Dnes som si (ne)chtiac počul rozhorčenie jedného pána, ktorého pletie, že 96-ka bola presmerovaná k Avionu, zatiaľ čo k ŽST Nové Mesto kam on chodí ide 196-ka. Podľa neho to malo byť naopak, lebo takto ho to mýli. ?
Hmm, v novom CP 67-ky je písaná aj zastávka "Váhostav" (pri Darexe). Tam doteraz stála iba 87-ka (67 a 78 tam nestáli). Nikdy som nepochopil prečo. Veď je to zastávka na znamenie a 67, 78 ani 87 nie sú expresné linky.
Pozerám na tú 65, že pôjde cez zastávky "Podzáhradná" a "Slovnaftská", čo podľa mňa nie je zlý nápad, pretože takto vznikne možnosť prestupu z / na linky 70 a 87. ?
to odbočovanie pre iad smer Ivanska-daľava a opačne /ako L67 donedávna/ je úplne v súčasnosti reálne. Používam toto priecestie denne do/z práce. Len by ma zaujímalo, či sa toto odbočovanie zruší a ostane len smer: Ivanska-Trnavská a opačne, resp. Trnavská-Vrakunská a opačne. Momentálne sú všetky smery na tejto križovatke bez obmedzenia. Len L 67 bola presmerovaná!
Neviem,ze ci maju tolko dielov, aby opravili aj 6517.To by musela byt vo velmi dobrom stave co asi nie je a 6505 je 3. prototyp karoserie, takze je o mnoho vzacnejsia.
Ja sa chcem len spýtať, že dpb píše že: "z dôvodu uzatvorenia železničného priecestia na Ivanskej ceste v smere z Vrakunskej cesty na Ivanskú cestu a späť z Ivanskej cesty na Vrakunskú cestu", to oni tým myslia, že len mhd tade už nebude jazdiť, alebo bude toto odbočovanie zakázané aj pre iad...? Diky
Re #128283 AAA: Prehliadol som v Tvojom návrhu predĺženie trasy k Avionu, mea culpa... Stále však platí, že v jednom smere to musí ísť závlekom cez Nové Mesto a je to aj dosť krkolomná trasa. Za najväčšie mínus ale považujem, že by Tvojim návrhom zanikla možnosť prestupu na Juráku na linky 2, 4, 57, 65. Chcem vidieť niekoho, ako sa trepe po Bojnickej 10 minút pešo...
Tú 65-ku po Hradskej až na Ráztočnú sa mi páči ešte viac, ako ten môj návrh. ? Aj ten tvoj návrh 67-ky cez Železničnú ul. považujem za skvelý. Skúsiš to navrhnúť DPB? Tie nové prestupy "na hrane" by pre cestujúcich boli prínosom.
Re #128283 AAA: Na Rádiovú z Rožňavskej a naopak sa samozrejme odbočiť dá (premáva tak 58-ka). ? Lenže problémom je nemožnosť odbočenia z Rožnavskej na Trnavskú, a teda nutná obchádzka (závlek) cez ŽST Nové Mesto čo dnes robí 67-ka je "o ničom".
Re #128285 Majo: Veď píše, že by tá 67-ka končila pri Avione, tým pádom by ale neobslúžila Jurajov dvor. Ak by v tom prípade 65-ka bola v pôvodnej trase (čo by asi bola), tak to by sa došlo o prestup zo 65 na 67 a naopak. Takže aj preto si myslím, že ten jeho návrh nie je dobrý.
Samozrejme, K2S s jednosmernými motormi a výzbrojou TV14/Progess by určite spolupracovala s T3AS s asynchrónnymi motormi a výzbrojou od Dubnice... ? Prečo píšeš o niečom, do čoho sa absolútne, ale absolútne nevyznáš? To isté platí pre MiraBA. Keď sa budete vyjadrovať k tomu, o čom nemáte ani pár, budete tu (naďalej) len všetkým na smiech...
Myslím K2 by sa mali dať spojiť. Ved som kolkokrát videl ich spojené aj s 2x T3, samozrejme pri mimoriadnych udalostiach ked sa K2 pokazila a tlačila ju potom najbližšia električka. V Brne chcú zaviesť súpravy 2x Vario LF2. U nás nie sú na to zastávky na niektoré sa vmestí len súprava 2 x T. Tak na L5 by sa súpravy 2 x K2 šikli. Aj ked nemajú zásuvku tak myslím, že nie je problém ju dorobiť. Aj T3, T2 sa volakedy zásuvky odstranovali a potom pridávali.
Písal som keby sa dodaly jazdené busy tak nie šunty. Som myslel, že lepšie bude na tom to Volvo. Ale aj keď je už aj také zlé, a čo máme lepšie? - Karosy CNG ktorým sa furt prehrievajú v lete motory, nespolahlivosť -však teraz ten 2636. IK4xx - tie sú na pomály rosypanie, hrdzavé. TAMbusy odchádzajú pomály tiež. Tak nakoniec to Volvo je jedno z najlepších vozidiel aspon čo sa kĺbákov týka.
Z Rožňavskej na Trnavskú neodbočíš, takže je nutný závlek cez ŽST Nové Mesto. Ďalšou nevýhodou Tvojho návrhu je, že neobslúžiš Avion, čo je dosť dôležitý bod na trase...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo