Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviete niekto načo sa nasadzujú Tedomy aj L77? Nie je to škoda tam dať NP vozidlo ked to vlastne premáva od Slovnaftu do Spalovne? Lepšie by bolo kedy Tedomy dali na L30 miesto krátkych Sorov a tie dať tam, lebo na 77inu postačia bohate.
Reply on: MacGiver #131345:
nejde nahodou do vozovne o 17:10? a nemas to jedno..pokial bude osadka dakto zo "znamych"..tak moznoze sa dockame aj pred vozovnou nejakych kuriozitiek...
Na Rendez bude premávať aj linka H56. Posledný spoj tejto linky má ísť z Rače do vozovne Petržalka o 17.40. Nevedel by mi niekto povedať, na akých zastávkach bude zastavovať v smere z Rače do vozovne? ❓
Nove sorky nahradia teda zahradnikove vyradene Tambusy...
Reply on: Mischo1 #131342:
Áno Volkswagen si to platí + ostatné podnikové linky.
Reply on: 5:12 #131341:
12: neda sa lebo myslim ze VW si plati za L92 a s klbakmi, no ale zober si ked idu zamestnanci do prace v 5 min intervale idu plne..
Reply on: N/A #131333:
tak to ako vidím máme ešte menej klbákov v BA ako som si myslel ? ja som čakal, že kríza s klbákmi už začala dávnejšie, ale ako vidím furt to nie je také zlé, keď sóla stretávam sporadicky na linkách, ktoré robia klbáky, s výnimkou linky 74. Keď je pri tom už, nebolo by lepšie klbáky z linky 92 presunúť na iné linky, kde to potreba a robiť linku 92 dočasne len sólami s intervalom 12/30/12//- + určené spoje, na ktoré by sóla postačili, hlavne keď tie pracovné busy na 92 chodia poloprázdne.
Reply on: Mike #131339:
aha
Reply on: kacka #131338:
Rovno pred hlavným vchodom na Starohájskej ul.
kde je pri dostihovej drahe bývalé nástupište liniek 83 a 92?
7783+7784 co presla SP.....uz je v prevadzke ci este nie?
A zda sa to iba mne alebo si podnik mysli ze sory potrebuju viac nez len krasnany? stake si tie potovrky neviem predstavit na niektorych linkach 2DTPA.
Reply on: Petto #131332:
Každopádne vyradený (t. j. odhlásený) ešte ani jeden nie je.
Reply on: N/A #131333:
je to síce škoda, ale ak nimi človek cestuje, tak zistuje, že aj viac vozidiel by malo takto skončiť ....
Reply on: Petto #131332:
jo uz som to nasla
Reply on: Majo #131331:
V katalogu je u 4848 napisane zlomenie klbu , u 4859 vidim len z fotiek vybrakovany motorovy priestor

Re #131330 kacka: Naposledy asi 14.5. kedy sa mu zlomil klb
Reply on: Petto #131329:
Vyradený ešte nebol, hoci vzhľadom na jeho stav je jasné, že do premávky už nezasiahne. Pozri si katalóg vozidiel, je to tam uvedené. To isté platí aj pre 4859.
Reply on: Petto #131329:
ake vyradenie? kedy? ja ho nedavno videla ?
Neviem ci tu uz bola zmienka o vyradeni Ikarusu 435 - 4848 ?
Reply on: si #131315:
Ja s Tebou v zásade súhlasím, ale už je skrátka neskoro. Hotových je už 34 z 35 K2S-iek a tie už nemá zmysel prerábať znova.

Re #131317 AAA: No vozidlo by malo zhruba rovnaký odber ako súprava 2xT (samozrejme nie zrýchľovačová), takže na spotrebe by sa to určite prejavilo. Ale ide skôr o to, že pri súčasnom linkovom vedení by na linkách, kde teraz jazdia K2(G/S) boli zbytočné väčšie vozidlá.

Re #131319 S499.1023: To si už uviedol dobrý extrém, hoci to aj bolo asi Tvojím zámerom... Ale napr. aj bosnianskohercegovinská Satra III (čiže obdoba K3) má hnacie len krajné podvozky. Tam zas sú už ale asynchrónne motory.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.