Čo sa týka normálneho osvetlenia v meste čo spravuje Siemens mi napísal zamestnanec Siemensu, že vedia o probléme hrdzavých stožiarov (,ktoré padajú neskôr) no oni s tým nič nemôžu (logicky) nakoľko ich spravuje magistrát a oni ich ignorujú. Od hovorkyni magistrátu bez vyjadrenia + ešte mi ten človek odporučil človeka, na ktorého sa mám obrátiť.
Ad najnovší fotoupdate k trolejovému vedeniu a "polonatretým stožiarom": plánuje niekedy DPB obnovovať náter stožiarov tak, aby vyzerali konečne k svetu? Každý z tohto fóra určite vie, ako to vyzerá prakticky v celom meste. Chápem, že z hľadiska funkčností vedenia hrdza nie je nejaký problém (až kým stenu stožiara neprežerie úplne ?) Som zvedavý, či tam tie polonatreté zostanú naozaj len polonatreté ako napríklad stožiare medzi Peknou cestou a Černockého. Taká Vajnorská od Odborárskej po Jurajov dvor je tiež skutočne nádherná ? Podobne aj úsek od Tupého až po Kolibu, níektoré na Kramároch, Miletičovej, ... a všelikde inde po meste.
Dnes vodič 4104 na linke 91 asi chcel nasledovať osud 2636, keď prechádzal cez priecestie medzi Jarovcami a Petržalkou napriek tomu, že signalizácia dávala znamenie o prichádzajúcom vlaku. Tentokrát však bol autobus slušne zaplnený cestujúcimi a ani vlak by sa nedal tak ľahko zastaviť nakoľko to bol slušne dlhý nákladný vlak. ? Len tak ďalej...
Nie, nie oni zistili, že počas finančnej krízi takmer každý stiahol objednávku na byt tak im je výhodnejšie to podpáliť a dostanú viac z poistky... Len to dáky náhlivý strážnik rýchlo zbadal a zavolal hasičov takže je to menší rozsah poškodenia... ?
Ale vodiči, ktorým záleží na čistote ich "prideleného" vozidla si pri odstraňovaní taggov pomáhajú ako vedia a zvyčajne úspešne.. (okena, cif, alkoholové prípravky, riedidlá, rozmrazovacie spreje,.. na rôzne druhy fixiek platí vždy niečo iné)
Lenže týchto vodičov je ako šafránu, v dielňach sa taggy odstraujú veľmi zriedkavo (až na t-busy Hroboňova kde si na tom dávajú záležať) a vodič hoci vylepšuje image podniku nedostane za to ani € cent naviac...
tie "čarbanice" treba umyť a ked zaschnú tak idú ťažko dole a existuje aj špeciálny prípravok na odstránenie čarbaníc z interiéru a exteriéru, ktorý je špeciálne vyrobený pre potreby MHD, ale DPB ho neodberá ?
richardhudec
http://bratislava.sme.sk/c/4889476/v-bratislave-horel-rozostavany-luxusny-komplex-eurovea.html