Novy semafor v Karlovke -zial aj pre elektricky.
Nechapem preco sa na prechodoch pre chodcov musia semafory automaticky montovat aj pre elektricky?
Nech sa cestari staraju o svoje cesty a elektrickovym tratiam na samostatnom telese nech daju pokoj.Predsa chodcom nerobi ziaden problem prechadzat cez trat aj bez semaf (vid napr. Kapucinska,Obchodna). Navyse, ak chce chodec prejst iba na prvy ostrovcek, stlaci tlacidlo a zablokuje tym, uplne zbytocne, premavku na trati. Zase sa to cestovanie o volaco predlzi :((. Dalsi semafor sa chysta na Harmincovej v Dubr.
DPB sa dohodol s riaditelmi na cene. Potom sa do toho namontoval akysi ekonomicky usek v KE a ti stanovili cenu 2.5x vyssiu ako je cena jedneho vozokm pre DPB. A DPB predsa nie je sprosty, aby si kupoval km za 2.5x vyssiu cenu, ked moze jazdit lacnejsie...
Kedze Zilina je jedno z velmi mala miest, v ktorych som bol, a to len jeden den, nemozem velmo porovnavat ale vozy sa mi nejak extra ciste nezdali (oproti BA vsak hej ). Londyn na tom bol inak! =:-P
Jeeje, to je krasne, raz vyliezli do bratislavskych ulic ciste trolejbusy a na fore sa na tuto temu objavilo hned 5 prispevkov. (Pritom o a-busoch a elinach nepisete nic, tak neviem, ci su tiez ciste, alebo nie). Zdielam vasu radost nad cistymi vozidlami, aj ked je to pre mna kazdodennost
Juro: nielen Presov, aj Zilina sa dost pekne stara o svoju MHD, vratane cistoty... Ale to budu asi jedine dve vynimky na Slovensku.
Ohladom rychlosti pri porovnani trolejbus/autobus:
Dnes som calak na Racismye na hocico k Zimaku. Naraz dosli 61 (Ik280) a 74 (Vrakosa B 741 CNG). Nastupil som na 74-ku. Na Trnavskom myte nas dobehla 204-ka, netusim odkial sa vzala. Ale asi to bude tym, ze sme cakali na svetlach pred zastavkou, teda mala cas dobehnut nas. Zo zastavky sa 61 posunula do druheho pruhu, my za nu. 204-ka sa natlacila vedla 61-tky. Naskocila zelena. Trolejbus zmizol v krizovatke. Cez 61-tku som nevidel dopredu, ale isl sme normalnou rychlostou - teda na autobus. Pozeram, pozeram, nikde ten trolejbus nevidim, tak teda musel byt pred nami. A tam je ta "hyperexkluxivna" vzdusna krizopvatka, cez ktoru sa vodicisuchcu 15 km/h, dalej je tam ten staty kriz, cez ktory sa tiez vlecu 15 km/h. Na moje pocudovanie ziadne brzdenie ani spomalovanie nebolo. To znamena, ze ten trolejbus bol uz daleko pred nami, pripadne ze cez tie krizovatky siel rychlo (oni to vydrzia). Hmm, pri Zimaku som vystupil zo 74-ky (treite vozidlo v poradi) a isiel dopredu. Trolejbus sa uz rozbiehal zo zastavky, so 61-tky este vystupovali ludia. Ak stihol zelenu na Bajkalskej (co asi stihol), tak 61-tku paradne predbehol. Na Racku bol este jedny svetla za nou a uz na Bajkalskej je jedny svetla pred nou. Tomu hovorim vykon! Teda nie je vzdy vsetko zavisle na vrchnom vedeni, ide najma o vodica a co dokaze spravit. Upozornujem, ze 61-tka nesla nejako extra pomaly, my sme isli za nou v 74-ke a vobec sa mi nezadlo ze sa suchceme. Skoda ze som na Racismyte nepockal na tu 204. To mohla byt parada ist s nou k Zimaku...
