Dnes vodič 4104 na linke 91 asi chcel nasledovať osud 2636, keď prechádzal cez priecestie medzi Jarovcami a Petržalkou napriek tomu, že signalizácia dávala znamenie o prichádzajúcom vlaku. Tentokrát však bol autobus slušne zaplnený cestujúcimi a ani vlak by sa nedal tak ľahko zastaviť nakoľko to bol slušne dlhý nákladný vlak. ? Len tak ďalej...
Nie, nie oni zistili, že počas finančnej krízi takmer každý stiahol objednávku na byt tak im je výhodnejšie to podpáliť a dostanú viac z poistky... Len to dáky náhlivý strážnik rýchlo zbadal a zavolal hasičov takže je to menší rozsah poškodenia... ?
Ale vodiči, ktorým záleží na čistote ich "prideleného" vozidla si pri odstraňovaní taggov pomáhajú ako vedia a zvyčajne úspešne.. (okena, cif, alkoholové prípravky, riedidlá, rozmrazovacie spreje,.. na rôzne druhy fixiek platí vždy niečo iné)
Lenže týchto vodičov je ako šafránu, v dielňach sa taggy odstraujú veľmi zriedkavo (až na t-busy Hroboňova kde si na tom dávajú záležať) a vodič hoci vylepšuje image podniku nedostane za to ani € cent naviac...
tie "čarbanice" treba umyť a ked zaschnú tak idú ťažko dole a existuje aj špeciálny prípravok na odstránenie čarbaníc z interiéru a exteriéru, ktorý je špeciálne vyrobený pre potreby MHD, ale DPB ho neodberá ?
Neviem o tom ani povestný prd, len čo som sa dočítal v tom článku: "SMS lístky nie sú jediné napadnuteľné. Pred časom bolo prezentované obídenie ochrany bezkontaktných čipových kariet štandardu Mifare, ktoré sú veľmi rozšírené na Slovensku aj v doprave. "
Tak tá X44 je ozaj "logická". Nechápem prečo chodí v sedle a večer častejšie ako v špičke, kedy chodí ako noty na bubon. A inak mala to byť skôr X47, keď N44 chodí na Kolibu.
A čo sa týka N 47, zvláštne, že inokedy premáva NAD, no zrovna cez túto výluku nemôže.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5:12