Jediný deň, cez ktorý je povolené fotiť v závode VW je deň otvorených dverí. Inokedy je to prísne zakázané a v tomto čase sa to ešte prísnejšie kontroluje...
ja som robil pár týždňov nazad fotky na Východnom, fotil som busy v pohybe a neviem teda ako ostatným čo fotíte vychádzajú fotky, či je trošku vidno, že je autobus v pohybe... Na niektorých fotkách čo som robil na kruháči pri Vajnoroch som sa ale divil, že jak to pekne vyšlo. Zaskočil ma jeden SOR na 56, som myslel, že to bude 65, tak som sa postavil ku kruháču a zrazu pozerám, že 56 tak som rýchlo cvakol a celkom zaujímavá fotka vyšla ako SORka na 56 točí na kruháči a čelom ku mne ☺
Plánuje sa... aj trolejbusová trať do Petržalky cez most Apollo sa plánovala s dovetkom, že najskôr tri roky po dokončení mosta. Asi je pre DPB nepostačujúce to, že linka 68, ktorá tadiaľ premáva jazdí v špičke každých 4-6min (ráno-poobede) a 88 ako jediná linka zabezpečuje celotýždenné spojenie Petržalky s AS (78 premáva len v X a to cez Starý most) tiež v nemalom rozsahu 8/12/8//12 a dovoľujem si povedať, že Solarisy na nej cez špičku nemajú moc čo pohľadávať.
Robil si aj fotky či len film? Škoda, že ja magor som tam šiel len vlakom, ale aj M.240 potešila viac než dosť, keďže som sa viezol akurát v 810 a 811.
s tým VW môžem potvrdiť (osobná skúsenosť), hoci to bola exkurzia, ktorá nemala so školou nič spoločné. Rok na to tam potom bol deň otvorených dverí a čuduj sa svete, zrazu som na nejakom fóre videl fotky aj zvnútra ?
To s tým fotením skôr asi súvisí s tým, čomu sa hovorí priemyselná špionáž. Napríklad aj v bratislavskom VW je zákaz fotiť. Keď tam ide napr. školská exkurzia, tak pri vstupe všetkým zoberú foťáky (aj mobily s foťákmi), schovajú do takého trezoru a vrátia až pri odchode. ?
a neplánuje ich DPB po tom 8ročnom leasingu nakoniec aj odkúpiť? veď by potom ešte takých 10 rokov mohli vydržať
Re #131485 Petto: ako to? veď ich už po BA jazdí kopec ? http://www.bratislavskenoviny.sk/6590/doprava/aj-v-bratislave-budu-jazdit-modern
e-elektricky z 13.11.2006: "Pozornosť Bratislavčanov v týchto dňoch púta moderná päťčlánková električka určená pre talianske mesto Cagliari, ktorú do 10. novembra testujú na bratislavských tratiach. V dohľadnom čase podobné vozidlá majú premávať aj v Bratislave. Uviedol to bratislavský primátor Andrej Ďurkovský."
1) ano, casom sa budu urcite pridavat aj dalsie mesta, ale pochopitelne vsetko chce cas vzhladom nato, ze admini tuto stranku robia dobrovolne vo svojom volnom case (ku konkretnym mestam sa zatial vyjadrovat nebudem)
2)ako som spomenul v odpovedi na prvu otazku - vsetko zalezi od volneho casu ludi, ktori sa podielaju na fungovani tohoto webu, pripadne na dobrej voli niektorych navstevnikov, ktori obcas tiez prispeju k fungovaniu...ako napisal petto, ak sa najde dobra dusa, nakres moze byt trebars aj hned zajtra ?
Toto nie je oficialna stranka DPB, s tym prenajmom a 1 vozidlom Capacity to nema nic spolocne. Zalezi od adminv alebo dakej dobrej duse, ktora urobi nakres tych vozidiel a poskytne adminom. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
"Plánuje sa aj prepojenie trolejových tratí s Patrónkou."