Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #130381:
To, že rámcové zmluvy majú výhody, ktoré si napísal je neodškriepiteľné. Avšak zabudol si si položiť otázku, že čo z toho majú cestujúci? Možno v inom, zodpovednejšom dopravnom podniku s podporou radnice mesta nie sú rámcové zmluvy problém a mesto sa ich snaží naplniť. Avšak u nás sa nič také nedeje ani zďaleka, nehovoriac o tom, že najpodstatnejšia zmluva na klbové autobusy ani neexistuje. Takže v podmienkach aké sú na Slovensku by som arguemnty DP ignoroval, lebo keby sa furt prihliadalo čo kde jaký záhradník, údržbár a farmár povie, tak zachvíľu jazdíme akurát tak na tom čo si kúpime (autá, bicykle, korčule,...). Keď už vidím, ako DPB zjenocuje vozový park, že tender ktorý mal byť na 240 vozidiel chce rozkúskovať na tri, tak mi je jasné, že unifikácia VP v BA nebude ešte aspoň 20 rokov.
Reply on: 21Tr #130371:
Ty vôbec, ale vôbec netušíš, o čom hovoríš. Ty si taký typický krčmový kecal, hoci by si bol aj abstinent a do krčmy vôbec nechodil.
Reply on: kacka #130367:
Ty si nikdy nevidela prvú sériu bratislavských T6A5 v pôvodnom stave, že Ťa prekvapujú také elementárne veci?
Reply on: 21Tr #130353:
Ty si úplne, ale úplne mimo.
Reply on: 21Tr #130347:
Ty si úplne mimo. Myslíš, že SOR vyrába len pre DPB? Myslíš, že SOR si dodáva vozidlá podľa vlastnej ľubovôle a nie podľa objednávky DPB?
Reply on: 21Tr #130371:
prave naopak. Ramcova zmluva na velky pocet vozidiel je to najlepsie, co hociaky dopravny podnik moze spravit. Za prve sa tym zjednoti vozovy park, a usetria sa tym obrovske prachy na zasobovanie a skladovanie nahradnych dielov a na udrzbu.. Za druhe sa tym usetri cas pri vypisovani a vyhodnocovani tendrov, a tym padom aj naklady na zamestnancov, ktori sa tymito tendrami musia zaoberat.. To, ze v BA je ramcova zmluva na 12 kusov 25Tr a uz tri roky nie je nikto schopny tych zvysnych 6 kusov kupit, je len a len chyba nasho DP, ale nie chyba ramcovej zmluvy ako takej..
Reply on: TeBeCe #130369:
"Vodičská rovnošata sa používala v MHD za socializmu i počas prvej republiky."

Kokso, SME nie je normalne. Co do toho pletu socializmus? Odporucal by som im sa ist pozriet aj na zapad od nas, kde socializmus nebol, a uniformy tam napriek tomu su..
Reply on: kecho #130378:
No neviem presne kadiaľ sa to má ťahať ale v jednej variante to je 850m a v druhej 1,05km. 850m by to bolo keby sa Vlárska normálne predlžovala rovno a 1,05km keby sa Vlárska prepojila popred nejaký ten barák čo tam je cez Júlovú ulicu a ďalej po Bárdošovej. Inak Vlárska je tam 2x - jedna čo po nej jazdia trolejbusy a druhá čo tiež nie je dokončená a v predĺžení by ústila k obratisku linky 203. Neviem inak načo to chcú ťahať v celej trase po Vlárskej keď tam je Bárdošova čo ústi 80metrov nad obratiskom Koliba a podľa obrázkov z Google Earth tam je oveľa menej zástavky ako okolo Vlárskej pri Kolibe. By som chcel veľmi vidieť to kadiaľ si predstavujú prepojiť Kramáre s Kolibou, lebo kým si to budú predstavovať tak bude niekto stavbychtivý rýchlejší a už len tak maximálne lanovku od Koliby na Kramáre si budú mocť postaviť ?
Reply on: 21Tr #130376:
a koľko by to vychádzalo na Kolibu, keby sa dokončilo prepojenie Vlárska? ozaj, nevie niekto, ako to tam vyzerá? že či sa s tým bude hýbať alebo to zmrzlo...
Re #130377 Mike: tak nech to nebola priama linka, ale som tu zachytil niečo z toho KV PR mítingu o častejšom spojení na Kolibu, tak len reku že či to je ona...
Reply on: kecho #130374:
Nechcela priamu linku DD-Koliba, iba na tej diskusií v K.Vsi povedla rpesne to isté, čo napísala do toho "článku".
Reply on: kecho #130374:
Ee, to je ten čo si sťažoval na ranný interval 31 a 39 že sa mu zle prestupuje. Asi dakto zistil, že prestupovanie nie je taká slasť ako sa prezentuje...

