Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #131512:
Nem zle to vyzerá. Nemám vôbec prehľad ale, jazdí to dakde a ak nie tak kto sa črtá ako záujemca?
Dnes v Ostravě začal Czech Raildays a Pragoimex zde vystavil, jako každoročně, svou novinku. Tetokrát se jedná o tramvaj LF2+. Ta se od LF2 liší tím, že je v přechodu mezi články nízkopodlažní, přestože střední podvozek zůstal hnaný.
http://www.k-report.net/discus/nahledy/295917.jpg
Reply on: Ik #131507:

Mohu se zeptat, co dopadlo zle? Kdo je zklamaný? DP Praha i DP Brno si objednaly takové tramvajé, které chtěly. A dostaly je!
Že jsou tramvaje 13T a 14T klasické tramvaje s pevnými podvozky věděl každý. Jaké problémy to bude způsobovat na kolejové siti věděl taky každý. Stejné problémy ne-li větší by byly i s Combinama nebo s Citadisama. Co se týče provozuschopnosti 14T v Praze, je to nejspolehlivější typ tramvaje, který tu zatím máme. Tak nevím, co dopadlo tak zle?

Mimochodem, dokážeš rozeznat alespoň rozdíl mezi 15T a 14T? Došlo ti, že se jedná o diametrálně jinou koncepci pohonů a podvozků? Nebo, co bys navrhoval, aby si Praha pořídila? Pevný podvozky už Praha nechce a tramvaj, která nebude 100% nízkopodlažní taky ne. Zatím nikdo jiný tramvaj koncepce 15T nevyrobil a ještě dlouho nevyrobí. Má tedy snad Praha na výběr? Nebo má neustále modernizovat vysokopodlažní tramvaje a o těch nízkopodlažních stále jen mluvit stejně jako to dělá Bratislava?
Reply on: anbis #131497:
Jediný deň, cez ktorý je povolené fotiť v závode VW je deň otvorených dverí. Inokedy je to prísne zakázané a v tomto čase sa to ešte prísnejšie kontroluje...
Reply on: richardhudec #131505:
Durkovsky myslel v "dalekohladnom case " ?
Reply on: Ik #131507:
teraz neviem co je horsie ci byt sklamany novym vozom 13T/14 T alebo mat v meste nove H ?

btw. Mohlo byt "Porschatko " aj pre nas rozchod 1000 mm ??? lebo 15T viem ze moze byt.
Reply on: Petto #131485:
Zatiaľ nie je čo závidieť. Podobný rozruch bol aj pri 13T/14T a dopadlo to viac než zle. Sklamaní boli ako v Brne, tak aj v Prahe.
Reply on: 5:12 #131503:
12: ak mas nejake naozaj dobre a zaujimave, tak kludne posli na hudec@imhd.sk ?
Reply on: kecho #131495:
v dohladnom case - to sa dalekohladom pozeral??? ?
Reply on: klasIK #131429:
Fantastický odkaz, náš dom je tam viackrát. Hľadal som sa aj medzi deťmi na záberoch, ale nenašiel som sa ?
Reply on: klasIK #131502:
ja som robil pár týždňov nazad fotky na Východnom, fotil som busy v pohybe a neviem teda ako ostatným čo fotíte vychádzajú fotky, či je trošku vidno, že je autobus v pohybe... Na niektorých fotkách čo som robil na kruháči pri Vajnoroch som sa ale divil, že jak to pekne vyšlo. Zaskočil ma jeden SOR na 56, som myslel, že to bude 65, tak som sa postavil ku kruháču a zrazu pozerám, že 56 tak som rýchlo cvakol a celkom zaujímavá fotka vyšla ako SORka na 56 točí na kruháči a čelom ku mne ☺
Reply on: 5:12 #131500:
12: Fotky mám len statické, keď stál na konečnej, keďže za jazdy by bola škoda ho nefilmovať.
Reply on: kecho #131499:
Plánuje sa... aj trolejbusová trať do Petržalky cez most Apollo sa plánovala s dovetkom, že najskôr tri roky po dokončení mosta. Asi je pre DPB nepostačujúce to, že linka 68, ktorá tadiaľ premáva jazdí v špičke každých 4-6min (ráno-poobede) a 88 ako jediná linka zabezpečuje celotýždenné spojenie Petržalky s AS (78 premáva len v X a to cez Starý most) tiež v nemalom rozsahu 8/12/8//12 a dovoľujem si povedať, že Solarisy na nej cez špičku nemajú moc čo pohľadávať.
Reply on: klasIK #131498:
Robil si aj fotky či len film? Škoda, že ja magor som tam šiel len vlakom, ale aj M.240 potešila viac než dosť, keďže som sa viezol akurát v 810 a 811.
Reply on: Emo #131496:
s tým VW môžem potvrdiť (osobná skúsenosť), hoci to bola exkurzia, ktorá nemala so školou nič spoločné. Rok na to tam potom bol deň otvorených dverí a čuduj sa svete, zrazu som na nejakom fóre videl fotky aj zvnútra ?
Reply on: Mike #131465:
To s tým fotením skôr asi súvisí s tým, čomu sa hovorí priemyselná špionáž. Napríklad aj v bratislavskom VW je zákaz fotiť. Keď tam ide napr. školská exkurzia, tak pri vstupe všetkým zoberú foťáky (aj mobily s foťákmi), schovajú do takého trezoru a vrátia až pri odchode. ?
Reply on: hoppusmark01 #131475:
a neplánuje ich DPB po tom 8ročnom leasingu nakoniec aj odkúpiť? veď by potom ešte takých 10 rokov mohli vydržať 😉
Re #131485 Petto: ako to? veď ich už po BA jazdí kopec ? http://www.bratislavskenoviny.sk/6590/doprava/aj-v-bratislave-budu-jazdit-modern
e-elektricky z 13.11.2006: "Pozornosť Bratislavčanov v týchto dňoch púta moderná päťčlánková električka určená pre talianske mesto Cagliari, ktorú do 10. novembra testujú na bratislavských tratiach. V dohľadnom čase podobné vozidlá majú premávať aj v Bratislave. Uviedol to bratislavský primátor Andrej Ďurkovský."
Reply on: Intosh #131490:
Nééé, to s tým úplne nesúvisí?, ešte ich nespravli?. Veď aj Karosy 961 a 941 sú na prenajme?
Aj mne by sa lubilo keby tu boli?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement