Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #127194:
S nesystémovým vedením autobusových liniek sa dá povedať, že z väčšej časti pohlo a úspešne. Trolejbusy sú v normále aj keď by sa dalo o tom polemizovať (203,207 a 212). Avšak nepoznám dôvod, ktorý tak úspešne bráni toto linkovanie električiek ktoré je šité na jednorázové cestovné lístky ? vysvetli mi ty teda čo bráni dať kratšie intervaly a menší počet liniek?
Reply on: 810zssk #127193:
Ja viem, že X13 odchádza ako 13 ale som možno jeden z 500 ľudí. Ja tu žijem ale dakto kto sem dojde na sviatky za rodinou má dobrý chaos z toho. Vylepiť to do vitríny alebo aspoň do info tabule nahodiť odchody X13 by nebolo dúfam prehnanou požiadavkou. Myslím, že od toho tie tabule sú, že môžu veľmi rýchlo informovať o náhlych zmenách v doprave, prípadne tých krátkodobých. Avšak ak to DP bagatelizuje "Však čo, tie dva dni ich nezabijú" tak by ani ľudia nemuseli mať cestovné doklady dva dni so slovami "Tie dva dni ich nezabijú"... To by sa im nepáčilo ale. ?
Reply on: 21Tr #127192:
Pri elektrickach to nie su vysoke naklady (podobne ako pri trolejbusoch). Pokym nemame prestupne linkovanie elektriciek, je toto riesenie spravne.
Reply on: 21Tr #127191:
A na nastupiste elektriciek sa dalo dostat? V minulosti to bolo riesene takto: http://www.imhd.sk/ba/clanky/funny/scifi058-hlavna-stanica-2.jpg

Linka X13 mala rovnaky CP ako linka 13. Ale je pravda ze na nastupisti chybal, kedze tam bezne L13 nejazdi.
Reply on: 810zssk #127189:
Ale to, že tie vozy jazdia cez víkendy a tí vodiči majú službu niečo stojí. Zadarmo to nie je. A dajú sa efektívnejšie využiť. Napr. také linky ako 4,5 a 9 ktoré idú z jedného konca mesta na druhý pomaly a spájajú ich s centrom končia o 20 až 21. To teda bingo nie je ?
Reply on: 810zssk #127189:
Ja kritizujem to, že na stanicu sú infotabule, kde kedysi zvykli dole pod odchodmi behávať oznamy o výlukách a teraz žiadna zmienka o mimoriadnej linke X13 a ani o tom, že cestujúci čo využívali linky 2,3 a 8 by mali ísť 61,74,201 alebo 210 a prestupovať na Račku, resp. Trnku. Ak sa nemýlim tak tie tabule umožňujú nahodiť takéto informácie pre cestujúcich za krátky čas? Ak sa mýlim, tak ako sa to tam nahadzuje?

A ešte jedna vec (nie tebe osobne adresované) : ODCHODY X13 SI MAJÚ CESTUJÚCI KDE ZISTIŤ?
Z dpb.sk:
"Od 8. apríla 2009 je možnosť si zakúpiť cestovné lístky na medzinárodnú dopravu Bratislava - Wolfsthal - Hainburg aj v predajniach cestovných lístkov pod Novým mostom, v podchode na Hodžovom námestí a na Hlavnej stanici" ? Takze horsa vyuzit tuto skvelu moznost kupovat si listky za rovnaku cenu na stanici, ked si ich mozeme kupit aj v buse a pod mostom ?
Reply on: 21Tr #127188:
A preco nie? Mas lepsie vyuzitie tych vozov a vodicov cez vikend?

Mna skor stvu tie oznamy. Po prve, nebolo jasne, ze linka 13 premava (pisalo o "nezabezpeceni elektrickovej dopravy na Hlavnu stanicu", ale o tom, ze linky 13 sa to netyka ani zmienka), po druhe, z neznameho dovodu odporucali zo smeru Ruzinov/Vajnorska prestup na Kriznej a nie na Trnku kde je viac spojov.

Mimochodom, z mne neznameho dovodu z Race odporucali prestup na Racku na vsetky linky na hlavnu stanicu okrem 61 😃 Nie, ze by to bolo podstatne, len to bolo divne 😃
Čaute. K dnešnej a zajtrajšej výluke električiek na Hl.st. mám pár otázok a poznámok.
Náhradná doprava za električky :
- bus-linka X13 (kapacita 50ľudí) za tram-linku 13 (kapacita 170 ľudí)
- za električky smerujúce do západných častí mesta sa odporúča používať linky 61,74,201 a 210.

Preto sa pýtam na čo je dobré vedenie štyroch električkových liniek na Hlavnú stanicu keď náhradná doprava postačuje v rozsahu autobusových a trolejbusových liniek bez posilnenia (aspoň čo sa týka dní prac. pokoja). Uznávam, že cez pracovné dni by to kolabovalo, čiže určite by som ponechal linku 13 a linku 2. Navyše mesto nemá už ani dostatok električiek, takže je načase sa zamyslieť nad efektívnejším vedením električkových liniek aké je v súčasnosti.
Reply on: Peter6607 #127172:
No ja by som uvítal keby sa spravila 4947 ako historičák, samozrejme v závislosti od toho v akom je stave. Ak je dáky voz k dispozícii čo má značne zachovalejšiu knštrukciu tak nech to je aj iný. O koľkých Ik280 sa uvažuje? Nemohli by zachovať po jednom z každej vozovne? Nech bude ako bude, ak prežijú z 283 a 280 po dva kusy, tak bude super jednoznačne - ako sa hovorí, vždy lepšie ako drôtom do oka ?
Reply on: Peter6607 #127185:
Teda ju asi robia elektrickari.Mozno bola iba v dielni pre elekticky.
Reply on: kacka #127128:
Veď sa pýtam či mal zapnuté. Dispečérske auto má pokiaľ viem zábleskové majáky a tie blikajú podla určitého pravidla a podarí sa ich zachytiť ako keď chceš fotiti blesk na oblohe. A pokiaľ zachytíš ten záblesk tak je väčšinou fotka "prepálená" alebo ako to nazvať, ale to je zase podľa foťáku akým fotíš. Keď som už rovno pritom tak mne sa nikdy nepozdávali zábleskové majáky lebo ich cez deň za slnečna ťažko vidieť, ale na druhej strane v noci sú perfektné.
Reply on: Ike #127170:
Fotit fotit a fotit a poslat na parkujemakodebil.sk ? ?
Tá 6MT má niekde aj podvozky? Lebo ak nie tak to vidím, len na rekonštrukcii do podoby nejakeho "pametníka".
Ináč keď sú už pri rekonštrukcii histoických vozidiel tak by mohli spraviť GO aj hist. Karosám nakoľko je na ne ešte dostatok dielov takže to bude nepomerne lacnejšie a menej námahy dá ako ich zháňať o cca 20 rokov.
Reply on: M3go #127171:
Google it! Inak, je to 19.7... ale to je vyrocie este stareho trolejbusoveho systemu..
Reply on: Ike #127170:
...plnili naliehavé služobné úlohy. si si naozaj nevšimol, že zrazu bolo bezpečnejšie, hm? ?
JJ ešte len bude ale tento rok ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.