Inak keby bola trať od Molecky cez Slávičie údolie na Hodžko tak by sa dalo z Kuklovskej dostať na Hodžovo nám. za 26minút. Rátal som to tak, že 2,32km trať Kuklovská - Molecova spraví trolejbus za 6-7min a, od Molecovej cez Slávičie, Mudroňovu až na Hodžko to je 7,05km (presne k zastávke až). Takže 7,05 : 2,32 = 3,04 x 6,5 (tých 6-7min na 2,32km) = 19,8 + 6,5 (Kuklovská - Molecova) = 26,3min.

Hľadal som aj spojenie DD - Hodžko a našlo mi to v rannej špičke najkratšiu kombináciu 133+39+83 za 27min, ale inak všetko 30min a viac s prestupom 32+83/84, cez sedlo aj nad 35min. A spojenie Hodžovo nám. - Slávičie údolie navyše tiež neexistuje bez prestupu takže by sa tou traťou zabili dve muchy jednou ranou a podarilo by sa konečne napojiť trať z DD na ostatnú sieť bez zbytočného súbehu s električkou.
neviem, či to už bolo, ale L147 od 1.6. pôjde aj na Hodžovo a Kalváriu (banoviny 20/2009)
Odkaz pre cyklistov:

Cyklisticky chodnik medzi Botanickou zahradou a Rivierou je od dnesneho rana neprejazdny z dovodu rozbijania cesty pri vyusteni cyklistickeho chodnika na staru cestu v zatoke Karloveskeho ramena.
Reply on: kacka #130367:
Radšej by som sa viezol v KT8D5 s televízorom na streche, (ktorému aspoň funguje nasvietenie a nie ako dispeleje Ikarusov 435 kde je večer doslova hovno vidno!) ako v nesmrteľných K2S. Je rok 2009 a my veselo nakupujeme vysokopodlažné električky. Keď tu budú MS v hokeji tak veru budú mať návštevníci mesta o čom hovoriť, že aké zaostalé mesto keď nemáme žiadne NP električky a ani trolejbusy (pochybujem, že dakto kto sem dojde na MS sa bude pre 25Tr a Tedom trepať na DD) a NP autobusy len také hovädá krátke, ktoré keď došli na 63 tak sme ostali na zastávke čo bol plný. Stačilo keď tu bol Pľuščenko a došiel Solaris na 63... ? po vystúpení aspoň polovica ľudí šla pešo na Trnavské mýto.
Reply on: hoppusmark01 #130355:
Však tých 60ks od SOR máme na rámcovú zmluvu nie? A čo tu čítam tak Praha detto má busy od SOR 8 ročnú rámcovku. Aby som pravdu povedal, tak tie rámcovky sú maximálna pixovina z pohľadu cestujúceho. Síce sa výrobca a mesto vyhnú ťahaniciam pre nevyplnenie zakázky ale výsledok je nakoniec ten, že si to odnesie cestujúci, tak ako sa to roky deje v Bratislave. Samé skur... rámcové zmluvy a hovno sem príde. 21Tr došla až JEDNA, 25Tr - 6ks, ktoré akurát slúžia ako dobrý podklad pre taggerov, a potom samozrejme spasiteľ SOR, ktorý tu má najviac NP vozidiel (to asi aby sa vryl ľuďom do pamäte a vyvolal mylnú ilúziu, že je širokoďaleko jediný výrobca NP vozidiel ? ). A samozrejme 22 Solarisov. K Solarisom ma napadá otázka prečo ich nekúpili teda aspoň 40-50 kusov aby sa mohlo nimi viacero liniek zabezpečiť, napríklad aj tie kde jazdia kĺbové vozidlá a by sa nastavil interval tak by nebolo cítiť v porovnaní s klbákmi oslabenie.
Reply on: TeBeCe #130369:
nedajú s tým pokoj? takže zase sme prišli o peniaze na jeden kĺbový bus... sa mi najviac páči to vyjadrenie z Košíc: "V tejto situácii určite uniformy nezavedieme, radšej zabezpečíme pre ľudí nové vozidlo"
ozaj, aj revízori dostanú nejaké uniformy? aby ich bolo lepšie vidieť, keď sú takí nenápadní ?
Reply on: Petto #130363:
V clanku spominaju ze sa to dava miesto stresnych okien. Tato klima je ako stvorena pre Sory C, BN, TEDOMy a popr aj do mini busov. A zevraj je takmer bezudrzbova a nie tak draha.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement