Reply on: S499.1023 #128057:
1; "Hej, a s odpustenými gumami"
To si ako myslel? Že autobus, aby tade prešiel bez oškretia má ísť "na diskoch" - teda na kolesách bez pneumatík? ?
2; "Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty "
Akú vodu? Nejaká spodná tam hrozí? Takže podľa teba to navrhované zníženie cesty nie je zrealizovateľné? Prečo?
3; "To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú."
Do ktorého roku približne a kadiaľ viedla pôvodne tá železničná trať?
Aký význam malo vedenie trolejbusov po Krasinského? Išli tým podjazdom? Kedy to bolo? Odtiaľ pokračovali po Bulharskej (tam, kde sú v súčasnosti) alebo ako?
si
Re #128027 GlEx: ja velmi dobre viem ze v CZ je na tom zeleznica o dost lepsie (nakoniec sak aj kolajova siet je tam o dost hustejsia...)
skoda ze to u nas nezacali robit rovno na 200kmh, bo kym sa dostanu do KE tak tych 160 bude uz opat malo....
Re #128011 MiroBA: z takych kadeakych zanedbatelnych sum sa ale daju porobit pekne veci... tratovu rychlost ale necaj na pokoji, skor odtial vyrazit auticka
(ono robit zeleznicu menej atraktivnou pre dopravu (v tomto pripade casovo) je zle aj pre tych co vlak videli len na obrazku, lebo cim menej sa oplati prepravovat vlakom ci uz ludi alebo aj tovar, tym upchatejsie cesty budeme mat autami a TIRakmi...)
Re #128033 21Tr: vodici vozidiel ktore cez priecestie presli na "cervene" svetlo hrubo porusili predpis a dopustili sa aj trestneho cinu vseobecneho ohrozenia...
a ono sa to obcas skonci aj tak ze vlak ubrzdi, ale to nie je pre novinarov zaujimave takze sa o tom dozvie len minimum ludi (ale skus hladat na www.vlaky.net , najdu sa tam aj taketo pripady... nie su ale caste, vzhladom na fyzikalnu podstatu problemu...)