Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #125054:
Ale tak mi nehovor, že sa necháš vodiť za nos! Pri pohľade na Solaris ti je zrejmé, že 145 ľudí tam nedostaneš, maximálne 125, takisto ako tá 10.5 sa zmôže možno na 75 až 82 cestujúcich. Veď teda ak si sa v nej viezol tak môžeš poskytnúť odhad.
Reply on: Ik #125038:
Nebránim sa tomu, že trepem voloviny, ale... Neviem nakoľko pozorne si čítal alebo odkedy čítaš BA-noviny. 3-4 roky predtým než sa spustila prevádzka t-busu na DD, sa furt DPB nechával počuť, ako po zavedení trolejbusovej dopravy ostane na DD premávať len ekologický trolejbus a čo z toho je? V špičke je 50% spojov trolejbusy, 50% autobusy a v sedle to je 66% vs. 33%... trolejbusov sa malo podľa plánu nakúpiť toľko aby vystačili pokryť DD špičkovým intervalom 4min, ale nestalo sa tak a to, že teraz ešte k 32 ktorá posilnila z 20min na 12min v špičke sa pridala aj 133 je dôsledok toho, ako DP robí všetko polovičato a nič, ale ABSOLÚTNE NIČ NEDORIEŠI DO KONCA! A teraz má na výber ešte, ak chce ozaj robiť dopravu na DD podľa trendov, tak buď prepojí trať na DD s existujúcou sieťou trolejbusov alebo zakúpi potrebný počet trolejbusov s pomocným pohonom... Ako to tak vyzerá ani jedno sa nerysuje...
Reply on: Ike #125049:
Skús si to prečítať ešte raz a pozorne. Ja tú linku nikde neobhajujem. Ja len hovorím, že v dnešnej dobe je nemožné aby na 133-ke jazdil trolejbus, pretože tam chýbajú dráty! A financie nazvyš, tak skoro na ich stavbu zrejme nebudú.
Reply on: AAA #125023:
Tak priamo potvrdené to nemám, ale nie raz sa to spomínalo tu na fóre a aj keď idem pod Nový Most, tak niekedy je to tam dosť narvané.
Reply on: 21Tr #125026:
Mne sa to tiež nezdá, ale to neznamená, že to tak nie je.
Reply on: MatejBA #125030:
"ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula )"

Či to nie je skôr vec vodiča ako busu. ?
Reply on: Ámos #124981:
ja naopak za nemyslitelne povazujem ze na ceste typu Dolnozemska je MPR 50 km/h.
Re #124988 Peto02: osobne si viem predstavit aj dalsie useky kde by sa rychlost mohla zvysit. aspon na 60 ked uz nie 70 alebo 80...
Re #124998 slavius: "Zároveň sa DPB postará o posilnené autobusové spoje MHD." to by bolo velmi ziaduce. a hlavne pri. trolejbusoch. tam by mali po zapase chodit klbaky. to ze listok na hokej bude platit ako CL vacsine hokejovych fanusikov nepomoze lebo aj tak maju elektricenky.
Re #124957 kecho: podla mna by stacilo premalovat zjazd z pristavneho na dolnozemsku na jednopruhovy a potom to spravit tak ako to bolo pri otvoreni mosta apollo. mozno s drobnymi upravami. napriklad dat medzi pruhy s mosta apollo plnu ciaru aby sa zabranilo preradovaniu cez dva pruhy do odbocky na bosakovu.
Reply on: 21Tr #125028:
"Linka 33 pôvodne premávajúca každé 4-5min teraz premáva každých 6min a nie vždy využitá, v sedle zas každýcch 10min čo je vyslovene bordel.."

To tak obvykle býva, že v sedle je redší interval. Snáď ti nemusím hovoriť, že je to kvôli nižším prepravným požiadavkám.
Reply on: luky133 #125047:
Ale som to nedopísal... Argumentovali to vtedy, že je možné riešenie zrušiť zástavku alias konečnú vo Wolf a ísť na prvú zástavku do Hainburgu.
Reply on: Ik #125038:
sam vravíš, že autobus do kopcov nie je ekologický a hneď obhajuješ linku 133 ktorá jazdi pozdĺž ekologickej električkovej trate a pod ekologickými elektrickými drôtmi...

tak platí jedno, či druhé?
oprava chyby v priečinku VYPADKY MHD : ELEKTRIčKY LINIEK:1,4,5,9,12,17 V KARLOVEJ VSI NEPREMAVALI PRESNE OD 07:04
Reply on: kecho #125046:
Tým, že sa Wolf zruší argumentovali len vtedy ak by nedostali licenciu do Hainburgu pokiaľ viem dobre. A myslím, že túto info by spomenuli v článku...
Reply on: Peon #125035:
podľa môjho názoru:
k bodu 2: Wolf sa zruší, lebo pri jeho spustení argumentovali tým, že môžu mať iba jednu zastávku za hranicou, takže namiesto Wolfa bude Hainburg
k bodu 3: 60 minút by sa ľahko pamätalo, keď už to musí byť pri nezvládaní dopravy v BA... keď už sa tak silou-mocou chcú trepať do AUT, čo takto L80 potiahnuť cez Kopčany do Kitt...
k bodu 6: minimálne také, ako je teraz, mohlo by byť aj vyššie, veď Hain je ďalej ako Wolf...

Re #125038 Ik: obyvatelia DD "si vyžiadali" ? zaujímavé, že "zhodou okolností" sa vyhovuje všetkým požiadavkám konkrétne jednej časti mestskej časti BA-KV... ? hlavná stanica (bez prestupu) nie je pre nich dostatočné centrum? zísť ku električkám a ísť na jeden prestup do centra je veľmi namáhavé? načo potom máme prestupný systém?
Reply on: intony #125043:
Tak ale neviem ci vtedy niekto ratal s takym blaznivym vyvojom ako nastal.
Reply on: 810zssk #125029:
Súčasná situácia je taká, že všetky tri linky by si vystačili s 12 a 15 metrovým vozmi.
Reply on: 810zssk #125039:
Ups nevsimol som si ? ale aj tak moze to trochu "zavadzat" (aj ked bezvyznamne)
Reply on: Ike #125036:
Hainburgu by som dal sancu.
Reply on: Peon #125035:

1. Toto urcite nie je dovod. Su to komercne linky, takze ten subeh by az tak nevadil. Hoci z komercneho hladiska je to volovina (BA - Wolf a Hainburg tym jazdit nikto nebude, lebo cena a medzi rakuskymi dedinami, Viednou a letiskom je doprava zakazana).
3. Ja hlavne odchadzam ze na mieste kde bude pripojom k vlaku nebude odchadzat minutu pred prichodom vlaku od Viedne.
4. V tomto pripade by to bola volovina, ale uvidime.
Reply on: MatejBA #125032:
Screhma je z novembra.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.