Reply on: hoppusmark01 #130381:
To, že rámcové zmluvy majú výhody, ktoré si napísal je neodškriepiteľné. Avšak zabudol si si položiť otázku, že čo z toho majú cestujúci? Možno v inom, zodpovednejšom dopravnom podniku s podporou radnice mesta nie sú rámcové zmluvy problém a mesto sa ich snaží naplniť. Avšak u nás sa nič také nedeje ani zďaleka, nehovoriac o tom, že najpodstatnejšia zmluva na klbové autobusy ani neexistuje. Takže v podmienkach aké sú na Slovensku by som arguemnty DP ignoroval, lebo keby sa furt prihliadalo čo kde jaký záhradník, údržbár a farmár povie, tak zachvíľu jazdíme akurát tak na tom čo si kúpime (autá, bicykle, korčule,...). Keď už vidím, ako DPB zjenocuje vozový park, že tender ktorý mal byť na 240 vozidiel chce rozkúskovať na tri, tak mi je jasné, že unifikácia VP v BA nebude ešte aspoň 20 rokov.
derik
Cyklisticky chodnik medzi Botanickou zahradou a Rivierou je od dnesneho rana neprejazdny z dovodu rozbijania cesty pri vyusteni cyklistickeho chodnika na staru cestu v zatoke Karloveskeho ramena.