Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #131338:
Rovno pred hlavným vchodom na Starohájskej ul.
kde je pri dostihovej drahe bývalé nástupište liniek 83 a 92?
7783+7784 co presla SP.....uz je v prevadzke ci este nie?
A zda sa to iba mne alebo si podnik mysli ze sory potrebuju viac nez len krasnany? stake si tie potovrky neviem predstavit na niektorych linkach 2DTPA.
Reply on: Petto #131332:
Každopádne vyradený (t. j. odhlásený) ešte ani jeden nie je.
Reply on: N/A #131333:
je to síce škoda, ale ak nimi človek cestuje, tak zistuje, že aj viac vozidiel by malo takto skončiť ....
Reply on: Petto #131332:
jo uz som to nasla
Reply on: Majo #131331:
V katalogu je u 4848 napisane zlomenie klbu , u 4859 vidim len z fotiek vybrakovany motorovy priestor

Re #131330 kacka: Naposledy asi 14.5. kedy sa mu zlomil klb
Reply on: Petto #131329:
Vyradený ešte nebol, hoci vzhľadom na jeho stav je jasné, že do premávky už nezasiahne. Pozri si katalóg vozidiel, je to tam uvedené. To isté platí aj pre 4859.
Reply on: Petto #131329:
ake vyradenie? kedy? ja ho nedavno videla ?
Neviem ci tu uz bola zmienka o vyradeni Ikarusu 435 - 4848 ?
Reply on: si #131315:
Ja s Tebou v zásade súhlasím, ale už je skrátka neskoro. Hotových je už 34 z 35 K2S-iek a tie už nemá zmysel prerábať znova.

Re #131317 AAA: No vozidlo by malo zhruba rovnaký odber ako súprava 2xT (samozrejme nie zrýchľovačová), takže na spotrebe by sa to určite prejavilo. Ale ide skôr o to, že pri súčasnom linkovom vedení by na linkách, kde teraz jazdia K2(G/S) boli zbytočné väčšie vozidlá.

Re #131319 S499.1023: To si už uviedol dobrý extrém, hoci to aj bolo asi Tvojím zámerom... Ale napr. aj bosnianskohercegovinská Satra III (čiže obdoba K3) má hnacie len krajné podvozky. Tam zas sú už ale asynchrónne motory.
Reply on: boxcar #131320:
Rámcová zmluva je 40 BN10.5 a 20 C10.5.
Tých 22 BN10.5. pre tento rok bude nateraz posledných..
C10.5. majú ešte dojsť a sa povráva že možno aj viac ako len pre linku 801..
Reply on: si #131322:
Ideál to je, ale nie absolútna nutnosť. V tomto sme u nás 100% adhéznymi vozidlami mierne rozmaznaní.
johny D - dakujem za novinku ?
Reply on: S499.1023 #131319:
ideal je ale mat 100% adheznej hmotnosti na trakcnych podvozkoch, teda ak chceme mat vozidla ktore su schopne rozumne zrychlovat... zvysenie trakcneho vykonu na koncovych podvozkoch a ponechanie jalovych v strede by znamenalo vacsiu sancu na sklz pri rozbehu....
Koľko je planované dodať SOR BN 10,5? Resp. na koľko kusov bola uzatvorená ramcova zmluva?
Reply on: si #131315:
Doporučujem do pozornosti také vozidlá ako Düwag GT12 a GT10, kde sú hnacie len prvý a posledný podvozok: http://tram.rusign.com/cz/rhb1022.jpg. Lenže to chce podvozky Düwag, kam sa dá dať "trošku" výkonnejší trakčný motor a nie zrýchľovačovú reguláciu, aby to nehrabalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.