Dnes v Ostravě začal Czech Raildays a Pragoimex zde vystavil, jako každoročně, svou novinku. Tetokrát se jedná o tramvaj LF2+. Ta se od LF2 liší tím, že je v přechodu mezi články nízkopodlažní, přestože střední podvozek zůstal hnaný. http://www.k-report.net/discus/nahledy/295917.jpg
Mohu se zeptat, co dopadlo zle? Kdo je zklamaný? DP Praha i DP Brno si objednaly takové tramvajé, které chtěly. A dostaly je!
Že jsou tramvaje 13T a 14T klasické tramvaje s pevnými podvozky věděl každý. Jaké problémy to bude způsobovat na kolejové siti věděl taky každý. Stejné problémy ne-li větší by byly i s Combinama nebo s Citadisama. Co se týče provozuschopnosti 14T v Praze, je to nejspolehlivější typ tramvaje, který tu zatím máme. Tak nevím, co dopadlo tak zle?
Mimochodem, dokážeš rozeznat alespoň rozdíl mezi 15T a 14T? Došlo ti, že se jedná o diametrálně jinou koncepci pohonů a podvozků? Nebo, co bys navrhoval, aby si Praha pořídila? Pevný podvozky už Praha nechce a tramvaj, která nebude 100% nízkopodlažní taky ne. Zatím nikdo jiný tramvaj koncepce 15T nevyrobil a ještě dlouho nevyrobí. Má tedy snad Praha na výběr? Nebo má neustále modernizovat vysokopodlažní tramvaje a o těch nízkopodlažních stále jen mluvit stejně jako to dělá Bratislava?
Jediný deň, cez ktorý je povolené fotiť v závode VW je deň otvorených dverí. Inokedy je to prísne zakázané a v tomto čase sa to ešte prísnejšie kontroluje...
ja som robil pár týždňov nazad fotky na Východnom, fotil som busy v pohybe a neviem teda ako ostatným čo fotíte vychádzajú fotky, či je trošku vidno, že je autobus v pohybe... Na niektorých fotkách čo som robil na kruháči pri Vajnoroch som sa ale divil, že jak to pekne vyšlo. Zaskočil ma jeden SOR na 56, som myslel, že to bude 65, tak som sa postavil ku kruháču a zrazu pozerám, že 56 tak som rýchlo cvakol a celkom zaujímavá fotka vyšla ako SORka na 56 točí na kruháči a čelom ku mne ☺
Plánuje sa... aj trolejbusová trať do Petržalky cez most Apollo sa plánovala s dovetkom, že najskôr tri roky po dokončení mosta. Asi je pre DPB nepostačujúce to, že linka 68, ktorá tadiaľ premáva jazdí v špičke každých 4-6min (ráno-poobede) a 88 ako jediná linka zabezpečuje celotýždenné spojenie Petržalky s AS (78 premáva len v X a to cez Starý most) tiež v nemalom rozsahu 8/12/8//12 a dovoľujem si povedať, že Solarisy na nej cez špičku nemajú moc čo pohľadávať.
Robil si aj fotky či len film? Škoda, že ja magor som tam šiel len vlakom, ale aj M.240 potešila viac než dosť, keďže som sa viezol akurát v 810 a 811.
s tým VW môžem potvrdiť (osobná skúsenosť), hoci to bola exkurzia, ktorá nemala so školou nič spoločné. Rok na to tam potom bol deň otvorených dverí a čuduj sa svete, zrazu som na nejakom fóre videl fotky aj zvnútra ?
To s tým fotením skôr asi súvisí s tým, čomu sa hovorí priemyselná špionáž. Napríklad aj v bratislavskom VW je zákaz fotiť. Keď tam ide napr. školská exkurzia, tak pri vstupe všetkým zoberú foťáky (aj mobily s foťákmi), schovajú do takého trezoru a vrátia až pri odchode. ?
a neplánuje ich DPB po tom 8ročnom leasingu nakoniec aj odkúpiť? veď by potom ešte takých 10 rokov mohli vydržať
Re #131485 Petto: ako to? veď ich už po BA jazdí kopec ? http://www.bratislavskenoviny.sk/6590/doprava/aj-v-bratislave-budu-jazdit-modern
e-elektricky z 13.11.2006: "Pozornosť Bratislavčanov v týchto dňoch púta moderná päťčlánková električka určená pre talianske mesto Cagliari, ktorú do 10. novembra testujú na bratislavských tratiach. V dohľadnom čase podobné vozidlá majú premávať aj v Bratislave. Uviedol to bratislavský primátor Andrej Ďurkovský."
kecho
"Plánuje sa aj prepojenie trolejových tratí s Patrónkou."