7783+7784 co presla SP.....uz je v prevadzke ci este nie?
A zda sa to iba mne alebo si podnik mysli ze sory potrebuju viac nez len krasnany? stake si tie potovrky neviem predstavit na niektorych linkach 2DTPA.
Vyradený ešte nebol, hoci vzhľadom na jeho stav je jasné, že do premávky už nezasiahne. Pozri si katalóg vozidiel, je to tam uvedené. To isté platí aj pre 4859.
Ja s Tebou v zásade súhlasím, ale už je skrátka neskoro. Hotových je už 34 z 35 K2S-iek a tie už nemá zmysel prerábať znova.
Re #131317 AAA: No vozidlo by malo zhruba rovnaký odber ako súprava 2xT (samozrejme nie zrýchľovačová), takže na spotrebe by sa to určite prejavilo. Ale ide skôr o to, že pri súčasnom linkovom vedení by na linkách, kde teraz jazdia K2(G/S) boli zbytočné väčšie vozidlá.
Re #131319 S499.1023: To si už uviedol dobrý extrém, hoci to aj bolo asi Tvojím zámerom... Ale napr. aj bosnianskohercegovinská Satra III (čiže obdoba K3) má hnacie len krajné podvozky. Tam zas sú už ale asynchrónne motory.
Rámcová zmluva je 40 BN10.5 a 20 C10.5.
Tých 22 BN10.5. pre tento rok bude nateraz posledných..
C10.5. majú ešte dojsť a sa povráva že možno aj viac ako len pre linku 801..
ideal je ale mat 100% adheznej hmotnosti na trakcnych podvozkoch, teda ak chceme mat vozidla ktore su schopne rozumne zrychlovat... zvysenie trakcneho vykonu na koncovych podvozkoch a ponechanie jalovych v strede by znamenalo vacsiu sancu na sklz pri rozbehu....
Doporučujem do pozornosti také vozidlá ako Düwag GT12 a GT10, kde sú hnacie len prvý a posledný podvozok: http://tram.rusign.com/cz/rhb1022.jpg. Lenže to chce podvozky Düwag, kam sa dá dať "trošku" výkonnejší trakčný motor a nie zrýchľovačovú reguláciu, aby to nehrabalo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo