prave naopak. Ramcova zmluva na velky pocet vozidiel je to najlepsie, co hociaky dopravny podnik moze spravit. Za prve sa tym zjednoti vozovy park, a usetria sa tym obrovske prachy na zasobovanie a skladovanie nahradnych dielov a na udrzbu.. Za druhe sa tym usetri cas pri vypisovani a vyhodnocovani tendrov, a tym padom aj naklady na zamestnancov, ktori sa tymito tendrami musia zaoberat.. To, ze v BA je ramcova zmluva na 12 kusov 25Tr a uz tri roky nie je nikto schopny tych zvysnych 6 kusov kupit, je len a len chyba nasho DP, ale nie chyba ramcovej zmluvy ako takej..
"Vodičská rovnošata sa používala v MHD za socializmu i počas prvej republiky."
Kokso, SME nie je normalne. Co do toho pletu socializmus? Odporucal by som im sa ist pozriet aj na zapad od nas, kde socializmus nebol, a uniformy tam napriek tomu su..
No neviem presne kadiaľ sa to má ťahať ale v jednej variante to je 850m a v druhej 1,05km. 850m by to bolo keby sa Vlárska normálne predlžovala rovno a 1,05km keby sa Vlárska prepojila popred nejaký ten barák čo tam je cez Júlovú ulicu a ďalej po Bárdošovej. Inak Vlárska je tam 2x - jedna čo po nej jazdia trolejbusy a druhá čo tiež nie je dokončená a v predĺžení by ústila k obratisku linky 203. Neviem inak načo to chcú ťahať v celej trase po Vlárskej keď tam je Bárdošova čo ústi 80metrov nad obratiskom Koliba a podľa obrázkov z Google Earth tam je oveľa menej zástavky ako okolo Vlárskej pri Kolibe. By som chcel veľmi vidieť to kadiaľ si predstavujú prepojiť Kramáre s Kolibou, lebo kým si to budú predstavovať tak bude niekto stavbychtivý rýchlejší a už len tak maximálne lanovku od Koliby na Kramáre si budú mocť postaviť ?
a koľko by to vychádzalo na Kolibu, keby sa dokončilo prepojenie Vlárska? ozaj, nevie niekto, ako to tam vyzerá? že či sa s tým bude hýbať alebo to zmrzlo...
Re #130377 Mike: tak nech to nebola priama linka, ale som tu zachytil niečo z toho KV PR mítingu o častejšom spojení na Kolibu, tak len reku že či to je ona...
Ee, to je ten čo si sťažoval na ranný interval 31 a 39 že sa mu zle prestupuje. Asi dakto zistil, že prestupovanie nie je taká slasť ako sa prezentuje...
Inak keby bola trať od Molecky cez Slávičie údolie na Hodžko tak by sa dalo z Kuklovskej dostať na Hodžovo nám. za 26minút. Rátal som to tak, že 2,32km trať Kuklovská - Molecova spraví trolejbus za 6-7min a, od Molecovej cez Slávičie, Mudroňovu až na Hodžko to je 7,05km (presne k zastávke až). Takže 7,05 : 2,32 = 3,04 x 6,5 (tých 6-7min na 2,32km) = 19,8 + 6,5 (Kuklovská - Molecova) = 26,3min.
Hľadal som aj spojenie DD - Hodžko a našlo mi to v rannej špičke najkratšiu kombináciu 133+39+83 za 27min, ale inak všetko 30min a viac s prestupom 32+83/84, cez sedlo aj nad 35min. A spojenie Hodžovo nám. - Slávičie údolie navyše tiež neexistuje bez prestupu takže by sa tou traťou zabili dve muchy jednou ranou a podarilo by sa konečne napojiť trať z DD na ostatnú sieť bez zbytočného súbehu s električkou.
Cyklisticky chodnik medzi Botanickou zahradou a Rivierou je od dnesneho rana neprejazdny z dovodu rozbijania cesty pri vyusteni cyklistickeho chodnika na staru cestu v zatoke Karloveskeho ramena.
Radšej by som sa viezol v KT8D5 s televízorom na streche, (ktorému aspoň funguje nasvietenie a nie ako dispeleje Ikarusov 435 kde je večer doslova hovno vidno!) ako v nesmrteľných K2S. Je rok 2009 a my veselo nakupujeme vysokopodlažné električky. Keď tu budú MS v hokeji tak veru budú mať návštevníci mesta o čom hovoriť, že aké zaostalé mesto keď nemáme žiadne NP električky a ani trolejbusy (pochybujem, že dakto kto sem dojde na MS sa bude pre 25Tr a Tedom trepať na DD) a NP autobusy len také hovädá krátke, ktoré keď došli na 63 tak sme ostali na zastávke čo bol plný. Stačilo keď tu bol Pľuščenko a došiel Solaris na 63... ? po vystúpení aspoň polovica ľudí šla pešo na Trnavské mýto.
Však tých 60ks od SOR máme na rámcovú zmluvu nie? A čo tu čítam tak Praha detto má busy od SOR 8 ročnú rámcovku. Aby som pravdu povedal, tak tie rámcovky sú maximálna pixovina z pohľadu cestujúceho. Síce sa výrobca a mesto vyhnú ťahaniciam pre nevyplnenie zakázky ale výsledok je nakoniec ten, že si to odnesie cestujúci, tak ako sa to roky deje v Bratislave. Samé skur... rámcové zmluvy a hovno sem príde. 21Tr došla až JEDNA, 25Tr - 6ks, ktoré akurát slúžia ako dobrý podklad pre taggerov, a potom samozrejme spasiteľ SOR, ktorý tu má najviac NP vozidiel (to asi aby sa vryl ľuďom do pamäte a vyvolal mylnú ilúziu, že je širokoďaleko jediný výrobca NP vozidiel ? ). A samozrejme 22 Solarisov. K Solarisom ma napadá otázka prečo ich nekúpili teda aspoň 40-50 kusov aby sa mohlo nimi viacero liniek zabezpečiť, napríklad aj tie kde jazdia kĺbové vozidlá a by sa nastavil interval tak by nebolo cítiť v porovnaní s klbákmi oslabenie.
nedajú s tým pokoj? takže zase sme prišli o peniaze na jeden kĺbový bus... sa mi najviac páči to vyjadrenie z Košíc: "V tejto situácii určite uniformy nezavedieme, radšej zabezpečíme pre ľudí nové vozidlo"
ozaj, aj revízori dostanú nejaké uniformy? aby ich bolo lepšie vidieť, keď sú takí nenápadní ?
V clanku spominaju ze sa to dava miesto stresnych okien. Tato klima je ako stvorena pre Sory C, BN, TEDOMy a popr aj do mini busov. A zevraj je takmer bezudrzbova a nie tak draha.
luky133