Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 21Tr #128148:
Ja netipujem nic, ale cakam. nie som Dunco..
Reply on: 810zssk #128145:
Ok, ale čo tipuješ ty? Teda keď dajme tomu 30ks bude Capacity tak načo potom deliť ešte tých 120ks na dve várky? Asi ťa naserem teraz... Ale 40-60ks klbákov by už SOR mal by schopný vyrobiť, čiže asi tak nejak. Osobne by ma potešilo keby tých 120 dodal len jeden výrobca. Teda ak prvých 50-70 bude SOR tak nech aj zvyšok dodajú, alebo MAN ak to bude.
Reply on: MiroBA #128146:
Ono ani 15metráky niesú zlé vôbec, len treba tomu prispôsobiť intervaly aj. Kľudne by mohli byť aj na 31+39 keby to jazdilo každých 4-5min zo Slávičieho. Takisto by mohli byť aj na 34+83 a 84 keby sa rozumne nastavil interval ale také v BA nič neexistuje. Vidno to tam kde sa namiesto klbákov nasadzujú 15metráky a tam kde namiesto 12m jazdia 9.5 ? vedenie DPB treba komplet vymeniť. A myslím, že sa tak čoskoro aj udeje nakoľko Záhradník hovoril, že ráznejšia obnova VP ostáva ako dedičstvo pre nasledujúce vednie DP, čiže si mädlí paprče s Kadnárom na nejaký vyšší post. ? DPB už nie je tak lukratívny ako sa zdal ?
Reply on: 21Tr #128137:

Ohladom kĺbových vozidiel, myslím že DPB by sa už mali sa poobzerať aspoň po nejakých autobusoch jazdených, samozerjme nie úplné šunty. NApríklad MANy z Viedne alebe keby nejaké Van Hool ako tie čo prišli do Nitry z Holandska.
Kým sa tie tendre vysútažia a nebiem čo vačšina terarajších klbákov sa bud rosype dovtedy alebo sa rozmlátia pri dop. nehodách.
Reply on: 21Tr #128142:
Ja viem? Ved si pockaj.
Reply on: TeBeCe #128131:
+ Mike : Uz zase to posunuli? ?
Reply on: Valec #128129:
A co tie CapaCity, ktore Zahradnik chcel kupit? ?
Reply on: 810zssk #128141:
A zvyšné tendre 2 teda ešte majú ako byť od seba odlišné? Tri tendre = tri typy vozidiel. Či nejde vypísať jeden na 30 ks väčšej kapacity a potom 120 na klasické klbáky?
Reply on: 21Tr #128139:
Napadlo ta napriklad ze 30 vacsej kapacity (napr. CapaCity), zvysne standardne?
Reply on: 810zssk #128136:
Ten najväčší sa ozval v správe #128136 ?
Reply on: 810zssk #128138:
Tri tendre na dokopy 140-160 klbákov? Takže nie jeden na 240 ale tri na 140-160, čiže to môžu byť teda tri tendre a každý na 50kusov? Čiže 50 vozidiel môže byť MAN, 50 Mercedes a 50SOR? To je tá "unifikácia" vozového parku? ?
Reply on: 21Tr #128137:
Citaj! 3 tendre na klbaky!!! NP a 12 sa tam nerataju!
Reply on: Valec #128129:
Tri menšie? 1) na 140-160 klbákov 2) na špeciálne vozidlá pre telesne postihnutých a 3) 12-m vozidlá.

Pôvodne sa nehovorilo o počte 20-30 kusov veľkokapacitných autobusov namiesto tých 12m vozov? Ďalej by ma zaujímalo, že kto to asi dostane tender na 12m. Sa mi to začína hnusiť, tuším že to zas nejak "vysúťaží" SOR ? lebo v krátkej kategórii vždy vyhral SOR posledné roky (s výnimkou prenájmu 20ks vozov - Tedom).
Reply on: 21Tr #128135:
Ty si strasny idiot.
Reply on: TeBeCe #128131:
Nebodaj vymýšľajú nové linkové vedenie za predpokladu, že im v DPB docvaklo, že 6 liniek po nábreží je už úchylka? ?
Dobrý deň. Otvorím off-topic v podobe zimného štadióna pre MS v ľadovom hokeji. Včera som čítal článok na http://ms.hokej.sk/index.php o výbave a vzhľade hokejovej haly v Klotene :
- hráči majú tréningovú plochu 1/2h cesty od haly
- vždy jeden tím má šatňu v unimobunke!
- novinári : tí radšej po vzhliadnutí kapacít a tiež umiestnení mimo štadióna sa tam nezdržujú
- sedačky a interiér sú miestami drevené (spomínané v zápase s Maďarskom keď pri hádzaní svetlíc hrozil požiar)
- celkovo zastaralý interiér

Posledná krajina, ktorá ponúkla dva veľmi pekné stánky hokeju bola Moskva, inak napr. Lotyšsko malo peknú halu v Rige, za to druhá hala bola akýsi rýchly zlepenec, podobný tomu Klotenskému (kvalitou). Záver komentára bol ten, že načo sa Slovensko trápi tak dlho s halou pre MS, keď Košice majú perfektný štadión a Slovan tento Klotenský hravo prekoná. Podľa mňa namiesto Slovana mali nanovo postaviť štadión V. Dzurillu, vedú prístupové cesty od Ružinovská a Bajkalská (treba zabezpečiť priecestie Ivanská c. za predpokladu väčšieho náporu áut a autobusov), a miesta na parkovanie tam je nemálo ?
Reply on: Valec #128129:
Pripravuje sa aj nákup veľkokapacitných nízkopodlažných trolejbusov. Ten sa má vyhlásiť ešte v tomto roku. To bude asi tých 6 chýbajúcich 25 Tr... aj tak lepšie ako drôtom do oka. ? ?
Reply on: Mikimaus #128130:
CP sa vyrába, výhybky na Kamennom vymienali pred nedávnom, meniareň - uvidí sa ? a ten začiatok výluky už bol interne ohlásený, ale aj to sa posunulo... ?
Reply on: Mikimaus #128130:
vyluka zacne najnovsie az takmer v polovici maja.
Zajtra je koniec aprila a DPB sluboval reko Tunela , zaciatkom maja. Stale som nikde nevidel letak, oznam ani nic. DPB to asi vylepi den pred zaciatkom pripadne ,az ked sa reko zacne, tak ako vzdy ? Potom zase budu cestujuci bezradne cakat na Kapucinskej na svoj spoj a to aj napriek oznamu na oznacniku ZASTAVKA ZRUSENA ?
Pripravil sa vobec DPB na vyluku? Uz su CP? Maju posilnenu/upravenu/opravenu meniaren aby nepadala pri zapche na Jesenskeho-Nam. L. Stura? Ma opravenu vymenu, co kazdu chvilu chcipa na Nam. L. Stura? Bude to zabavne do prazdnin, ked sa tam stretne x suprav a budu sa krokom sinut na nabrezie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.