Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Lunaxáček je Lunáček riadite tušim 4 sekcie, no proste tej čo sa stará o dopravu a je zásadne proti DPB aspoň si to myslím a myslím si že tiež berie úplatky od Siemensu, atď.
nenenene! to radsej na streche 21ky sa vozit.
Hm! fakt by som prijal tie IKARUSY bez sedaciek -> len na statie!

J> kto je to ten Lunaxacek??? ja nem-chapavy
hakki: pri sucasnom prerozdelovani penazi zo statneho rozpoctu, kludne to skuste... nebudete sa tlacit v 21 do mesta, pretoze ziadna nepojde, budete chodit na zeleznicnu stanicu a 1x za hodinu pojde vlak (ak ho pre "nerentabilnost" nezrusia), alebo neaka SADka...
Neoplan: Mraz je taky idiot ze ma to az boli nevie nic vybavit. DNV ma Volkswagen a ma mat rozhodujuce slovo o tom ako sa bude stavat a co sa bude stavat, lebo sa oddelime od Blavy a budeme si zit z Volkswagenu jak prasata a nebudeme sa tlacit v 21 jak prasata.......
je tu cool galeria 🙂
V 7718 som videl také poťahy na sedačkách: Od kedy sú tam, od koho a čo stáli. Budú sa dávať aj inam.
Turbo: ja som myslel, že najprv isť za Lunaxáčkom- ten to zamietne a potom ísť za Ďurkovským, že zamestnanec magistrátu vedome poškodzuje DPB a nedovolý ani normálnu údržbu.Potom samozrejme dať typ o médiám. A BigMc-ovi budem kľudne robiť podávača náradia ak bude chcieť. Brúsne kotúče dnes zoženieš jedna radosť. A aj keď neodstráni vlnkovitosť aspoň niečo to pomôže. Veď to čo zaplatili za požičanie brúsky, mohli spojazdniť 8431 a to že je pomalá: noačo, noci sú dlhé a letné aj krásne.
A eštze niečo, nedalo by sa napr. z niektorých I283(majú silný motor) vyhodiť zo zadnej časti všetky sedadlá, nazvali by sa špičkové vozy a chodili by na špičku napr. na 21, 83,... (alebo by sa nehali len sedadlá predpísané pre ZŤP.)

martin: Ak by sa mali kupovať K900 tak to radšej Slovbus, či tie dalšie dve značky, čo sa vyrábajú na Slovensku: Nebudem predsa podporovať Český trh ak môžem svoj. A Ikarus nepoložil vývoj 400 rady ale obyčajný tunel. Vlastne ich zachránila Bratislava kúpov 100 busov, ale za podpriemernú cenu 🙂 Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.


dusoft: No jo len keby sa začali ich reko a vymenili sedačky. Ľudia by ich potom milovali, lebo sú veľmi priestrané. A mohli by sa zuschopniť aj tie čo stoja polorozobraté.
jaaaaaj >myslel som #12566 > a nie 12556
m@rtin ohladne Karosa B900: plny suhlas!

Turbo: DPB nemoze zlepsit dopravu, lebo magistrat nevycleni prachy? A co tak zlepsovat dopravu sposobmi, ktore nevyzaduju investicie, resp. dokonca naklady podniku setria?

A co sa tyka kecania MC do MHD, k tomu som sa uz davnejsie vyjadril. Maju prilis velke pravomoci...
Frenky> #12556 > povedal by som ze hlavne Mraz, sak jak vtedy v DTV kecal, ze byty treba stavat. Viac bytov=> viac obyv => napchanejsie 21tky! Tu sa mysli len na bubaky!!! Ja by som najprv obratisko staval. Ja chcem obratiskooooo! DNV chce obratiskooo! 🙂 🙂 🙂 😉 😉 😉
#12563
Turbo-ta brúska je vhodná na odstraňovanie vlnkovytosti trate,nikto mi nenahovorí že cez 40 rokov to stačilo a teraz je to nanič.Ináč som počul že boly snahy s vedenia údržby tratí tento voz predať do Liberca kde bol oňho velký záujem.Ináč po tak dlhej dobe státia by potreboval večšiu opravu(vyčistiť,nastavyť a premazať kontroléry a zmerať izolačný stav motorov),ináč bol voz pred odstavením plne funkčný,mal iba malú závadu na vzduchovom systéme ovládania brúsnych kameňov(zlé tesnenie)kamene by mali byť nejaké aj v UDJD ale niesom si celkom istý.
hmm najprv by mohli postavit tunel z mlynskej na polianky (alebo kde ma koncit). Omnoho kratsi a nejako sa k nemu nemaju.

