hej... sice motoricky sa mi nezdalo zeby mal neake problemy alebo zeby som sa viezol v traktore, ale tie dvere boli dost nestastne (zblbli mu tretie - neviem ci tam niekto do nich trcal, ale nebolo vidno a pravidelne nesli zatvorit...)
a druha vec je ako to je uz u novych vozidiel zvykom "dostatok" miesta na nohy, standardne si sadam aj v starsich vozoch do casti kde su sedadla oproti sebe (lebo je tam obvykle viac miesta) a tu v tejto potvore som mal oproti sediaceho cestujuceho sediaceho pomaly mne na kolenach... keby to aspon bola neaka pekna slecna, tak by som sa nestazoval.... ?
To už bude aj Sor mať vlastný "duobus"? Lebo ešte keď som mal KV TV tak hovoril pán Z., že je nedostatok trolejbusov čo premávajú na DD a preto ich treba dokúpiť. ?
myslis take vynikajuce pouzite vozy ako sa dnes rano objavil na 78cke, kedy sa k standardnemu meskaniu sposobenemu zacpami pridalo na trase z vrakune do ruzinova este dalsich 10 minut cvicenim s dverami aby sa zavreli (a na polovici zastavok musel vodic vypnut a zapnut voz bo inac to neslo) ?
Ok, ale čo tipuješ ty? Teda keď dajme tomu 30ks bude Capacity tak načo potom deliť ešte tých 120ks na dve várky? Asi ťa naserem teraz... Ale 40-60ks klbákov by už SOR mal by schopný vyrobiť, čiže asi tak nejak. Osobne by ma potešilo keby tých 120 dodal len jeden výrobca. Teda ak prvých 50-70 bude SOR tak nech aj zvyšok dodajú, alebo MAN ak to bude.
Ono ani 15metráky niesú zlé vôbec, len treba tomu prispôsobiť intervaly aj. Kľudne by mohli byť aj na 31+39 keby to jazdilo každých 4-5min zo Slávičieho. Takisto by mohli byť aj na 34+83 a 84 keby sa rozumne nastavil interval ale také v BA nič neexistuje. Vidno to tam kde sa namiesto klbákov nasadzujú 15metráky a tam kde namiesto 12m jazdia 9.5 ? vedenie DPB treba komplet vymeniť. A myslím, že sa tak čoskoro aj udeje nakoľko Záhradník hovoril, že ráznejšia obnova VP ostáva ako dedičstvo pre nasledujúce vednie DP, čiže si mädlí paprče s Kadnárom na nejaký vyšší post. ? DPB už nie je tak lukratívny ako sa zdal ?
Ohladom kĺbových vozidiel, myslím že DPB by sa už mali sa poobzerať aspoň po nejakých autobusoch jazdených, samozerjme nie úplné šunty. NApríklad MANy z Viedne alebe keby nejaké Van Hool ako tie čo prišli do Nitry z Holandska.
Kým sa tie tendre vysútažia a nebiem čo vačšina terarajších klbákov sa bud rosype dovtedy alebo sa rozmlátia pri dop. nehodách.
A zvyšné tendre 2 teda ešte majú ako byť od seba odlišné? Tri tendre = tri typy vozidiel. Či nejde vypísať jeden na 30 ks väčšej kapacity a potom 120 na klasické klbáky?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
a druha vec je ako to je uz u novych vozidiel zvykom "dostatok" miesta na nohy, standardne si sadam aj v starsich vozoch do casti kde su sedadla oproti sebe (lebo je tam obvykle viac miesta) a tu v tejto potvore som mal oproti sediaceho cestujuceho sediaceho pomaly mne na kolenach... keby to aspon bola neaka pekna slecna, tak by som sa nestazoval.... ?