#12378: Ano, ja viem, ze tie 'U' vozy su elektricky, len maju dvihnutu podlahu a chodia pod zem + su tam take tie nastupistia zdvihnute. A to sa da spravit aj v Bratislave, inac napr. v heidelbergu chodia stare elektricky, ktorym sa vysunu schodiky von, aby ste mohli lahsie zostupit.
Inak presne taketo nastupistia aj s vyjazdom pre vozickarov su v San Franciscu na starych elektrickovych tratiach. CHodia tam rozhrkotane elektricky, zastavky tak raz za 1 km, hrkocu strasne a idu tak maximalne 30 km/h.
Inak presne taketo nastupistia aj s vyjazdom pre vozickarov su v San Franciscu na starych elektrickovych tratiach. CHodia tam rozhrkotane elektricky, zastavky tak raz za 1 km, hrkocu strasne a idu tak maximalne 30 km/h.
J
Kockac. jasne že im nie je jedno keď sa uthnú s kĺbom ale či kvape olej, či nesvieti polovica vnútorného osvetlenia, alebo iné blbosti. Ja keď to vidím tak ma to sere. Ich trápi -kúrenie, sedačky, transparenty no aby v nich bolo sucho. A keď píšeš o zveličovaní tak ty si použil hodne nadsázky.
Neoplan: tie vlečňáky sa ešte do devädesiatych rokov poúživali na družstvách na prepravu robošov-. Ťahali ich traktory. Potom už iba hnili. Ja by som možno ešte o nejakych vedel. Ale či sú ešte tam?! Ak chcete tak si obehajte družstvá v malokarpastkom regióne.