Ja by som skôr navrhol v každom prípade individuálny prístup podľa zdravého rozumu.
Keď chceš podrobnejšie tak:
tam, kde je frekventovaná premávka vlakov aj dopravy križujúcej priecestie, poprípade, kde je priecestie ľahko priehľadnuteľné umiestniť aj závory. Rýchlosť vlakov by som tiež bral do úvahy.
Krásny prípad individuálneho prístupu je práve toto dotknuté priecestie. Totiž "teoretici", čo tu nikdy neboli, by sem hneď dali závory...
síce som tadiaľ šiel v živote dvakrát a asi 10x okolo priecestia (mimochodom, ta križovatka je nafigu aj odhliadnuc od priecestia), tak ti poviem jedno...
ak by si tam dal závory, tak
a) by si skrachoval na kúpe závor, pretože Ti garantujem, že každý deň (a to nepreháňam) by tam niekto ostal visieť medzi závorami a riešenie by bolo ich proste prepáliť
b) by sa tam stávali nehody a tragické oveľa častejšie...
Dnes som si (ne)chtiac počul rozhorčenie jedného pána, ktorého pletie, že 96-ka bola presmerovaná k Avionu, zatiaľ čo k ŽST Nové Mesto kam on chodí ide 196-ka. Podľa neho to malo byť naopak, lebo takto ho to mýli. ?
Hmm, v novom CP 67-ky je písaná aj zastávka "Váhostav" (pri Darexe). Tam doteraz stála iba 87-ka (67 a 78 tam nestáli). Nikdy som nepochopil prečo. Veď je to zastávka na znamenie a 67, 78 ani 87 nie sú expresné linky.
Pozerám na tú 65, že pôjde cez zastávky "Podzáhradná" a "Slovnaftská", čo podľa mňa nie je zlý nápad, pretože takto vznikne možnosť prestupu z / na linky 70 a 87. ?
to odbočovanie pre iad smer Ivanska-daľava a opačne /ako L67 donedávna/ je úplne v súčasnosti reálne. Používam toto priecestie denne do/z práce. Len by ma zaujímalo, či sa toto odbočovanie zruší a ostane len smer: Ivanska-Trnavská a opačne, resp. Trnavská-Vrakunská a opačne. Momentálne sú všetky smery na tejto križovatke bez obmedzenia. Len L 67 bola presmerovaná!
Neviem,ze ci maju tolko dielov, aby opravili aj 6517.To by musela byt vo velmi dobrom stave co asi nie je a 6505 je 3. prototyp karoserie, takze je o mnoho vzacnejsia.
Ja sa chcem len spýtať, že dpb píše že: "z dôvodu uzatvorenia železničného priecestia na Ivanskej ceste v smere z Vrakunskej cesty na Ivanskú cestu a späť z Ivanskej cesty na Vrakunskú cestu", to oni tým myslia, že len mhd tade už nebude jazdiť, alebo bude toto odbočovanie zakázané aj pre iad...? Diky
Re #128283 AAA: Prehliadol som v Tvojom návrhu predĺženie trasy k Avionu, mea culpa... Stále však platí, že v jednom smere to musí ísť závlekom cez Nové Mesto a je to aj dosť krkolomná trasa. Za najväčšie mínus ale považujem, že by Tvojim návrhom zanikla možnosť prestupu na Juráku na linky 2, 4, 57, 65. Chcem vidieť niekoho, ako sa trepe po Bojnickej 10 minút pešo...
Tú 65-ku po Hradskej až na Ráztočnú sa mi páči ešte viac, ako ten môj návrh. ? Aj ten tvoj návrh 67-ky cez Železničnú ul. považujem za skvelý. Skúsiš to navrhnúť DPB? Tie nové prestupy "na hrane" by pre cestujúcich boli prínosom.
Re #128283 AAA: Na Rádiovú z Rožňavskej a naopak sa samozrejme odbočiť dá (premáva tak 58-ka). ? Lenže problémom je nemožnosť odbočenia z Rožnavskej na Trnavskú, a teda nutná obchádzka (závlek) cez ŽST Nové Mesto čo dnes robí 67-ka je "o ničom".
Re #128285 Majo: Veď píše, že by tá 67-ka končila pri Avione, tým pádom by ale neobslúžila Jurajov dvor. Ak by v tom prípade 65-ka bola v pôvodnej trase (čo by asi bola), tak to by sa došlo o prestup zo 65 na 67 a naopak. Takže aj preto si myslím, že ten jeho návrh nie je dobrý.
Samozrejme, K2S s jednosmernými motormi a výzbrojou TV14/Progess by určite spolupracovala s T3AS s asynchrónnymi motormi a výzbrojou od Dubnice... ? Prečo píšeš o niečom, do čoho sa absolútne, ale absolútne nevyznáš? To isté platí pre MiraBA. Keď sa budete vyjadrovať k tomu, o čom nemáte ani pár, budete tu (naďalej) len všetkým na smiech...
Peter6607