu,
zväšiť obratisko busov a T-busov o 50 % by si vyžiadalo mimoriadne náklady, a to tak na povrchu, ako pod zemou, napr. tretie nástupište by si vyžiadalo cca 6 m šírky cesty a cca 4 m šírky nástupišťa, k tomu príslušný príjazd v oblúku, k tomu ešte bezpečný príchod pre chodcov,