Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #125325:
Kto by som mal byť? Som Majo a hotovo, čo by si potreboval ešte vedieť pre potreby tejto diskusie? Budem Ťa oslovovať ako chcem a s tým nič robiť nemôžeš. Jeden nízkopodlažný vstup do vozidla nástup cestujúcich neurýchli, lebo nijakým spôsobom sa nedá donútiť cestujúcich, aby primárne používale len stredné dvere. Takže nástup do dverí prvých, druhých, štvrtých a piatych (v prípade K3) bude trvať presne rovnako, z čoho vyplýva, že aj dĺžka pobytu vozidla na zastávke sa tým nezmení, pán diskalkulik. Nehovoril som nič o hromadnom padaní, ale starším cestujúcim sa vychádza náročnejšie po schodoch, ak je vozidlo v pohybe ako keď je v kľude. Preto sa zvyšuje RIZIKO pádu, netvrdil som, že začnú dôchodcovia húfne padať. Ak ma považuješ za nedostatočného odborníka, prečítaj si články ing. Pohla v Dopravnom magazíne, v ktorých sa zaoberá okrem iného aj touto problematikou. Čo sa týka invalidných vozíkov, sám som tvrdil, že v ich prípade by to pomohlo, tak nevieš čo splietaš s komunistickými predákmi. Písal som o nahrádzaní súprav 2xT vozidlom K3/Vario LF 3, nie o nahrádzaní vozidiel K2 a tam je dĺžka viac-menej rovnaká. Kto teda potrebuje konzultácie s matematikom? Ty by si bol určite schopný rozhodovania o doprave, keď u Teba absentujú základy logického myslenia, že? Unifikáciu v ČR a SR mám čím podložiť:
Praha - 8 základných typov električiek (T3, T3M, T3R.P, T3R.PLF, T6A5, KT8D5, KT8.RN2P, 14T) - zbavili sa protypov (T3G, T3R) za účelom zníženia počtu typov, pri celkovom počte električiek je to vyhovujúci počet;
Plzeň - 9 typov - T3, T3G, T3M (výzbroj Škoda), T3R.P, T3R.PLF, K3, 03T, KT8D5, KT8.RN2P - to je síce dosť, ale onedlho zmiznú hneď 3 typy - odporové T3, KT8D5 (všetky budú prerobené na KT8.RN2P), 03T plánujú odpredať;
Most-Litvínov - 3 typy - T3, T3M (výzbroj TV14), 03T;
Liberec - 5 typov - T2R, T3, T3M (výzbroj Škoda), T3R.P, T3R.PLF;
Olomouc - 5 typov - T3, T3R.P, T3R.PLF, 03T, Trio;
Košice - 4 typy - T3, T6A5, KT8D5, KT8D5R.N2.
Do prehľadu som nezapočítal vozidlá, ktoré sú dlhodobo odstavené (napr. košická T3Mod, liberecká RT6S, pražské RT6N1/RT6N2) a nerozlišoval som typy, ktoré sú takmer rovnaké (T3/T3SU/T3SUCS; T3R.P/T3R.PV). Brno som úmyselne nespomínal, lebo tam sa o unifikácii hovoriť nedá a to isté Ostrava - tam majú na pomerne vysoký počet električiek ale objektívny dôvod - sami niektoré z nich vyrábajú, a teda potrebujú jednotlivé typy aj odskúšať.
Naproti mestám, ktoré som spomínal, má Bratislava až 11 základných typov električiek - T3, T3M, T3G, T3S, T3P, T3AS, T3Mod, K2, K2G, K2S, T6A5 - a ak by sme tu mali ešte Vario LF2, K3 a ešte niečo trijčlánkové, vyšplhal by sa tento počet až na 14 typov.
Takže kto tu nemá čím podložiť svoje tvrdenia, pán ochutnávač-diskalkulik?
Reply on: 810zssk #125347:
Je super, že majú aj v kĺbe ten transparent, čo však u autobusov neplatí ? prečo to autobusy nemajú?
Reply on: 21Tr #125346:
Vsetky trolejbusy su myslim vybavene tymi mensi (ak teda maju BUSE).
Reply on: 810zssk #125345:
Som v obraze. A to čo majú trolejbusy? Menovite 15TrM viem, že majú tiež také menšie BUSE.
Reply on: 21Tr #125343:
To co je v Karosach B741.
Reply on: AAA #125342:
Nie, ešte nikdy predtým neplatil pokutu
Reply on: 810zssk #125337:
No ja nepoznám podľa typu ako to vyzerá. Je to také to klasické čo je namontované v Ik435 vpredu alebo myslíš tie menšie v Karosách B741 a myslím, že tie isté majú aj trolejbusy ale niesom si istý, lebo trolejbusom často nejazdím...
Reply on: Viliam22 #125338:
A neplatil niekedy predtým pokutu za jazdu načierno?
Reply on: Ámos #125328:
Ty sa nauč čítať, chruniak, ja som totiž písal to isté, blbečku s posledným slovom ? ? ? .
Reply on: 21Tr #125334:
Neboooj BUSE sa tu už dlho neohrejú... ?
Reply on: Viliam22 #125338:
a doklady zatiaľ nikdy nestratil
Reply on: Mikimaus #125333:
Nezabudol si električenku doma, ani ho v ten deň na žiadnej inej linke revízori nekontrolovali, tak ako píšeš ide o jasné zneužitie osobných údajov
Reply on: 21Tr #125334:
Za to najlepsie povazujem mensiu verziu klasickych vnutornych BUSE BS120. Dobre citatelne (narozdiel od vacsej verzie) a v poslednej verzii uz poskytuju aj vsetky potrebne informacie (snad okrem prestupov).
Reply on: S499.1023 #125305:
Máš u mňa + ? no a tak zbežne, všimol si si koľko sa pomestí ľudí do 15 metrového Solarisu? Myslím, že dosť ľudí ti povie, že ak Karosa B741 má kapacitu 150 ľudí z toho 108 na stojáka, tak Solaris nemôže mať 102 na stojáka ani keby si sa prekrojil. Jedine ak uznávaš sardinkovú dopravu... Ešte pre tvoju predstavu, tak ti to skúsim demonštrovať inak. Na linke 88 som sa viezol v špičke v Karose B741 a o pár dní v ten istý čas Solarisom. Zatiaľ čo v Karose bolo neporovnateľne voľnejšie, Solaris už bol plný tak, že sa dalo len vystúpiť. A ešte navyše... 15metrový MAN, príbuzný usporiadaním interiéru na linke 83 ako ZV už na Nám. hraničiarov mohol vyvesiť, že zastavuje až na Zochovej. Od Jungmannovej až po Zochovu sa do neho nikto nedostal, zatiaľ čo na kĺbovej Karose sa mi nič také nestalo (samozrejme z čias premávania 83 k Technopolu). Čím to bude mi vysvetli prosím ťa.
Reply on: 810zssk #125311:
Keď bola výluka električiek, tak som to na DPB aj poslal ako pripomienku, a odpoveď som dostal asi akú každý, "RADI BY SME, ALE..." čiže hádžem hrach o stenu a dotyční to akože berú na vedomie...
Reply on: Mar.z.y #125320:
Neviem prečo neukazuje posledné pismeno "a" a tiež tie "%" sú pre mňa novinka. S tým vynechávaním písmen som sa stretol, ale tie "%" som nemal česť vidieť ? Neviem načo sa hrajú s týmito transparentmi. Klasické DOT v interiéri pri kabíne za kĺbom boli najlepšie, jasne viditeľné, veľké písmená + premietaný zoznam dôležitých zastávok na trase linky. Bohate postačilo. Skôr namiesto kupovania týchto somarín by mali druhý displej inštalovať aj do kĺbových autobusov za kĺb aby aj ľudia v kĺbe videli lepšie zoznam dôležitých zastávok na trase a ostatné info čo panel ponúka.
Reply on: Viliam22 #125330:
A skutocne nou necestoval? Nemal v ten den sice elektricenku platnu, ale si ju zabudol kamos doma..lebo aj za to moze byt pokuta, hoc to bolo na inej linke? Len sa to niekde pomiesalo ? Pokial bolo vsetko OK...tak ist na DPB, pripadne im napisat list, nech si skontroluju, ze mal vtedy platnu elekticenku..pripadne podat trestne oznamenie na neznameho pachatela za zneuzitie osobnch udajov ?
P.S. nestratil kamos v minulosti doklady? ?
Reply on: Viliam22 #125330:
napisat odvolanie a vsetko dokumentovat.
Reply on: ufo #125329:
tak to uz potom je o tvojom osobnom rozhodnuti ci nato silu mas alebo nemas, ci vlastnych zdravotnych problemoch. Ja sa vzdy ponuknem, lebo to premna nie je az taky problem vytiahnut vozickara po troch schodoch a tiez nemam zatial problemy s chrbtom ?
Ahojte, potrebujem radu:

Môjmu spolužiakovi prišlo z advokátskej kancelárie zastupujúcej DPB, že bol pokutovaný dňa 4. 11. 2008 v autobuse na linke 20. PROBLÉM je ale v tom že on v ten deň linkou 20 necestoval a mal v tom čase zakúpenú električenku. Čo má v tomto prípade najlepšie urobiť ❓

Ďakujem za odpoveď

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.