#12378: Ano, ja viem, ze tie 'U' vozy su elektricky, len maju dvihnutu podlahu a chodia pod zem + su tam take tie nastupistia zdvihnute. A to sa da spravit aj v Bratislave, inac napr. v heidelbergu chodia stare elektricky, ktorym sa vysunu schodiky von, aby ste mohli lahsie zostupit.
Inak presne taketo nastupistia aj s vyjazdom pre vozickarov su v San Franciscu na starych elektrickovych tratiach. CHodia tam rozhrkotane elektricky, zastavky tak raz za 1 km, hrkocu strasne a idu tak maximalne 30 km/h.
Inak presne taketo nastupistia aj s vyjazdom pre vozickarov su v San Franciscu na starych elektrickovych tratiach. CHodia tam rozhrkotane elektricky, zastavky tak raz za 1 km, hrkocu strasne a idu tak maximalne 30 km/h.
Kockac
Ad vsetko vsade: Ja osobne si myslim, ze taky system je na nic. Omnoho lepsie by bolo mat hoci aj 3 prestupy, ale v prvom rade s vynikajucou nadvaznostou - a to mi v BA chyba. Netvrdim, ze Praha je na tom lepsie, ale za poslednych ca 18 mesiacov som tam bol dokopy cca 8 dni, jazdil o kus castejsie ako v BA a prepoj mi usiel pred nosom raz - v BA sa mi to stava denne. Navyse si aj tak radsej prestupim na metro, nez by som mal cestovat busom krizom cez celu Prahu.
J #12513: Ad Tvoja sestra: Hm, myslim, ze trosku zvelicujes - technicky stav vozidla vo vacsej ci mensej miere zaujima kazdeho. Alebo je jej fakt jedno, ze pocas jazdy sa vozu utrhne vlek, ze dvere sa otvaraju len na jednom kridle a aj to je jednorazova operacia (vypadne a uz sa samozrejme nezavrie), ze cez strechu na nu kvapka dazd zmiesany s hrdzou etc.? (Trosku nadsazky nezaskodi, ze ano.:-D) A pritom rovnake vozy ako nase serble jazdia napriklad aj v tej "hnusnej" Prahe a (mimo toho, ze v nich musim chodit zhrbeny ako Quasimodo, lebo strop je vo vyske nosa, ale to je aj u nas) su to slusne busy.
Uf, ale som si vylial dusu :)))