Novy semafor v Karlovke -zial aj pre elektricky.
Nechapem preco sa na prechodoch pre chodcov musia semafory automaticky montovat aj pre elektricky?
Nech sa cestari staraju o svoje cesty a elektrickovym tratiam na samostatnom telese nech daju pokoj.Predsa chodcom nerobi ziaden problem prechadzat cez trat aj bez semaf (vid napr. Kapucinska,Obchodna). Navyse, ak chce chodec prejst iba na prvy ostrovcek, stlaci tlacidlo a zablokuje tym, uplne zbytocne, premavku na trati. Zase sa to cestovanie o volaco predlzi :((. Dalsi semafor sa chysta na Harmincovej v Dubr.
Nechapem preco sa na prechodoch pre chodcov musia semafory automaticky montovat aj pre elektricky?
Nech sa cestari staraju o svoje cesty a elektrickovym tratiam na samostatnom telese nech daju pokoj.Predsa chodcom nerobi ziaden problem prechadzat cez trat aj bez semaf (vid napr. Kapucinska,Obchodna). Navyse, ak chce chodec prejst iba na prvy ostrovcek, stlaci tlacidlo a zablokuje tym, uplne zbytocne, premavku na trati. Zase sa to cestovanie o volaco predlzi :((. Dalsi semafor sa chysta na Harmincovej v Dubr.
Andrej (Anndy008)
Andy: no neviem, presne, co som cakal od 21Tr. Ale mi boli nesympaticke. Najma z vnutra - fakt humus. Rozdelenie sedadiel mi prislo rovnako na nic, ako v angore kratkej, ale najma ta nechutna sediva farba v interieri - brr. A celkovo design sa mi zda uz stary . Skor si myslim, ze by u nas pomohlo, keby dali do poriadku trolejove vedenie - to by fakt pomohlo. V ostrave je aj jazda so 14Tr lepsim zazitkom, ako u nas.
Este som zabudol - ked som sa viezol v tych kbatych a hrbatych angorach - tak ma zarazilo, ze hlasenie zastavok bolo hrozne tiche - skoro ako u nas. Ked som bol vpredu, tak som nic nepocul skoro . Mozno to bola iba nahoda.