Reply on: anbis #127416:
Tak nepomýlil sa. Zastávky sú nielen nastriekané, ale aj vydláždené, takže sa tam nepochybne plánuje nejaký autobus. Podľa polohy zastávky (smerom k Račianskej i Kadnárovej za križovatkou s Hubeného) sa dá predpokladať, že autobus bude prichádzať Kadnárovou ulicou od Rače a cez Černockého, Račiansku, Peknú cestu a Cyprichovu sa bude točiť späť do Rače. Alebo pôjde až k vozovni a späť. Späť nemôže ísť po Račianskej, pretože odbočenie doľava na Černockého je zakázané. A inam než doprava na Kadnárovu zasa nemôže.Otázne je, či pôjde z Tbiliskej, ako som už písal, alebo to bude niečo iné (možno školský spoj? Ale ten by v smere z Rače mohol zastaviť priamo pred ZŠ pri chodníku a nebolo by treba dláždiť novú zastávku).
PVo
V roku 2004 som bol priamym svedkom podobnej situacie na tomto istom zeleznicnom priecesti. Cez priecestie prechadzal stary Liaz, no nieco sa mu posramotilo, skapal mu motor a vzapäti zacala blikat cervena. Vodic Liazu odbocujuci tiez na tu stranu ako v piatok Karosa sa niekolko krat pokusal nastartovat, no nepodarilo sa. Potom vybehol z vozidla, pretoze zo smeru ZST Nove Mesto sa uz jak na potvoru na tu kolaj kde bol Liaz blizila lokomotiva, tusim to bolo radu 240. Nastastie to bolo zo smeru, kde mal rusnovodic dostatocny vyhlad a dost casu to ubrzdit. Nakoniec sa mu to aj podarilo, zastavil asi 8-10 metrov pred Liazom.
V tomto pripade sa teda nastastie nic nestalo. O niekolko sekund sa vodicovi Liazu podarilo poruchu odstranit a tak sa pobral prec a potom sa pobrala aj lokomotiva.
Z tejto skusenosti si teda dovolim tvrdit, ze rusnovodic to aj v pripade Karosy mohol ubrzdit, keby zacal brzdit vcas. Tak isto to bola len samotna lokomotiva a isla zo strany, kde bol v dostatocnom predstihu vyhlad na priecestie.