To si ako myslel? Že autobus, aby tade prešiel bez oškretia má ísť "na diskoch" - teda na kolesách bez pneumatík? ?
2; "Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty "
Akú vodu? Nejaká spodná tam hrozí? Takže podľa teba to navrhované zníženie cesty nie je zrealizovateľné? Prečo?
3; "To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú."
Do ktorého roku približne a kadiaľ viedla pôvodne tá železničná trať?
Aký význam malo vedenie trolejbusov po Krasinského? Išli tým podjazdom? Kedy to bolo? Odtiaľ pokračovali po Bulharskej (tam, kde sú v súčasnosti) alebo ako?
S499 už nemá psychickú silu niečo opravovať. Kua ľudia s dopravnou fakultou niektorí, všetci akože fanúšikovia dopravy a takéto momotiny tu trieskajú piate cez deviate.
Hej, a s odpustenými gumami, si zabudol dodať. A to akiste nie je na pravidelnú trasu. Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty ? To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú.
To je čistokrvný nezmysel, ty si tade v živote nešiel a šíriš tu legendy JPP z výpravní a búd na konečných. S odfúknutými kolesami a šúchajúc strešnými vetrákmi sa tam predrala Karsa, prípadne Ik 4xx. Ikarusu 28 chýbalo BOBRÝCH 15 cm. Spýtaj sa vodičov z ex-21, jeden z nich to skúšal a ten autobus stál dosť dlho na dvore. A ja som to videl osobne, nie JPP.
Pozerám, že ty si tu jediný, ktorý železnici rozumie tak, aby sa k tomu mohol kvalifikovane vyjadrovať. Prosímťa, šír tu osvetu, ja už nemám síl.
Re Všetci: Kua šotouši, naštudujte si láskavo Zákon o dráhach, vykonávacie vyhlášky a predpis Ž1 (všetko je voľne k dispozícii na nete) a POTOM tu odborne analyzujte nehody na železnici, brzdné dráhy vlakov a lokomotív a podobne. Lebo inak tu len šírite domnienky a polopravdy a sami máte v hlavách guláš.
UT, Tomík Gagarin a DunčoTr: Vy traja sa stretnite a vzájomne sa fackujte do úplného bezvedomia.
Re DunčoTr: Ty by si sa za katastrofálnu úroveň svojich vedomostí mal hanbiť už s ohľadom na svoje rodinné zázemie. Keď už tomu absolútne nerozumieš (ako takmer ničomu vo svojom živote), tak kua maj aspoň zatvorenú papuľku a nebliakaj verejne absloútne sprostosti.
Bež za svojimi rodičmi, porozprávaj im, aké hlúposti o žeelznici si tu natáral a ospravedlň sa im za to, čo bez vlastného zavinenia vychovali.
Ja som vychádzal z tých výpovedí svedkov - tvrdili, že električka nezastavila ani na poslednej zastávke na Terase (pri poliklinike) a aj na rovine stále zrýchlovala. Predpokladám, že ak by z výbehu vodička brzdila (hoci len čeľusťovkou) do zastávky pred spádom, tak by nenabrala v klesaní až takú veľkú rýchlosť (cez 80 km/h).
neplet blbiny, to je ako keby si NDS povedala ze na dialnici nezvysi maximalnu rychlost na 160, lebo sak tu nik nema auto co by tolko vytiahlo... povolena tratova rychlost ma s tym ako sa tam jazdi len tolko ze ju nesmies prekrocit....
Re #128027 GlEx: ja velmi dobre viem ze v CZ je na tom zeleznica o dost lepsie (nakoniec sak aj kolajova siet je tam o dost hustejsia...)
skoda ze to u nas nezacali robit rovno na 200kmh, bo kym sa dostanu do KE tak tych 160 bude uz opat malo....
Re #128011 MiroBA: z takych kadeakych zanedbatelnych sum sa ale daju porobit pekne veci... tratovu rychlost ale necaj na pokoji, skor odtial vyrazit auticka
(ono robit zeleznicu menej atraktivnou pre dopravu (v tomto pripade casovo) je zle aj pre tych co vlak videli len na obrazku, lebo cim menej sa oplati prepravovat vlakom ci uz ludi alebo aj tovar, tym upchatejsie cesty budeme mat autami a TIRakmi...)
Re #128033 21Tr: vodici vozidiel ktore cez priecestie presli na "cervene" svetlo hrubo porusili predpis a dopustili sa aj trestneho cinu vseobecneho ohrozenia...
a ono sa to obcas skonci aj tak ze vlak ubrzdi, ale to nie je pre novinarov zaujimave takze sa o tom dozvie len minimum ludi (ale skus hladat na www.vlaky.net , najdu sa tam aj taketo pripady... nie su ale caste, vzhladom na fyzikalnu podstatu problemu...)
Pokiaľ sa dobre pamätám, na českom koridore je autoblok. Autoblok je aj na koridore do Kútov (tam je miestami 140) aj na Maďare (aj tam je na jednom úseku 140). Na našom koridore na NMnV je ETCS level 1 a od NMnV bude level 2.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
1; "Hej, a s odpustenými gumami"
To si ako myslel? Že autobus, aby tade prešiel bez oškretia má ísť "na diskoch" - teda na kolesách bez pneumatík? ?
2; "Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty "
Akú vodu? Nejaká spodná tam hrozí? Takže podľa teba to navrhované zníženie cesty nie je zrealizovateľné? Prečo?
3; "To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú."
Do ktorého roku približne a kadiaľ viedla pôvodne tá železničná trať?
Aký význam malo vedenie trolejbusov po Krasinského? Išli tým podjazdom? Kedy to bolo? Odtiaľ pokračovali po Bulharskej (tam, kde sú v súčasnosti) alebo ako?