Ale teraz ak by som mohol teda, dal by som serióznu otázku.
Vtej súvislosti ked je takto teplo. akonáhle teplota presiahne tridsiatku sa v našich autobusoch pomály nedá cestovať -aspon príjemne nie, lebo človek je hned mokrý čo sa spotí.
Ale čo som chcel. Prečo sa hlavne na nové vozidlá vo všeobecnosti dávajú u nás také malé otváracie okníčka, -však to nemá takmer zmysel. Aj naše Ikarusy 4xx napríklad, lepšie už sú v tomto vozy v Budapešti kde sa dajú otvoriť pomály do polovice. Ešte ako tak to majú trolejbusy a staršie Električky.
Ale aj modernizované K2S napr. už majú tiež tie vyklapacie prťaté. Ideálne by bolo keby mali všetky vozidlá okná také ako staršie vlakové vagóny.
Vlaky mimochodom to isté a vnových voznoch sa nedá otvoriť okno vôbec -ja vždy vyhľadávam staršie vozne s otvárateľnými oknami.
A inak ešte v niektorých starých dvojnápravových voznoch sa dali tušim sklá úplne odsunúť, prečo sa to už tak nerobí?
U nás je na to nejaká blbá norma?
Vtej súvislosti ked je takto teplo. akonáhle teplota presiahne tridsiatku sa v našich autobusoch pomály nedá cestovať -aspon príjemne nie, lebo človek je hned mokrý čo sa spotí.
Ale čo som chcel. Prečo sa hlavne na nové vozidlá vo všeobecnosti dávajú u nás také malé otváracie okníčka, -však to nemá takmer zmysel. Aj naše Ikarusy 4xx napríklad, lepšie už sú v tomto vozy v Budapešti kde sa dajú otvoriť pomály do polovice. Ešte ako tak to majú trolejbusy a staršie Električky.
Ale aj modernizované K2S napr. už majú tiež tie vyklapacie prťaté. Ideálne by bolo keby mali všetky vozidlá okná také ako staršie vlakové vagóny.
Vlaky mimochodom to isté a vnových voznoch sa nedá otvoriť okno vôbec -ja vždy vyhľadávam staršie vozne s otvárateľnými oknami.
A inak ešte v niektorých starých dvojnápravových voznoch sa dali tušim sklá úplne odsunúť, prečo sa to už tak nerobí?
U nás je na to nejaká blbá norma?
slavius