oficialne maju sor bn 10,5 podobnu kapacitu i rozmery ako "12m" Karosy (su len o 30cm kratšie).
Aj keď optimicky - moj subjektivny pocit - že priestor je v sorkach "menší", stiešenejší..
sorky nechat len na mikrolinky ako je napr aj 41 a jej podobne.......tj staci pre BA asi 20 sorov..a ostatne sorky rozpredat a nahradit AUTOBUSMI tj. vozidla dlzky 12 a viac metrov...hento ani ako zalozak sa poradne neda uzit, ani ako normalny voz na linku...ak si dakto z vedenia mysli, ze TAMBUS 232 A 116 M a KAROSA B732 maju rovnaku kapacitu ako sorkace...a ze bohate staci na linkach s tymito vozmi nahradit ich sorkami...potom zjavne porusi asi zakony fyziky a dokaze hmotu (cestujucich) tedy pevne skupenstvo stlacit miniaturnou silou.....
Neviete niekto načo sa nasadzujú Tedomy aj L77? Nie je to škoda tam dať NP vozidlo ked to vlastne premáva od Slovnaftu do Spalovne? Lepšie by bolo kedy Tedomy dali na L30 miesto krátkych Sorov a tie dať tam, lebo na 77inu postačia bohate.
nejde nahodou do vozovne o 17:10? a nemas to jedno..pokial bude osadka dakto zo "znamych"..tak moznoze sa dockame aj pred vozovnou nejakych kuriozitiek...
Na Rendez bude premávať aj linka H56. Posledný spoj tejto linky má ísť z Rače do vozovne Petržalka o 17.40. Nevedel by mi niekto povedať, na akých zastávkach bude zastavovať v smere z Rače do vozovne?
tak to ako vidím máme ešte menej klbákov v BA ako som si myslel ? ja som čakal, že kríza s klbákmi už začala dávnejšie, ale ako vidím furt to nie je také zlé, keď sóla stretávam sporadicky na linkách, ktoré robia klbáky, s výnimkou linky 74. Keď je pri tom už, nebolo by lepšie klbáky z linky 92 presunúť na iné linky, kde to potreba a robiť linku 92 dočasne len sólami s intervalom 12/30/12//- + určené spoje, na ktoré by sóla postačili, hlavne keď tie pracovné busy na 92 chodia poloprázdne.
7783+7784 co presla SP.....uz je v prevadzke ci este nie?
A zda sa to iba mne alebo si podnik mysli ze sory potrebuju viac nez len krasnany? stake si tie potovrky neviem predstavit na niektorych linkach 2DTPA.
N/A