dusoft: hmm myslim ze taketo poruchy sice reklamuju, ale nevidim dovod preco by dane vozidlo nemalo vyliezt do ulic... vzdy lepsie studene vozidlo ako ziadne vozidlo (skus sa na to spytat ludi ktorym prave vynechal spoj:-)))
ide o to, ze ked DPB kupi vyrobok a nefunguje, tak je cely DPB totalne krepy. bud su tam sprosti ludia, ktori kupuju macku vo vreci alebo uz inak sa to ani neda vysvetlit. Tak kua, ked nieco nefunguje, tak to reklamujem a nepremavam s tym. alebo mi chces povedat, ze oni to ani netestovali a hned tu k2s dali do pouzivania. tk potom ich idiotskost nepozna hranic.
Hmm, tiez som dnes rano pozeral na trnavskom na troliky - videl som asi tri 15TrM - 29, a ostatne si nepamatam - a akurat som pozeral, ze su cistucke (zvonka)...
Andy: no neviem, presne, co som cakal od 21Tr. Ale mi boli nesympaticke. Najma z vnutra - fakt humus. Rozdelenie sedadiel mi prislo rovnako na nic, ako v angore kratkej, ale najma ta nechutna sediva farba v interieri - brr. A celkovo design sa mi zda uz stary . Skor si myslim, ze by u nas pomohlo, keby dali do poriadku trolejove vedenie - to by fakt pomohlo. V ostrave je aj jazda so 14Tr lepsim zazitkom, ako u nas.
Este som zabudol - ked som sa viezol v tych kbatych a hrbatych angorach - tak ma zarazilo, ze hlasenie zastavok bolo hrozne tiche - skoro ako u nas. Ked som bol vpredu, tak som nic nepocul skoro . Mozno to bola iba nahoda.
Andy:
Dnes rano som videl zalozak 14Tr na linke 206. Zaujali ma na nom 2 veci: 1. Nabehol rovno na Magursku, na SUSCH sa mu asi zajst nechcelo, alebo nestihal. 2. Bol umyty a cisty (zvonka).
Takisto za nim prijechajuca 209 bola aspon zvonka umyta. Podozrive!
Adresa je http://www.metro-bratislava.sk/. Ale aby si nebol sklamany, o metre tam nenajdes vobec nic, iba v lavom navigacnom stlpci je text Metro, ale bez odkazu ... tomu vravim uzasna informovananost a propagacia.
Starsia mapa je tu, Metro a.s. to modifikuje tak, ze pridava:
1. trasu z hlavnej stanice po trati 110 do Malaciek, doplnene zastavky Kramare, Lamac sidlisko, DNV sidlisko a tusim aj Dubravcice (Dubravka)
2. trasa A do Race by sla z Trnavskeho myta po zeleznicnej trati 120 do Trnavy / 130 do Galanty
3. trasa B z Ruzinova po zrekonstruovanej trati 131 do Dunajskej Stredy
J: raz bude aj metro... bude potrebne. Centrum a okolie centra BA nie je urbanisticky tak zastavane aby si tam mohol tahat nejake rychlejsie elektricky. Bude metro.
Neoplan: nic si z toho nerob... d3k0 sa robi az MOC dolezity tajnostkar... Ja som po nom potreboval pre mna podstatnejsiu vec a tiez neuspesne, s tym ze nemoze. Aj ked som v tom nenasiel jediny logicky argument. Pohodka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej (Anndy008)
Andy: no neviem, presne, co som cakal od 21Tr. Ale mi boli nesympaticke. Najma z vnutra - fakt humus. Rozdelenie sedadiel mi prislo rovnako na nic, ako v angore kratkej, ale najma ta nechutna sediva farba v interieri - brr. A celkovo design sa mi zda uz stary . Skor si myslim, ze by u nas pomohlo, keby dali do poriadku trolejove vedenie - to by fakt pomohlo. V ostrave je aj jazda so 14Tr lepsim zazitkom, ako u nas.
Este som zabudol - ked som sa viezol v tych kbatych a hrbatych angorach - tak ma zarazilo, ze hlasenie zastavok bolo hrozne tiche - skoro ako u nas. Ked som bol vpredu, tak som nic nepocul skoro . Mozno to bola iba nahoda.