Reply on: djscottprojx #129975:
a na zastávku budeš vždy fárať do podzemia? nebolo by ľahšie spraviť podjazd na Šancovej pre IGK?Re #129985 vlado13: "bolo by uzasne mat raciansku radialu pod zemou az po Biely kriz" prečo? len aby bola pod zemou? Re #129987 vlado13: "za uzasne to povazujem napr. aj preto, ze by sme mohli ziskat miesto na bezpecne odbocovanie a pripajanie a hlavne na zeleny pas, ktory by ozivil sed cesty a chlad stavieb okolo" jasné, ale 1/zo "zeleného pásu" by sa stalo onedlho oranisko s parkovaním a 2/na bezpečné odbočovanie a pripájanie stačí slušne jazdiť a nie hnať sa ako blázon...
Re #129988 drink: a nevieš, že už je minimálne 2 týžďne vyhlásený? ? veď kedy to experti povedali, že do dvoch týždňov ide do vestníka? pred mesiacom? ?
Re #129992 Solider: medzi Račkom a Trnkom nie je dlhší priestor ako napr. pri zjazde na Zochovej?
Re #129996 vlado13: lenže to bude určite tzv. "karloveská preferencia" + paragrafXY "na svoje si musí prísť aj siemens", takže stav sa iba stane viac kritickým
Re #130012 Cablecar: zvyšky električky či trate? ?
vlado13
okrem uplnej odstavky elektriciek by bolo nevyhnutne vyrazne obmedzit aj premavku (t)-busov po Sancovej a IAD este viac, neviem, co by to sposobilo na okolitych cestach, resp. ako by sa prerozdelila dopravna zataz, najvhodnejsi model, podla ktoreho by sa upravila organizacia dopravy by sa dalo ziskat pomocou simulacii,
prefabrikaty ako nosna vrstva pod vrchnymi vrstvami vozovky nie je velmi vhodne riesenie, lebo styk s existujucou podkladnou vrstvou nie je mozne eliminovat, v miestach dynamickeho namahania vznikaju otrasy, ktore skor ci neskor narusia rovinnost "dotyku" a spôsobia trhliny vo vozovke, ak k tomu pripocitame prirodzene "vlnenie" asfaltu, hlavne pri vysokych horucavach, poruchy vo vsetkych moznych podobach su zarucene, mozno by pomohlo podobne riesenie ako je na Patronke, ale ani tam podklad netvori prefabrikat,
s elektrickou podzemi a (t)-busmi na povrchu su spojene narocnejsie poziadavky na technicke riesenie, lebo to bude dlhy podjazd - tunel, ktory vlastne krizuje dve cesty a odstavit zaroven Legionarsku a vyrazne obmedzit dopravu na Sancovej, to bude chciet vo vedeni mesta velku davku odvahy a u cestujucich velku trpezlivost,