Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #130602:


Ja viem, ale je to lepšie ako interval 60 minút.
Reply on: 810zssk #130603:
Ale za to, ze je to politicka kampan neznamena, ze tu teraz kazdy bude vraviet "Aha Dlhe Diely, to su tie (prostitutky) co maju nove busy"! Ako som pisal, na to som alergicky!
Reply on: MatejBA #130598:
Mas dojem ze niekomu ide len o vylepsenie situacie na DD, alebo o politicke body? To vadi. Keby sa pomahalo DD, to je v pohode, ale toto je predvolebna kampan za nase peniaze.
Reply on: Tramway #130596:
Ze nebudes mat odchody v kazdej hodine rovnako.
Reply on: Mike #130600:
Je to bežná prax aj v celej ČR. Dobrý extrém je napr. Liberec, ktorý prevádzkuje nízkopodlažné T3R.PLF na papieroch T2.
Reply on: Majo #130599:
Sranda že aj keď sú K2S od 7126 novostavby, "papierovo" sú stále vykazované ako generálky kačíc a preto z nich majú aj papiere...
Reply on: MiroBA #130569:
7133 má papiere zo 7087. 7087 po modrnizácii (t. j. 7135) bude mať papiere zo 7084 alebo 7086. Podstatné ale nie je, z čoho budú papiere, ale z čoho bude fyzicky.

Re #130570 IGIs: Z 8133 má papiere 7131, informácia o jej vyradení bola aj v novinke, čo tak skúsiť si vyhľadať v starších správach podľa evidenčného čísla skôr než s tým začneš otravovať tu? O náhradné diely na historičák sa neboj, je a bude ich dosť.
Reply on: Solaris2 #130592:
Aby si si necvrkol. Ak ti to tolko vadi, vypni pocitac, chod do banky, zober si pozicku a kup si vlastny NP autobus a bude pokoj. Dokym srali na DD nadavali vsetci na MHD, zrazu niekto pomoze vylepsit situaciu na DD a zrazu "drystate" na DD.

PS: Neviem ci pozeras fotky, ale tedomy (mozno) budu jazdit aj na L65

A teraz vypni pocitac a sup sup sportovat ?
Reply on: Valec #130583:
Lebo je tam 1 vodič a musí mať prestávky.
Reply on: 810zssk #130595:


Jak to myslíš? Ja sa seriózne pýtam.
Reply on: Tramway #130591:
Pravidelnost nadovsetko, ze?
Reply on: Solaris2 #130592:
Hej hovorili, ale o 133 všetci hovorili. Ja sa tu nemienim hádaž o kauze, ktorá bola už dávno uzatvorená a na tomto fóre sa už o nej diskutovalo X krát vždy s rovnakým záver... A hej chcel by som vidieť ľudí v Ružinove, Devíne, DNV a inde ak by im stále niekto núkal viac a viac či by to nezobrali... Ale napr. obratisko odmietli. ?
Ak sa chcem vybrať za zvyškami "viedenskej električky medzi diaľnicou a štátnou hranicou, môžem ako sa tam dostanem?
Reply on: luky133 #130589:


Veď praveze som ten archiv pozeral. Nevidel si to asi ty !!! SKORO VSETCI SICE HOVORILI, ZE JE TO DOBRE, ALE NIKTO NEPOVEDLA ZE BY TO NEMENIL. VSETCI CHCELI VIAC AUTOBUSOV, A KAPACITNEJSIE. Okrem toho nemozem cakat objektivnu odpoved od niekoho kto zije ne dlhych dieloch ze ????? Clovek by cakal, ze ked tam maju taku dopravu, ze budu stastny ako blchy, a oni este by chceli viac.
Reply on: Petto #130578:


Mohli dať aj 40-minútový interval, lenže Pán záhradník myslí iba na Dlhé Diely.
Reply on: TeBeCe #130587:
Nemám dôvod. Len raz som sa bol previezť.
Reply on: Solaris2 #130575:
Vidíš k tebe sa už ani len nikto nevyjadruje. A asi vedia prečo sa k tejto téme nevyjadrujú. Stači si pozrieť archív TV BA kde ľudia z DD právaže povedali, že im stačí úplne doprava tak ako je, maximálne posilniť 133, ale nikto nehovoril, že čo chcú. A potom bol rozhovor s kráľom Garden Hillu, ktorý povedal, že ľudia chcú posilniť dopravu... ?
Reply on: Petto #130584:
6 minut prestavka byt nemoze, ale moze to byt kludne vyrovnavacka. Prestavka musi byt 30 minut kazde 4 hodiny.
Reply on: Valec #130583:
asi sa tym casto nevozis ?
Reply on: Petto #130585:
Ale ja som nehovoril, že vajce došlo. Ja viem,že došli 10.5 BN, a "vajce" som myslel na B 9.5 alebo BN 9.5. Už si v obraze? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.