Tá 6MT má niekde aj podvozky? Lebo ak nie tak to vidím, len na rekonštrukcii do podoby nejakeho "pametníka".
Ináč keď sú už pri rekonštrukcii histoických vozidiel tak by mohli spraviť GO aj hist. Karosám nakoľko je na ne ešte dostatok dielov takže to bude nepomerne lacnejšie a menej námahy dá ako ich zháňať o cca 20 rokov.
Ináč keď sú už pri rekonštrukcii histoických vozidiel tak by mohli spraviť GO aj hist. Karosám nakoľko je na ne ešte dostatok dielov takže to bude nepomerne lacnejšie a menej námahy dá ako ich zháňať o cca 20 rokov.
Cablecar
Medzimestská časť trate [upraviť]Medzimestská časť, nazývaná aj hlavná železničná trať, ktorá sa rozprestierala medzi stanicami Groß-Schwechat a Kopčany na trati dĺžky 50,5 km, bola srdcom celej prevádzky trate. Prebiehala od stanice Groß-Schwechat východným smerom cez stanice Mannswörth a Heidfeld (neskoršia stanica Letisko Wien-Schwechat) ďalej k najbližšiemu miestu Fischamend, (tu boli dve stanice Fischamend Reichsstraße a Markt Fischamend) a viedla ďalej stanicou Maria Ellend an der Donau, zástavkou Kroatisch Haslau (v roku 1923 premenovaná na Haslau an der Donau), cez stanicu Regelsbrunn, zástavku Wildungsmauer, stanicami Petronell-Carnuntum a Deutsch-Altenburg (dnes Bad Deutsch-Altenburg) až do Hainburgu. Tu boli dve stanice a jedna zastávka Hainburg Frachtenbahnhof, Hainburg Personenbahnhof a Hainburg Ungartor a nasledovali ešte stanice Wolfsthal a Berg, kým trať pri 60,885 km prešla na uhorské územie a dostala sa do stanice Kopčany. Túto stanicu, kde sa menili systémy (nazývaná raz po maďarsky Köpcsény) si nemožno zamieňať so stanicou Kittsee trate ÖBB Parndorf - Bratislava-Petržalka. Ležala viac juhozápadne od dnešnej stanice Bratislava-Petržalka (v približne pravom uhle na jej dnešné koľaje, nástupištia). Ešte dnes (teda pred 3 rokmi to tak ešte bolo) je areál spojený spájacou koľajou s touto predmestskou stanicou na juhu hlavného mesta.