...vlastne si staci spomenut, ako dlho sa stavala D62.
tr3mp:
hej máš pravdu nultý okruh je to čo si spomínal, ale to bude za vééééééééľmi dlhú dobu
ale aj ten nultý okruh si nevie predstaviť inak ako tunelovým riešením
Keby najprv vybudovali tunel od krematória po Raču aj to by dosť pomohlo, lebo 0-tý okruh to je hudba sfér. Však jeden poondiaty most cez Dunaj nevedia postaviť, no hádam sa to už konečne rozbehne.
Ked som bol na mítingu s Ďurkovským tak sa tam dosť "zastrájal" že chce zmeniť komunikáciu a informovanosť občanov o veciach ktoré sa v meste plánujú a realizujú. Ako ideálne riešenie vidím web, kam by to na stránku mesta mohli pekne všetko nasúkať a 100% informovanosť je zabezpečená. Lebo tá trapná kancelária "SERVIS PRE OBČANA" to je len bohapustý alibistický podfuck, ako luďom viať argument o (ne)informovanosti. 1x som tam bol (ale kto tam má v dnešnej dobe čas behať kedže sú tam páni v po. do 17:00, ut-štv 16:00, pia 15:00) ked som si chcel pozrieť severnú tangentu, ujko pri okienku nevedel nič, že si to mám pozrieť v papierovej šalátovej 100-200 stránkovej štúdii. Reku kde ju máte? Tam si ju jeden záujemca práve študuje, reku tak mi dajte druhé paré, no div že ma nezožral, že kolko by to bolo papiera to tlačiť. Takže ak by som si to chcel prečítať tak by som tam musel čakať na človeka ktorý si tam študoval ako mu pôjde cez obývačku jedna rúra k zváraku a cez kuchyňu druhá na Patrónku a potom by som tam musel byť do rána aby som tých 200 strán prelúskal. Nejaké skúsenosti z ekonomickej mám 🙂 🙂 🙂
Ale na net to nedajú, to by začalo do vecí veľa ľudí moc vidieť.
Takže počkáme si čo v tomto smere urobí Ďurkovský. Alebo že by sme na neho zatlačili? Teraz mám na mysli informovanosť ako takú, kto chce kde stavať akú ozrutu, ako doprava, ako doľava 🙂, atd.
riko: ty hovoris o vonkajsom polokruhu (Galvaniho - predlzena Bojnicka az do Krasnan a tunelom za Lamac, presne na krizovatku D2 Lamac a cestu do DNV0. Okrem toho ma byt este nulty okruh v trase dialnica do Rakuska - 6. most cez Dunaj - poza Slovnaft - poza P. Biskupice - poza letisko, Vajnory a Racu a odtial tunelom s vyustenim do medzi Z. Bystricou a Stupavou a dalej az k rakuskej hranici mostom cez Moravu do Rakuska ...
Ja si myslim, ze aj ked tu ludia stale nadavju na tambusy, ze su to co sa tyka cestujucich omnoho prijemnejsie busy ako stare ikarusy klbove (harmoniky), ktore su fakt zhnite, ako pise martin. ambusy su aspon novsie, aj ked maju menej miesta na sedenie, ale aspon sa priblizuju standradu zahranicnych mhd busov a maju aj nizsie podlahu ako stare ikarusy, takze je to prijemnejsie. A myslim, ze sa v nich aj castejsie kuri. ALe v starych ikarusoch som kurenie este nezazil. A bolo by to asi zbytocne, lebo to prefuka cez dvere aj tak...
#12571 Martin Fundárek
asi ešte nebol v lesoch nad Bratislavou, akými estakádami to tam chce viesť?
Asi pred rokom bol článok v Staromestských novinách, že má byť tunel (alt1/ 1 tunel cca 4 km, alt2/ 3-4 kratšie tunely za sebou) od Krematória s vyústením na Račianskej medzi vozovňou Krasňany a AB Kozmetikou, ďalej cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho až k Avionu na Mierovú - Seneckú
a ešte jeden tunel by sa hodil od Patrónky resp od polianok s vyústením pri zváračskom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Prečítajte si toto:
http://www.pravda.sk/dennik/2003/01/13/bratislava/68/article.88927.html

