co tym akoze chces dosiahnut???????????????????????? myslis ze ked idem cez ineho providera ze nevyuzivam telefonnu linku ST???? ale tebe to moze byt jedno, ked ju nepouzivas, zeeee??
takze, volal som s Petrom Pankracom a dozvedel som sa, ze historicak T2 c. 215 sa bude uz lakovat (po viacrocnom pobyte v UD). Taktiez je skoro dokonceny vlecak SGP, ktory pojde do supravy za historicak c. 38 (aj ked 38 nikdy s vlecakmi nepremaval, nepremaval takmer vobec lebo je to atypicky voz). To je aj dovod, preco je 38 teraz v UD. Lebo ked uz natriet, tak oba vozy. Ale to bude pekna suprava, lebo 38 konstrukcne vychadza z vlecaku SGP, cize ako suprava budu vyzerat pekne.
A Beusa v original zacviku este mate moznost stretnut, posledny den je nedela, dajaka linka 14 (poradie neviem)
Boc Cu vdaka za ten clanok v Praci. Tych dezinformacii tam bolo viac. Nieco opravili, ine zostalo.
1. predstavenie vozu bolo v piatok 11.1.
2. voz samozrejme nechodi zo Sasovej do Nemocnice (klbaky su tam preplnene), ale linka 80 z Uhliska
3. pomylili si Presov a Kosice (Karosa vs Solaris)
4. v MHD jazdi len 70 vozov (80 nenazbieraju ani ked poskladaju zvysne nahradne diely :)) )
5. kupila sa aj solo Karosa, 2 zas prisli z GO
6. ten Mercedes je zajazdovy (klasicke Vario)
KLF vcera este nevedel na com bude jazdit, ale BUDE!
Gojko> Pracuje sa na tom...
Andy> Aspon poradie si mohol napisat, resp. odchody, nexce sa mi brnkat na nervy vypravnicke
Juro> To mi pomohlo...
Kto chcel stihnut Beusa este v zacviku, prisiel o poslednu moznost, kedze Beus si odjazdil potrebnych 120 ci kolko hodin a uz bude jazdit sam, k comu mu blahozelam. Ako perlicku uvediem, ze dnes skoro zazil aj svoju prvu havariu, ked mu na kolajnice vliezlo auto a odmietlo odtial vyliezt. (Dufam, ze ma nezabije, ze som to prezradil.)
KLF ma mat dnes poobede prvu jazdu s ludmi, ale nepodarilo sa mi zistit na com.
Preboha, co sa deje na Hrobonke uz to nie je mozne.. Dnes som isiel na prievozskej.. A co nevidim? 6613 na 207.. To je nic, ale namiesto velkej zltej tabule mala BIELU tabulu s RUZOVYM FIXKOVYM napisom 207! Chodte ju niekto cvaknut, lebo ja nebudem mat dnes cas..
COLOR: Dobre..
pre tych, ktory este nestihli odviezt sa s BEUS-om, zajtra jazdi na 14/5 rano (vozidlo pravdepodobne K2)
tu mate par odchodov z obratiska RUŽINOV-ASTRONOMICKÁ:
05:37
06:45
07:55
09:08
10:23
11:38
12:53
Jo, a zabudol som uviest, ze 7783+84 ma ist do UD vo februari t.r.
7085> ano, ma byt hotova do marca, uz som to tiez niekde pocul. Ale to, ze sa ma robit aj 7086 som nevedel. Myslel som skor, ze po skusenostiach s UD si ich Ing. Polak bude radsej robit sam. Ale nemam potvrdenu informaciu, zevraj sa na juraku este nachadza 8 vyzbroji TV8. Cize by sa dali spravit este 4 supravy, alebo 4 kachny. Pokial tam tie vyzbroje naozaj su, tak Ing. Polak by ich urcite velmi rad kydol do svojich vozov, a aj to tak robi - 7085. Lepsie by ale bolo, keby mu tie vyzbroje dali, to by sme mohli mat v preibehu par mesiacov 4 "K2G", a nie jednu v preibehu niekolko rokov (snad tu 7086 spravia aspon trochu rychlejsim tempom)
k tej rekonstrukcii T3 7783+84:
povedal mi to sam BigMac osobne (ma ten voz prideleny). Ale nakolko ma zakaz vstupu do UD (lebo im povedal ze su k*****, neviem ako to teda je.)
38:
pri lakovani by mohli rovno nastriekat aj SGP vlecak, lebo sa povcita, ze pojdu do supravy. Ved mozno je SGP uz hotovy a pripraveny na farby, tak ked uz natret, tak aj motorak k nemu, ne? Zistite to, ci to tak je, zaujima ma to.
215:
Uz je najvyssi cas, ved nasa T2 je jednou z najlepsich historickych T2 na uzemi byvaleho CSSR (lepsiu maju iba v Prahe - 6002, ktora aj tak premavala skoro 20 rokov v Bratislav. Ani im ju nemali dat, mohli sme mat prototyp T2 ako historicak - ale ja im to doprajem, ked ho uz maju v Prahe) (dufam, ze prototypy T6 nedopadnu o 40 rokov podobne)
jan:
velmi dobre poznam situaciu dopravy v DNV, nakolko tam velmi casto chodim.
Dnes sa stala taka pekna kuriozita:
Idem si na racku na spoj 21 o 19:44. Bolo 19:40 a ako som siel zo zastavky elektricky, tak som spatril stanicny zalozak na linke 21, bol pekne natrieskany. Najprv som strasne nadaval, lebo siel skor, ale na zastavke bolo aj tak este aspon 10 ludi ktori sa do neho nevtrepali (aj klbaky su tak ci tak preplnene - ved premavaju raz za 20 min!). Ale 19:44 dosla normalne 21/5, voz c. 1908 (Ik280). Vtedy som si vydychol, lebo cakat 24 minut sa mi naozaj nechcelo. Napriek tomu, ze bola pred nami mala krasnanska plynofikovana karosa (cislo som si nevsimol), sa starucicky Ikarus pri SAV natrepal, lebo ta Karaosa sla uz z racka totalne nabita (cize tym sa potvrdilo, ze 20 min interval na linke 21 uz od 18:00 je naozaj nedostacujuci!!!). Tak teda sva plne autobusy śi to valili do DNV napriek tomu, ze povodne tam mal ist v tom case iba jeden - ak ak by to stacilo, neboli by oba tak napchate.
Gojko
uvedeny grafikon vsetkych liniek.Ze by to bol
az taky problem?