asi islo o odchody 6: 49 - L33,6:50 skolak , 6:52 L32, 6:55 L33 - podla mna len sofer (odchod 6:49 )trosku pozabudol vyrazit nacas z Kuklovskej alebo mozno daka mim. udalost bola, preto asi taky velky pocet NP vozidiel na Matejkovej.
A predstav si, že ja ti neverím, že by si to mal akokoľvek podložené a pre zmenu verím tomu, že sa tam tých 145 ľudí vojde.
Re #125126 Ike: Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne.
Re #125128 DunčoTr:
Tedom C 12 G celková hmotnosť 18000 kg, výkon 210 kW, merný výkon 11,66 kW/t.
SOR BN 10,5 celková hmotnosť 15000 kg, výkon 185 kW, merná hmotnosť12,33 kW/t.
O čom točíš, dyk dylyno?
Čo si ja všímam, tak táto linka na www.cp.sk ani http://portal.cp.sk asi nikdy nebola. To je mi záhadou, keďže tam by mali byť uvedené spoje všetkých dopravcov.
Pokiaľ viem, tak premáva. Kontaktuj priamo Blaguss (a môžeš sa rovno spýtať a dať mi vedieť, že prečo na cp.sk to nie je zverejnené). ?
Chcel by som sa spýtať. táto linka http://www.blaguss.sk/ba_wien.php ešte premáva? Lebo v cp.sk mi ju nevyhľadá a nezobrazuje sa ani v cesťákoch vo formáte pdf. Nerád by som čakal na autobus, ktorý sa neukáže...
Ináč mám otázku alebo skôr postreh... Dnes ma takmer šlak trafilo keď som ráno čakal na zástavke a príde na ňu stojím tam ani nie 30 sekúnd a príde 33 naplenný tak ako každé ráno, hneď za tým stál Šk. spoj 17 a za ním išla hneď 32. Kým to všetko odišlo zo zástavky ubehlo ani nie 40 sekúnd a na zástavku prišla ďalšia 33... ? A otázka ako je možné, že išli dá sa povedať temer za sebou s odstupom ani nie minúty dve 33? Akú to malo rentabilnosť... Veď konečná je od tej zástavke kde som stal 3 zástavka od konečne takže, určite to nie je preto, že uviazli v kolóne a vodič druhej 25Tr predsa musel vidieť, že cca 40 sekúnd pred ním išla 33... Som sa šiel pre istotu pozrieť do cestovného poriadku či to nejako neposilnili ale nie... Žeby ráno Branko vydal nové príkazy? ?
?kúpil... aký to má vply na chod stránky? Menili sa administrátori? Myslím tí kľúčoví. Konkrétne tí čo majú najväčšiu moc a prístup k absolútne všetkému na tejto stránke.
Mne sa tam podarilo dojsť akurát vtedy keď som druhý-krát v živote sedel na bicykli... ☺ dobrá trasa inak, len jeden úsek tam je do kopca trošku a po takých čadičových kockách, takže nič príjemné ale dá sa tam dakde dobre rýchlo jazdiť ? radšej než platiť DPB za hentú pseudo-BID linku obvolám kámošov a partia tam pôjdeme na bicykle.
S499.1023
Re #125126 Ike: Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne.
Re #125128 DunčoTr:
Tedom C 12 G celková hmotnosť 18000 kg, výkon 210 kW, merný výkon 11,66 kW/t.
SOR BN 10,5 celková hmotnosť 15000 kg, výkon 185 kW, merná hmotnosť12,33 kW/t.
O čom točíš, dyk dylyno?