Za pozornosť stojí hlavne predposledný odstavec. Budovať obchvat cez chránenú krajinnú oblasť formou estakády, to je nápad hodný desiatich rokov kriminálu.
Mimochodom, zaujíma pána Romana aj niečo iné, ako divadlá a lanovka na Hrad? Básni o doprave v regióne, ale keď sa objavili správy, že železnice chcú zrušiť obe zohorské lokálky, ani nepípol. Je to len druhý Moravčík.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#12481> Číslo 13 používajú na transparentoch záložné vozidlá typu K2S (trolejbusy zasa 331).

#12491> Ak si videl výhybky, z ktorých sa parilo, možno, že to boli práve ite, ktoré pred chvíľou rozmrazili.

#12501> Zametacie autá na sneh môžeš vidieť na ktoromkoľvek letisku 🙂
#12509, #12516, #12517> So zrušením linky 13 bola linka 1 presmerovaná cez nám.SNP a Jesenského, resp. Štúrovu. Asi dva roky však chodila v smere do Dúbravky cez Tunel, pretože DP trvalo dva roky, kým dokázal opraviť pokazenú výhybku na Obchodnej:-(:-(
Turbo:
K otázce trolejbusům:
Jako fanda MHD bych si je do Prahy přál moc, ale když si položim ruku na srdce, tak stavba trolejbusů nevyřeší nic. Priorita města je stavba obchvatů, metra a stavba tramvají na Barrandov.

K otázce na autobusy:
To je výsměch všemu, co by Bratislava dala za nové autobusy? Jakékoliv vč. Karos B900, protože jakýkoliv nový autobus je lepší než celý vozový park DPB. Shnilý autobusy, kde provoz je na hranici zákona, možná už za hranicí zákona je katastrofa a DPB by měl brát i ojeté autobusy z Německa.

O Karosách jsme tu napsali moc, ale jestli ten problém chceš vyřešit? Budiš.

Ano i já Karosy B900 nepovažuju za vrchol techniky, ale oceňuji to, že Karosa dokázala z autobusu z roku 1981 vychytat autobus splňující evropské normy, ve kterém se cestujícímu cestuje dobře (líp než ve vašich 15 let starých shnilých Ikarusech). Za pár let se v EU vysokopodlažní městské autobusy ani vyrábět nebudou, tak proč by se Karosa měla hnát do vývoje nového vozu za cenu finančního vyčerpání (viz propouštění zaměstnanců v Ikarusu: snažili se být světový a vývoj I415,435,412 a 417 je dostal do velkých finančních problémů)

Kdybych to měl shrnout: Tak Karosa B900 je hodně muziky za málo peněz a v dnešní době představuje pro dopravce v ČR a SK alternativní a asi nejefektivnější obměnu vozového parku.

Považuju za výsměch, že Bratislava ohrnuje nos nad Karosami B900, když se denodenně přepravuje statisíce cestujcích ve vozech, který smrděj velkym průserem. Protože spoustu autobusů v DPB technickou má na černo.
Až bude Bartislava obnovovat vozový park pouze novými Ikarusy 415 a 435 a průměrné stáří autobůsů bude, jako v Praze 4,5 roku? Pak smeknu kloubouk, ale v současné době by byl do provozu v BRatislavě nejvhodnější Tank T72. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.