si:
ja by som bol teda za kompromis, že Starý most by mal takéto pruhy: 2x elina + 3 pruhy pre automobily, kde jeden by bol vždy vyhradený pre MHD ráno do mesta, popoludní do Petržky, pretože 4 pruhy x 3,5m + 2x cca 3,5m pre eliny + 2x 1,5m pre chodcov a cyklistov = 24m šírka mosta a to neviem kam by sa dalo zaústiť na Šafku. Pri 3 pruhoch by to bolo 20,5m a to by už hádam nejak dalo natrepať.
Takže môj názor je nevylučovať IAD, lebo je to pri 3 vnútromestských mostoch luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť.
ja by som bol teda za kompromis, že Starý most by mal takéto pruhy: 2x elina + 3 pruhy pre automobily, kde jeden by bol vždy vyhradený pre MHD ráno do mesta, popoludní do Petržky, pretože 4 pruhy x 3,5m + 2x cca 3,5m pre eliny + 2x 1,5m pre chodcov a cyklistov = 24m šírka mosta a to neviem kam by sa dalo zaústiť na Šafku. Pri 3 pruhoch by to bolo 20,5m a to by už hádam nejak dalo natrepať.
Takže môj názor je nevylučovať IAD, lebo je to pri 3 vnútromestských mostoch luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť.
hroch2
nechcem sa hadat, navrhujem alternativne riesenie: co tak kosicka - most - ekonomicka univerzita - ovsiste - dostihova draha - kutlikova - technopol - terno - tesco, pripadne moj oblubeny napad rychlodrazneho prepojenia centra a petrzalskej nemocnice pozdlz dialnicneho privadzaca na dolnozemskej?
podla mna by ale aj tak stacila v petrzalke jedna hlavna vetva veduca po planovanej trase metra, pripadne predlzena po buduci aquapark a mozno az do rusoviec... ak by sa k tomu zmysluplne upravila autobusova doprava, fungovalo by to podla mna dokonale... osobne chystam taky maly projekt (uz dlho na tom robim a stale nie som hotovy ), snad budem moct ukazat, ako to myslim...