Prestan trieskat. Linka 133 ma zmysel a to az dovtedy kym elektricky neposkytnu dostatocnu kapacitu. Uz aj tak chodia dost narvate, nema zmysel tam pchat dalsich ludi.
Stačilo by uplatniť v celom meste rovnocenne jedno - PRESTUPNÝ SYSTÉM! Linky typu 71,76,85 a ex-1xx sú v čudu, tak neviem prečo sa s tým znova začína. Dlháčom stačí 133 s potrebným počtom trolejbusov a doplnková 32. Keď však niekto namiesto 3-5ks nových 25Tr si zoberie na 8 rokov 20 kraťasov, ktoré doteraz nie je jasné načo tu sú. Keby sa mali krátke autobusy obnovovať tak by to malo byť počtom 100ks 12metrových vozidiel a nie po 5ks skupovať 9.5 od SORu celých 8 rokov, potom sa buchnúť po vačku akože a vyhlásiť tender nie na 12 ale na 11metrové vozidlá a podobné akože súťaže, ktoré nič neriešia.
No zopár dosť krát som tam bol a nikdy som práve nevidel žiaden autobus. Len viem, že vtedy keď ju rekonštruovali tak museli jazdiť aj väčšie autá po obchádzke.
Ako bude 901 obchádzať tú bránu v Hainburgu? Som zvedavý na plánik trate či pôjde cez obytnú štvrť alebo ako... Lebo cez bránu neprejde autobus pokiaľ dobre viem alebo hej?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo