ponahlanie je asi vyvolane pomerom medzi rytmami, 4 linky elektriciek privazaju castejsie a vacsie mnozstvo ludi, ako ich dokazu "pohodlne" odviest 3 linky, z ktorych iba jedna tam zacina a zvysne dve prichadzaju dost obsadene, tak sa mnohi snazia co len vladzu, nehladiac na riziko straty toho najcennejsieho, aby stihli najblizsiu 33,
hovorim to, zarty zboznujem, ale nie odtial - potial,
Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?
podla mna tam nikoho nezrazi (aspon teda tych co vedia pobehnut ) nakolko ked skonci zelena autam z DD na karlovesku smerom do mesta , tak kym nabehne zelena pre auta z dubravky je to aj 5-7 sekund co je na prejdenie 3-prudovky pohoda. O tom uz vie skoro kazdy
Miesto kde bývaš si nevyberieš, však kto mal kedy vedieť ako sa DD zohyzdí počas rokov rozpredávania pozemkov firmám známych od magistrátu a pod. humusu. A už nikto by nepovedal, že sa nájdu také svine čo si na MHD budú robiť predvolebnú kampaň. Však ono kto by nebral z Petržalky napr. keby dáky "hovorca" alebo "slávik" z Petržky si robil kampaň pred voľbam skrz MHD. Samozrejme keby to bolo odborne a nie krížom krážom trolejbusy ako to LOLO drístal (čo mi aj na ICQ prezentoval ozlomkrky ako trolejbusy Petržalke stačia).
Jasne, obyvatelia DD mozu za to ze je taka j****a krizovatka ta Molecka ze?
Poviem ti presne, ze aby clovek stihol prejst "na zelenu vlnu" (pricom bezi az cez 2 cervene obcas) musi doslova utekat z elektricky a vrhat sa pod auta. Mam presne odpocitane (a asi aj polovica ludi z DD), ze akonahle nabehne cervena mame 9-10 sekund este na rychle prebehnutie. A uz len cakam, kedy niekoho zrazi.
Co sa tyka trnavskeho, tam by som mlcal, je tam podchod. Co sa tyka racianskeho (elektricky) ano to je zle riesene. ale ochota zuzit cestu pre IAD je 0.
Co sa tyka tvojej "nenazratej paprce" - vadi ti to? Ano? Tak zazaluj Zahradnika alebo chod byvat na DD. Ale uz NIKDY nehovor, ze za to mozu DD!!! Na to som extremne haklivy. Sme 1 mesto, 1 stat, 1 ludia!
no len od nového roka tu je jeden problém pre nemajitelov PCL. Na cestu z DD do Billi čo trva s prestupom možno 15-20 minut si musíš kupovať hodinový lístok.
"3) Zo Švabinského to je asi rovnako ďaleko ako od TERNA ale vôbec tam nie je prechod pre ľudí čo chcú nastúpiť na 68 a 99 na smer Romanova. A nikto si nesťažuje, nepindá. Buď má auto, alebo ide do TERNA alebo sa prejde ako napr. ja alebo otec keď tam ideme nakupovať."
Prechod pre chodcov tam je (hneď pri LIDLi). Akurát pred časom tam čiastočne vymieňali vozovku a tam kde dali nový asfalt akosi "zabudli" domaľovať prechod. Takže to vyzerá tak, že v časti vozovky prechod je a v časti nie je vyznačený.
? Ale akurát včera som čítal v novinách vyhlásenie magistrátu, že sa chystá obnoviť vodorovné značenie, tak snáď sa dostane aj na tento prechod. Ďalšou možnosťou je prejsť cez prechod, čo je za zastávkou Švabinského (pred križovatkou s Prokofievovou). To je však veľká obchádzka.
Tým som chcel povedať, že prechody pre chodcov tam sú, ale nie je to ideálne (presnejšie k ideálnosti to má ďaleko).
Ja neviem co sa stale riesi prestupny terminal. Na Racianskom,Trnavskom myte sa akoze neprechadza cez krizovatku ,aby si mohol prestupit z radial na ine linky.Racianske je obzvlast kriticke.
To je tak podas prst a kazdy chce hned celu ruku. /L133/a buduca 36.
vy ste zle pochopoli poznamku o linke 32 a dlhom cestovani a hlavnu stanicu...ono to bolo vyslovene kvoli zruseniu zachadzky cez banikovu, ci jaka to je, ze aby sa tam nepredlzovala zbytocne jazdna doba o 4-5 minut a zaroven zo stanice aby sa nepredlzovala o 4 minuty priblizne zachadzou ku lidlu
"ADD 32 - ja by som bola za ,ale zrusis tym spojenie s postou , billou, poliklinikou "
- celé je to o tom, že ak by sa investovalo do poriadneho prestupného terminálu na Molecovej bez nutnosti prechádzať cez cestu, tak by nemal čo mať nikto pindy na spojenie s jedným prestupom 32/33+TRAM do Billy, na poštu a polikliniku.
Ale keď je Molecova urobená tak ako je, tak sa nemožno čudovať, že obecentvo chce priame linky všade.
V Petržalke na Jiráskovej je LIDL a za...
1) Najlbližšie zastávky sú Jiráskova (bývalá TERNO) a Švabinského
2) Ak človek ide od Jiráskovej tak buď si obíde celú lúku alebo pôjde krížom cez vychodený "chodník" kde už zmizla tráva, avšak po daždi dopraje dobrý bahenný kúpeľ obuvi
3) Zo Švabinského to je asi rovnako ďaleko ako od TERNA ale vôbec tam nie je prechod pre ľudí čo chcú nastúpiť na 68 a 99 na smer Romanova. A nikto si nesťažuje, nepindá. Buď má auto, alebo ide do TERNA alebo sa prejde ako napr. ja alebo otec keď tam ideme nakupovať.
Neviem prečo by mal byť okolo LIDLu taký rozruch, keď je to ešte menší obchod ako TERNO, Kaufland, a neporovnávam to s TESCOM a Carrefourom radšej. To by potom aj potravinu Albert mohli mať MHD linky ?
Ďalej by ma zaujímala sťažnosť na cestovanie na Hlavnú stanicu. Neviem čo sa nepáči keď tam premáva linka 32 už v slušnom intervale (až na ten víkend) by prehanom intervale počas špičky.
Práve preto som ale spomenul ulice Záhradnícka, 29.augusta, a pod. lebo sú to jednoprúdové komunikácie kde je značný problém s plynulosťou dopravy, preto tam jediné čo by kapacitne pomohlo bola električka a odstaviť tie ulice z premávky pre IAD.
Len načrtnem sci-fi "čo by bolo keby..."
Predstav si napr. električkovú trať od Slovanetu cez Záhradnícku, s pokračovaním od Odborárského námestia cez Mickiewiczovu a na Obchodnú. Na Americkom nám. by teda krížom cez trať z Ružinova prechádza trať z Račianskeho mýta na smer Špitálska a na Odborárskom nám. by sa Ružinovská trať spájala s Vajnorskou. Bola by to najrýchlejšia možná cesta z Ružinova do centra ? ďalej by bol problém určite s IAD v úseku Ul. 29. augusta Kollárovo nám. tak tam by práve bola vhodná električková trať pre električky na smer Prievoz - Vrakuňa (ktoré však neexistujú a sotva budú).
Ináč už som práve písal do TVKV. Avšak nakoľko majú mail cez iný web som zvedavý či ho používajú. Ak áno je tu možno malá nádej, že by som sa dostal k vidozáznamu resp. by ho niekde oni uverejnili. ? A potom by sme si mohli vychutať aj takto diskusiu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.